• Persbr­andtko­la
    Tue 14 Jan 2020 15:36
    303680 visningar
    1971 svar
    +23
    1971
    303680

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Mon 2 Mar 2020 18:14
    #91
    Nandez skrev 2020-03-01 22:41:02 följande:
    Det hänger sig hela tiden.
    Ja, tänk vad tid man skulle spara om det funkade som det borde! Det går inte lägga in bilder längre heller.
  • Mon 2 Mar 2020 18:15
    #92
    Jag är bara jag skrev 2020-03-02 18:14:04 följande:
    Ja, tänk vad tid man skulle spara om det funkade som det borde! Det går inte lägga in bilder längre heller.
    Visst är det trist.
  • Tue 3 Mar 2020 19:11
    #93
    Nandez skrev 2020-03-02 18:15:42 följande:
    Visst är det trist.
    "Med det här förvärvet så når vi i ett slag väldigt långt i vår strävan att bli ett tydligt förstahandsval för företag som vill nå ut till kvinnor 20-45. Vi bygger nu en mediehushybrid med fullservice inom digital kommunikation mot målgruppen, säger Peter Scheffer, ägare och koncernchef för PSG, i en kommentar till Resumé."

    Lite oklart om målgruppen är företag som i annonser vill nå målgruppen eller om det är kvinnor mellan 25 och 45 man vill nå.

    Som konsument har jag noterat att det mesta har ett bäst före-datum, men att detta inte alltid innebär ett bekymmer eftersom det nästan alltid brukar dyka upp alternativ.

    För övrig dyker den här tråden upp redan som fjärde träff om man googlar "peter scheffer group familjeliv" 
  • Thu 5 Mar 2020 22:06
    #94
    FDFMGA skrev 2020-03-03 19:11:22 följande:
    "Med det här förvärvet så når vi i ett slag väldigt långt i vår strävan att bli ett tydligt förstahandsval för företag som vill nå ut till kvinnor 20-45. Vi bygger nu en mediehushybrid med fullservice inom digital kommunikation mot målgruppen, säger Peter Scheffer, ägare och koncernchef för PSG, i en kommentar till Resumé."

    Lite oklart om målgruppen är företag som i annonser vill nå målgruppen eller om det är kvinnor mellan 25 och 45 man vill nå.

    Som konsument har jag noterat att det mesta har ett bäst före-datum, men att detta inte alltid innebär ett bekymmer eftersom det nästan alltid brukar dyka upp alternativ.

    För övrig dyker den här tråden upp redan som fjärde träff om man googlar "peter scheffer group familjeliv" 
    Ja, jösses.
  • Thu 5 Mar 2020 22:18
    #95

    Vet inte om det här har tagits upp tidigare i tråden, men bortsett från att det tar typ tusen år varje gång man ska posta nåt osv så upplever jag även problem med pm-funktionen; med jämna mellanrum går enbart en liten bit av meddelandet man vill skicka iväg - typ de två första meningarna eller nåt, sen fattas resten av meddelandet. Är detta nåt som nån annan har upplevt också - hade ju varit bra att veta om det är FLs eller min dators fel...

  • Tue 10 Mar 2020 22:20
    #96

    Tugg, tugg, just nu

  • Wed 11 Mar 2020 18:30
    #97
    Nandez skrev 2020-03-10 22:20:36 följande:
    Tugg, tugg, just nu
    Ja, jag håller på bli tokig varje gång jag försöker komma in! Inget verkar göras och det här att bilder inte går lägga in längre åtgärdas inte heller. Vad har hänt egentligen...? Mer krånglande sajt än denna går ju inte hitta!
  • Wed 11 Mar 2020 18:32
    #98
    Jag är bara jag skrev 2020-03-11 18:30:17 följande:
    Ja, jag håller på bli tokig varje gång jag försöker komma in! Inget verkar göras och det här att bilder inte går lägga in längre åtgärdas inte heller. Vad har hänt egentligen...? Mer krånglande sajt än denna går ju inte hitta!
    Ja, man undrar vad som hänt och ingen verkar bry sig. Det krånglar varje dag.
  • Anonym (Sakna­r appen)
    Wed 11 Mar 2020 18:43
    #99

    Håller med, och jag är så fruktansvärt besviken på fl administration att de bara gav upp appen. Jag älskade appen o var bara inne via den när den fungerade... Sen funkade den inte för att telefonen uppdaterades o appen var för gammal i förhållande till op systemet på telefon..

  • Wed 11 Mar 2020 18:58

    Sajten är ju bedrövlig, på mobilen är den ju nästan omöjlig att ens titta på.
    Det blir bara att man är här mindre och mindre. Sinnessjukt att man inte gör något åt det.

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?