• Sprallig

    Jag mår dåligt över att aldrig ha sex/närhet

    Hur ska man undvika att må dåligt över att aldrig få närhet eller sex? Det är något jag mår sjukt dåligt över. Jag är liksom 32 år och haft sex en gång i mitt liv och det var över tio år sedan. Jag har verkligen försökt men det går inte.

  • Svar på tråden Jag mår dåligt över att aldrig ha sex/närhet
  • Anonym (Hm)

    Hur kommer sig det Då?

    Du är aldrig ute på krogen/surfar på nätet ?

    (Svårt annars att få kontakt?

  • Anonym (50 years of grey)
    Sprallig skrev 2020-01-13 22:13:47 följande:

    Hur ska man undvika att må dåligt över att aldrig få närhet eller sex? Det är något jag mår sjukt dåligt över. Jag är liksom 32 år och haft sex en gång i mitt liv och det var över tio år sedan. Jag har verkligen försökt men det går inte.


    Men du är singel, eller hur?
    Då sitter du i en guldsits, hela världen står öppen för just dig!
    Du behöver inte fundera på att vara otrogen, bryta upp eller bryta ihop bara för att du inte har sex, du har ju flera miljarder partners att välja bland! dessutom är du ung, bara 32, en ålder då kroppen är på topp (om man sköter den) är du missnöjd med dig själv? tag hjälp av andra, en PT, en frisör, en hjärnskrynklare å sedan lite snygga kläder på det, seså, ut å ragga! Får du napp men det inte känns 100 rent sexuellt, dumpa direkt, annars kan du hamna i ett trist, sexlöst förhållande, och det är långt värre än det läge du är i idag.


  • Sprallig
    Anonym (Hm) skrev 2020-01-14 01:44:40 följande:

    Hur kommer sig det Då?

    Du är aldrig ute på krogen/surfar på nätet ?

    (Svårt annars att få kontakt?


    Krogen var man ju mycket på mellan 21-27 typ. Nu är det kanske en gång om året. Nätdejting har jag försökt med i tio år utan att det lett någonstans.

  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2020-01-14 07:55:49 följande:

    Skaffa dig en kk, kolla på Bodycontact.


    Dig skulle man ju komma i kontakt med... Vart bor du?
Svar på tråden Jag mår dåligt över att aldrig ha sex/närhet