• Anonym (Emma)

    Söker en måltidersättning i pulver form som man blandar med mjölk och som inte smakar skit

    Som rubriken lyder. Jag letar efter en måltidsersättning som man kan blanda med mjölk istället för vatten. Tycker nutrilett smakar skit, testar Herbalife nu men vill inte köpa probmdukter där längre. Dels för att det verkar vara ett pyramidspel, väldigt dyra produkter och dessutom har sambon läst på om deras produkter och tydligenr det vanligt att kvinnor fått magproblem av vissa produkter. Det jobbiga är att deras måltidsersättning är den enda jag smakat hittils som är god.

    Jag startar varje morgon med en shake för att jag mår bra. Får inte huvudvärk längre och blir piggarem därför letar jag efter den bästa shaken.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Söker en måltidersättning i pulver form som man blandar med mjölk och som inte smakar skit
  • Anonym (Sara)

    Ja Dietshake. Det finns på svensk kosttillskott på nätet. Gott tycker jag. Den går att blanda med lättmjölk.

  • Aniiee

    Skaffa en blender istället och gör egna shakes. 


    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Söker en måltidersättning i pulver form som man blandar med mjölk och som inte smakar skit