• Dr Börje
    Wed 15 Jan 2020 08:34
    376 visningar
    14 svar
    -1 +2
    14
    376

    Möten med min älskarinna

    Det känns som om vi har varit gifta väldigt länge. Tryggheten och sammanhållningen som bara finns där. Vi hör ihop. Vi har barn ihop. Dom är äldre nu och har byggt egna liv utanför hemmet. Vi har en stabil ekonomi och befinner oss i det gyllene läget i livet där vi bara kan koncentrera oss på oss själva. Inga barnbarn ännu. Men man vill ju ha lite spänning....

    Ja, jag har en älskarinna.

    Vi träffas så fort vi får möjlighet till. Till och med under arbetstid ibland. En förlängd lunchrast. Har till och med bokat ett hotellrum för ett hett möte en eftermiddag. Vi har ibland lyckats koordinera våra arbeten så att resorna "lyckas sammanfalla" på så vis att vi besöker samma stad samtidigt. Vi jobbar för olika företag och bokar våra resor genom separata byråer. Så det händer att ett hotellrum aldrig används. 

    Och sexet är ....hett. Ibland explosionsartat. Lekfullt. 

    Men vi har inte enbart sex när vi träffas. Ibland kan vi förlora oss i långa diskussioner om allt möjligt. Över en fika, bland skolkande ungdomar på ett cafe. Tänk om någon som vi känner såg oss? Borde inte vi jobba nu?

    Det händer också att jag köper presenter till henne. Inget storstilat utan mera med eftertanke. Hon har också överraskat mig med någon liten sak. Roligt. Det piggar upp och får mig också att anstränga mig och "vara på tå". Jag fantiserar ofta om henne. Ser fram emot våra möten. Jag åtrår henne och, ja - jag älskar henne. Hon säger samma om mig.

    När jag kommer hem igen så kan jag slappna av och njuta av den bekväma vardagen med min fru. Jag njuter av att allt fungerar och att jag kan känna mig lyckligt lottad som i mitt läge av livet får uppleva detta. 

    I morgon är det dags igen. Ett bekant hotell i en bekant stad. Fritt från risken att bli upptäckta av bekanta. Vi kommer att snabbt klara av våra respektive möten för att ses nere i lobbyn. Nyduschade och med stegrad puls. Förväntan.

    Jag blir alltid lite nervös när jag ser henne komma. Spänd och förväntansfull. Hon är vacker. Sexig och feminin. Min älskarinna- och min fru!

    Tänk att kunna ha detta efter drygt 30 år tillsammans. 

  • Svar på tråden Möten med min älskarinna
  • Barbro­45
    Wed 15 Jan 2020 09:44
    #1

    Tack för din text, det var det gulligaste jag läst på länge.

  • Anonym (Anony­m@)
    Wed 15 Jan 2020 10:33
    #2
    Dr Börje skrev 2020-01-15 08:34:16 följande:

    Det känns som om vi har varit gifta väldigt länge. Tryggheten och sammanhållningen som bara finns där. Vi hör ihop. Vi har barn ihop. Dom är äldre nu och har byggt egna liv utanför hemmet. Vi har en stabil ekonomi och befinner oss i det gyllene läget i livet där vi bara kan koncentrera oss på oss själva. Inga barnbarn ännu. Men man vill ju ha lite spänning....

    Ja, jag har en älskarinna.

    Vi träffas så fort vi får möjlighet till. Till och med under arbetstid ibland. En förlängd lunchrast. Har till och med bokat ett hotellrum för ett hett möte en eftermiddag. Vi har ibland lyckats koordinera våra arbeten så att resorna "lyckas sammanfalla" på så vis att vi besöker samma stad samtidigt. Vi jobbar för olika företag och bokar våra resor genom separata byråer. Så det händer att ett hotellrum aldrig används. 

    Och sexet är ....hett. Ibland explosionsartat. Lekfullt. 

    Men vi har inte enbart sex när vi träffas. Ibland kan vi förlora oss i långa diskussioner om allt möjligt. Över en fika, bland skolkande ungdomar på ett cafe. Tänk om någon som vi känner såg oss? Borde inte vi jobba nu?

    Det händer också att jag köper presenter till henne. Inget storstilat utan mera med eftertanke. Hon har också överraskat mig med någon liten sak. Roligt. Det piggar upp och får mig också att anstränga mig och "vara på tå". Jag fantiserar ofta om henne. Ser fram emot våra möten. Jag åtrår henne och, ja - jag älskar henne. Hon säger samma om mig.

    När jag kommer hem igen så kan jag slappna av och njuta av den bekväma vardagen med min fru. Jag njuter av att allt fungerar och att jag kan känna mig lyckligt lottad som i mitt läge av livet får uppleva detta. 

    I morgon är det dags igen. Ett bekant hotell i en bekant stad. Fritt från risken att bli upptäckta av bekanta. Vi kommer att snabbt klara av våra respektive möten för att ses nere i lobbyn. Nyduschade och med stegrad puls. Förväntan.

    Jag blir alltid lite nervös när jag ser henne komma. Spänd och förväntansfull. Hon är vacker. Sexig och feminin. Min älskarinna- och min fru!

    Tänk att kunna ha detta efter drygt 30 år tillsammans. 


    Verkligen fint. Mycket annorlunda än vad man är van att läsa här.Skrattande
  • Anonym (A)
    Wed 15 Jan 2020 13:11
    #3

    Så fint skrivet.

  • Anonym (man)
    Wed 15 Jan 2020 13:20
    #4

    Bra där Börje!

  • Wed 15 Jan 2020 14:00
    #5

    Men åhhhh! Det var det finaste jag läst nånsin <3

  • Wed 15 Jan 2020 19:43
    #6

    Vad fantastiska ni är.

  • Anonym (Camil­la)
    Thu 16 Jan 2020 00:32
    #7

    Absolut underbar! Fortsätt så era lyckostar!

  • Anonym (VAD?)
    Thu 16 Jan 2020 01:09
    #8
    Dr Börje skrev 2020-01-15 08:34:16 följande:

    Det känns som om vi har varit gifta väldigt länge. Tryggheten och sammanhållningen som bara finns där. Vi hör ihop. Vi har barn ihop. Dom är äldre nu och har byggt egna liv utanför hemmet. Vi har en stabil ekonomi och befinner oss i det gyllene läget i livet där vi bara kan koncentrera oss på oss själva. Inga barnbarn ännu. Men man vill ju ha lite spänning....

    Ja, jag har en älskarinna.

    Vi träffas så fort vi får möjlighet till. Till och med under arbetstid ibland. En förlängd lunchrast. Har till och med bokat ett hotellrum för ett hett möte en eftermiddag. Vi har ibland lyckats koordinera våra arbeten så att resorna "lyckas sammanfalla" på så vis att vi besöker samma stad samtidigt. Vi jobbar för olika företag och bokar våra resor genom separata byråer. Så det händer att ett hotellrum aldrig används. 

    Och sexet är ....hett. Ibland explosionsartat. Lekfullt. 

    Men vi har inte enbart sex när vi träffas. Ibland kan vi förlora oss i långa diskussioner om allt möjligt. Över en fika, bland skolkande ungdomar på ett cafe. Tänk om någon som vi känner såg oss? Borde inte vi jobba nu?

    Det händer också att jag köper presenter till henne. Inget storstilat utan mera med eftertanke. Hon har också överraskat mig med någon liten sak. Roligt. Det piggar upp och får mig också att anstränga mig och "vara på tå". Jag fantiserar ofta om henne. Ser fram emot våra möten. Jag åtrår henne och, ja - jag älskar henne. Hon säger samma om mig.

    När jag kommer hem igen så kan jag slappna av och njuta av den bekväma vardagen med min fru. Jag njuter av att allt fungerar och att jag kan känna mig lyckligt lottad som i mitt läge av livet får uppleva detta. 

    I morgon är det dags igen. Ett bekant hotell i en bekant stad. Fritt från risken att bli upptäckta av bekanta. Vi kommer att snabbt klara av våra respektive möten för att ses nere i lobbyn. Nyduschade och med stegrad puls. Förväntan.

    Jag blir alltid lite nervös när jag ser henne komma. Spänd och förväntansfull. Hon är vacker. Sexig och feminin. Min älskarinna- och min fru!

    Tänk att kunna ha detta efter drygt 30 år tillsammans. 


    I vad ligger det fantastiska? Är din fru ok med detta?
  • Thu 16 Jan 2020 01:22
    #9

    Får ont i magen och hoppas att Ryssland/Iran trycker på den röda knappen.

    Finns inget hopp om manligheten o sann kärlek. Vad är det när man kan plocka förbjuden frukt.

    Urrrrk!!!

  • Thu 16 Jan 2020 01:23
    #10

    Får ont i magen och hoppas att Ryssland/Iran trycker på den röda knappen.

    Finns inget hopp om mänskligheten o sann kärlek. Vad är det när man kan plocka förbjuden frukt.

    Urrrrk!!!

  • Anonym (Rt)
    Thu 16 Jan 2020 01:44
    #11

    Jag kände hur jag blev mer och mer förbannad ju mer jag läste...sen smälte mitt hjärta och jag vill bara kyssa er båda två! Inatt ska jag sova gott <3 tack!

  • Anonym (Ninna­)
    Thu 16 Jan 2020 11:00
    #12
    Anonym (VAD?) skrev 2020-01-16 01:09:48 följande:

    I vad ligger det fantastiska? Är din fru ok med detta?


    Läs igen. Det är hans egna fru han pratar om :)
  • Anonym (jag)
    Tue 21 Jan 2020 08:24
    #13

    och varför lägger du upp det här?

  • Anonym (SQSQ)
    Tue 21 Jan 2020 09:07
    #14
    Anonym (jag) skrev 2020-01-21 08:24:21 följande:

    och varför lägger du upp det här?


    Kategorin är "sex och sånt". Måste det bara vara elände som avhandlas?
Svar på tråden Möten med min älskarinna