• Anonym (Pär)
    Wed 15 Jan 2020 00:28
    6431 visningar
    100 svar
    -7 +2
    100
    6431

    Kan inte tända på min frus "mammakropp".

    Vi fick en son för två år sedan. Som naturligt förändras en kvinnokropp efter graviditeten; bristningar på magen, lite hängiga bröst, en del åderbråck.

    Jag älskar min fru men jag kan helt enkelt inte tända på henne naken. När vi ska ha sex ser jag alltid till att det är mörkt, är det inte det så måste jag blunda och tänka på något annat som hjälper mig att hålla den hård.

    Skulle såklart aldrig säga det här till henne och jag får dåligt samvete för att jag känner så här.

    Oroar mig hur fan det ska gå att leva och ha sex med en person jag inte kan få stånd till!

    Har stark sexdrift, min fru inte lika starkt men behovet finns ju.

    Nån mer som kände så här efter att deras kvinna förändrades med graviditeten?

    Hur hanterade ni det?

  • Svar på tråden Kan inte tända på min frus "mammakropp".
  • Anonym (Odin)
    Wed 15 Jan 2020 02:53
    #2

    Självklart kan du det. Se det som en handling av motstånd mot globalismen om inte annat.

  • Anonym (op)
    Wed 15 Jan 2020 03:12
    #3
    +3

    Du skulle kunna vara mitt ex.

    Mitt tips blir att avsluta. Det märks hur du känner.

  • Anonym (D)
    Wed 15 Jan 2020 08:53
    #3

    Men är det verkligen kroppen i sig du slutat tända på? Eller kan det vara hennes nya "funktion" som barnbärare och mjölkproducent? Fundera på det innan du gör något. För om det inte är kroppen i sig du slutat tända på (om du t ex kan tända på andra med liknande kropp), då är det ju inte det fysiska i sig. Är hon liksom fortfarande "kvinna" för dig, eller har hon blivit bara "mamma" i dina ögon?

    Och om det visar sig vara att det är just bristningarna och hängbrösten du inte kan tända på så är det nog bäst att avsluta. De sakerna kan hon ju inte göra något åt.

  • Wed 15 Jan 2020 09:48
    #4
    +4

    Låter väl inte som att fruns kropp förändrats allt för mycket eller? Kan förstå om någon ändras mycket i kroppsvikt att det kan bli svårare. Men att något hängigare bröst och några bristningar skulle bli totalstopp i sexlivet låter extremt. Ialla fall om man älskar varandra. Eller har kroppen förändrats väldigt mycket? Låter något märkligt med denna reaktion annars. Snarare som att det handlar om något annat.

    Men men, alla är olika. Dock kan jag tycka att har man ett väldigt smalt spann av vad man kan tända på så ska man ge fanken i att skaffa familj och barn. Allas kroppar förändras förr eller senare. Du får såklart tända på det du vill, inget fel med det. Men som sagt, om det bara handlar om det här förhållandevis lilla så borde du skonat henne från den förändringen från början. Antingen får du väl söka terapi eller så får du väl göra slut. Sen får du väl hoppas att du kan hitta någon (som inte varit gravid och som aldrig kommer vilja bli gravid) som kan stå ut med din kropp om/när den så småningom förändras när du åldras, råkar ut för skada eller sjukdomar. (Det gör man som regel om man älskar personen som kroppen tillhör. Därför tror jag att det finns annat i det här). Hoppas att det löser sig för er.

  • Anonym (Hmmmm­m...)
    Wed 15 Jan 2020 09:52
    #5
    -2 +1

    Så trist. Kanske inte din fru kommer att tända på den gubbkropp du kommer att få så småningom. Nackdelen med den är att det inte hjälper att släcka lyset.

  • Anonym (Hmmmm­m...)
    Wed 15 Jan 2020 09:54
    #6
    Anonym (D) skrev 2020-01-15 08:53:32 följande:

    Men är det verkligen kroppen i sig du slutat tända på? Eller kan det vara hennes nya "funktion" som barnbärare och mjölkproducent? Fundera på det innan du gör något. För om det inte är kroppen i sig du slutat tända på (om du t ex kan tända på andra med liknande kropp), då är det ju inte det fysiska i sig. Är hon liksom fortfarande "kvinna" för dig, eller har hon blivit bara "mamma" i dina ögon?

    Och om det visar sig vara att det är just bristningarna och hängbrösten du inte kan tända på så är det nog bäst att avsluta. De sakerna kan hon ju inte göra något åt.


    Just detta är det många som får problem med, att kvinnan inte är kvinna utan mamma. Ofta är det så att det påverkar båda att man fått barn, att man är föräldrar istället för partners. det kan man komma förbi. Fråga vilken sexolog som helst.
  • Anonym (Travo­lta)
    Wed 15 Jan 2020 10:08
    #7
    -2 +1
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-01-15 09:52:16 följande:

    Så trist. Kanske inte din fru kommer att tända på den gubbkropp du kommer att få så småningom. Nackdelen med den är att det inte hjälper att släcka lyset.


    Så jävla bra skrivet!

    TS! Du är ett kräk! Din fru förtjänar dig inte.

    Fan alla förändras med tid. Det är lixom livet. Och du ratar din fru som har gett liv. Fy fan! Blääää
  • Wed 15 Jan 2020 10:32
    #9
    +8
    Anonym (Idiot) skrev 2020-01-15 10:22:00 följande:

    Tack! Skulle precis skriva samma. Usch vilken ytlig idiot han verkar vara. Hoppas verkligen inte att han för över sin ytlighet till barnet.

    TS, du är en renodlad idiot. Hoppas att din fru får reda på vad du egentligen tycker om henne och hon gör sig själv en tjänst och lämnar dig!


    Är TS en idiot för att han känner som han gör? Han känner ju det han känner, hur kan man vilja skamma någon för det?

    Om TS är en idiot eller ej avgörs av TS handlingar, inte av hans känslor. Om TS säger till sin fru att du är ful efter att ha fött barn och jag vill inte ha sex med dig om du inte skaffar nya bröst och gör en magplastik, ja då hade han varit svining. Om TS analyserar sina känslor kring sin fru och antigen gör något åt de underliggande orsakerna till att han inte känner sig sexuellt attraherad av henne längre eller kommer fram till att han absolut inte kan känna attraktion utan vissa fysiska attribut och därför gör slut så kan man väl knappast kalla TS idioti eller svin.
  • Anonym (Pär) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 10:34
    #10
    +3

    Kräk och kräk...jag har ju inte valt att känna så här. Såg det inte komma alls. Och som jag skrev så har jag väldigt dåligt samvete eftersom jag vet att hon skulle bli hemskt sårad om det kom fram.

    Lämna min fru och son för att jag inte längre tänder på hennes kropp tänker jag inte göra. Vore inte det att vara ett större kräk?

    Att jag ser henne som bara "mamma" och inte kvinna stämmer inte heller. Och tycker att vi har det bra i övrigt.

    Kan det inte vara så att jag inte förmår mig till att tända på den kroppen hon fått, mår dåligt över det och kan faktiskt vara en bra person för det?

    Tror att ni som bara skriver att jag är ett svin som borde dra ifrån sin familj, ni tar det lite för personligt...

    Gå i terapi är ju en idé...enda kruxet då är väl att hon kommer undra varför jag helt plötsligt behöver det...

  • Anonym (*)
    Wed 15 Jan 2020 10:37
    #11
    Anonym (Pär) skrev 2020-01-15 10:34:07 följande:

    Kräk och kräk...jag har ju inte valt att känna så här. Såg det inte komma alls. Och som jag skrev så har jag väldigt dåligt samvete eftersom jag vet att hon skulle bli hemskt sårad om det kom fram.

    Lämna min fru och son för att jag inte längre tänder på hennes kropp tänker jag inte göra. Vore inte det att vara ett större kräk?

    Att jag ser henne som bara "mamma" och inte kvinna stämmer inte heller. Och tycker att vi har det bra i övrigt.

    Kan det inte vara så att jag inte förmår mig till att tända på den kroppen hon fått, mår dåligt över det och kan faktiskt vara en bra person för det?

    Tror att ni som bara skriver att jag är ett svin som borde dra ifrån sin familj, ni tar det lite för personligt...

    Gå i terapi är ju en idé...enda kruxet då är väl att hon kommer undra varför jag helt plötsligt behöver det...


    Men är hennes kropp verkligen allt du går igång på? Ni tittar väl inte bara på varandra när ni har sex?

    Nej, jag har svårt att tro på detta. Brösten hänger lite, lite bristningar och du går inte igång.
Svar på tråden Kan inte tända på min frus "mammakropp".