• Anonym (ledse­n)
    Mon 13 Jan 2020 19:20
    801 visningar
    44 svar
    44
    801

    Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.

    Hej! Jag har träffat en man som är världens finaste men han är 17 år yngre än mig och bara 3 år äldre än mitt äldsta barn.
    Han är helt magisk och det snällaste jag någonsin har mött och älskar mig mest av allt.

    Han är 32 så han är ju en vuxen man tycker jag med de flesta av våra vänner ogillar hårt att vi är ett par och försöker prata oss ur det hela.

    Mina barn älskar honom och accepterar honom fullt upp och det känns faktiskt viktigast för mig.

    Vad jag funderar på är vad allmänheten överlag tänker om det hela, skulle ni bry er om nån ni kände blev kär i nån som är så mycket yngre:

    Jag vet att vi kommer fortsätta vara lyckliga och skulle det inte bli så är jag tacksam över de år vi har fått.
  • Svar på tråden Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.
  • Anonym (Ok)
    Tue 14 Jan 2020 16:17
    #21
    Anonym (18) skrev 2020-01-14 16:14:31 följande:

    Det är ju olika hur man känner där... Jag kunde länge inte dejta nån som var 2 år yngre än mig för att det påminde om min syster och hennes kompisar som var 2 år yngre och jag tyckte de var jättebarnsliga och fåniga när jag var liten och det hängde som kvar. Sedan gick det bra efter ett tag att dejta nån som var yngre än systern  


    Jamen precis, exakt vad jag menar! :)
  • Anonym (Mor till vuxna barn)
    Tue 14 Jan 2020 16:58
    #22
    Anonym (Lisa) skrev 2020-01-14 16:11:47 följande:

    Så din son är 29 år och han är 32 år, du fyller 50 år ?

    Jag vet ju vad en man som gjorde så skulle kallas.


    Milf... Flört
  • Anonym (jj)
    Tue 14 Jan 2020 17:16
    #23

    Har pratat med en kille i flera år online. Trodde han var 40+, men frågade aldrig om ålder, utan baserade det på hur han är som person. Förra veckan frågade jag, eftersom vi bara kommer bättre och bättre överrens, och han är 27 år, själv är jag 42!

    Jag tror vissa helt enkelt är äldre mentalt än andra. Han har aldrig varit någon festprisse eller liknande, har samma intressen som jag har.

    Men nu kändes det ändå konstigt att han var så ung, även om jag inte planerar en framtid med honom på det viset.

  • Wed 15 Jan 2020 19:35
    #24

    Eftersom ingen av er är för gammal eller ung för att sakna era sinnens fulla bruk ser jag inget fel med ert förhållande. Strunta i era släktingar och lev livet.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Mon 17 Feb 2020 09:40
    #25
    Anonym (jj) skrev 2020-01-14 17:16:07 följande:

    Har pratat med en kille i flera år online. Trodde han var 40+, men frågade aldrig om ålder, utan baserade det på hur han är som person. Förra veckan frågade jag, eftersom vi bara kommer bättre och bättre överrens, och han är 27 år, själv är jag 42!

    Jag tror vissa helt enkelt är äldre mentalt än andra. Han har aldrig varit någon festprisse eller liknande, har samma intressen som jag har.

    Men nu kändes det ändå konstigt att han var så ung, även om jag inte planerar en framtid med honom på det viset.


    Jag kände också att det kunde vara lite jobbigt i början men han var tydlig med att han ser inte ålder på det sättet utan ser personen och hur just den ser ut, efter några månader så tänker jag knappt på att vi har vår åldersskillnad faktiskt.

    Så varför inte ge det en chans om han känns rätt? ????
  • Mon 17 Feb 2020 10:12
    #26

    Vet inte vad du vill att vi ska svara. Jag tycker du är patetisk, men det spelar väl ingen roll vad jag eller andra främlingar tycker.

  • Mon 17 Feb 2020 16:32
    #27

    Hej! Jag tycker det låter fantastiskt när folk synkar.

    Ärligt talat så är jag som är 52 förbannat trött på gubbar (50 eller äldre) nu för tiden. Dem har inget att ge mig med sin trötta livsstil. Håller just nu på att separera efter knappt 2 år tillsammans med en man som är 7 år äldre än mig o jag säger bara det - ALDRIG MER en "gubbe". Då är jag hellre singel resten av livet!

    Ska jag träffa någon så ska personen vara yngre än mig, ha fast arbete, ordnad ekonomi, hobby o framförallt vara allert, lyhörd, vara lekfull o med öppet sinne. Gubbar som bryter ner en med sin seghet o orkeslöshet ja, helt utan gnista, får mig att bli totalt avtänd.

    Nån som har tips på hur man finner en het snickare? ????

  • Anonym (Hmm)
    Mon 17 Feb 2020 18:48
    #28

    Frågan är väl snarare om erat förhållande är något att bygga på i längden. När TS är 60 år så kommer hennes kille fortfarande räknas som ganska ung med sina 43 år. Kommer han att vara nöjd med det? 

  • Anonym (-)
    Mon 17 Feb 2020 18:54
    #29

    Inget som kommer att hålla i längden men för studen är det ju nice.

  • Anonym (...)
    Mon 17 Feb 2020 23:42
    #30

    Jaha, hade jag nog tänkt...

Svar på tråden Min kille är 3 år äldre än mitt äldsta barn.