• Anonym (ledse­n)
    Mon 13 Jan 2020 19:20
    774 visningar
    44 svar
    44
    774

    Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.

    Hej! Jag har träffat en man som är världens finaste men han är 17 år yngre än mig och bara 3 år äldre än mitt äldsta barn.
    Han är helt magisk och det snällaste jag någonsin har mött och älskar mig mest av allt.

    Han är 32 så han är ju en vuxen man tycker jag med de flesta av våra vänner ogillar hårt att vi är ett par och försöker prata oss ur det hela.

    Mina barn älskar honom och accepterar honom fullt upp och det känns faktiskt viktigast för mig.

    Vad jag funderar på är vad allmänheten överlag tänker om det hela, skulle ni bry er om nån ni kände blev kär i nån som är så mycket yngre:

    Jag vet att vi kommer fortsätta vara lyckliga och skulle det inte bli så är jag tacksam över de år vi har fått.
  • Svar på tråden Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.
  • Mon 13 Jan 2020 19:29
    #1

    49 och 32 år? Inga problem alls, har ett antal bekanta med större åldersskillnader. Ni är ju vuxna!

  • Anonym (H)
    Mon 13 Jan 2020 19:30
    #2

    Tycker inte att det är några problem.

  • Anonym (Y)
    Mon 13 Jan 2020 19:34
    #3

    Hur gammal hade du önskat att han varit?

  • Anonym (Mor till vuxna barn)
    Mon 13 Jan 2020 19:50
    #4
    -1

    Totalt galet, jag har blivit uppvaktad av min sons gamla klasskamrat när jag var 50 och han 31.
    Aldrig i livet sa jag, du får leka med någon i din egen ålder. En unge jag gjort O´boy och ostmackor till? Nej tack.

  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Mon 13 Jan 2020 20:22
    #5
    FtS70 skrev 2020-01-13 19:29:27 följande:

    49 och 32 år? Inga problem alls, har ett antal bekanta med större åldersskillnader. Ni är ju vuxna!



    Ja det är ju det jag känner, hade han varit yngre hade det inte blivit något men han är över 30 och vuxen (y)
    What do you want to do ?
    New mailCopy
  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Mon 13 Jan 2020 20:23
    #6
    Anonym (Mor till vuxna barn) skrev 2020-01-13 19:50:30 följande:

    Totalt galet, jag har blivit uppvaktad av min sons gamla klasskamrat när jag var 50 och han 31.
    Aldrig i livet sa jag, du får leka med någon i din egen ålder. En unge jag gjort O´boy och ostmackor till? Nej tack.



    Men hade jag känt honom när han var yngre så hade absolut inget hänt men nu är han en vuxen man när jag träffade honom och det gör en stor skillnad.
  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Mon 13 Jan 2020 20:25
    #7
    Anonym (Y) skrev 2020-01-13 19:34:42 följande:

    Hur gammal hade du önskat att han varit?



    KLart det hade varit "bättre" om han hade varit i min ålder men när vi är tillsammans så känns det som att vi är i samma ålder, då spelar inget annat någon roll längre.
  • Anonym (You go girl!)
    Mon 13 Jan 2020 20:33
    #8

    Jag är nyfiken om din kille har barn? Vill eventuellt ha barn? Då den bron är bränd hos dig.

    Nästan lite för nära din dotters ålder, att de gränsfall till opassande faktiskt.

    känns lite skumt, men om barnen är okej med det så.

    I slutet av dagen så är ju lyckan viktigast, och om han nu valt och vara med dig och ni alla är lyckliga, vem fan är vi alla andra o ha nått o säga om det!!

    Ha så kul och skit i andras åsikter. Din väninna är nog bara lite avis att dom är fast med sin gamla kar som har gårdagens kallingar på sig.

  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Mon 13 Jan 2020 21:12
    #9
    Anonym (You go girl!) skrev 2020-01-13 20:33:37 följande:

    Jag är nyfiken om din kille har barn? Vill eventuellt ha barn? Då den bron är bränd hos dig.

    Nästan lite för nära din dotters ålder, att de gränsfall till opassande faktiskt.

    känns lite skumt, men om barnen är okej med det så.

    I slutet av dagen så är ju lyckan viktigast, och om han nu valt och vara med dig och ni alla är lyckliga, vem fan är vi alla andra o ha nått o säga om det!!

    Ha så kul och skit i andras åsikter. Din väninna är nog bara lite avis att dom är fast med sin gamla kar som har gårdagens kallingar på sig.



    Han har inga barn men vill inte heller ha några.
    Jag hade lite ångest när det gällde hans familj bla pga det men tog det samtalet med hans föräldrar i julas och fick till svar att de redan hade räknat ut att han inte vill ha några barn och att de är lyckliga över att vi har träffas....det var skönt att höra kan jag lova
  • Anonym (18)
    Mon 13 Jan 2020 22:31
    #10

    Min kille är 18 år yngre än mig så jag hade bara tyckt det varit positivt :) Dock är det 8 år mellan honom och mitt äldsta barn...

Svar på tråden Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.