• Anonym (Fjede­rn)
    Wed 15 Jan 2020 17:39
    2422 visningar
    50 svar
    50
    2422

    Är penisen snygg?

    Jag ställde mig naken framför min fru och sa på skoj: "Kolla! Snygg penis, va!"

    Hon skrattade och sa att nja... penisar är inte så snygga. Kvinnokroppen är snyggare, tyckte hon.

    Jag håller förstås med, som man. Men hur är det, är mannens kön fulare eller fånigare än kvinnans? 

    Och spelar det någon roll när ljuset är släckt och pulsen stiger?

  • Svar på tråden Är penisen snygg?
  • Anonym (H)
    Wed 15 Jan 2020 17:43
    #1
    +2

    Jsg tycker att könsorgan, både manliga och kvinnliga, är fula. Man ser dock mer av det manliga så det fula syns mer på det.

  • Anonym (Vissa­)
    Wed 15 Jan 2020 17:47
    #2

    Vissa penisar är faktiskt riktigt vackra tycker jag...men utseendet är inte viktigt.

  • Anonym (Man)
    Wed 15 Jan 2020 17:58
    #3

    Precis som kroppen i övrigt kan en penis vara snygg eller ful, kvinnans kön likaså.
    Dock tror jag inte det är nått som så många bryr sig om i ett förhållande, huvudsaken grejerna funkar

  • Anonym (Li)
    Wed 15 Jan 2020 17:59
    #4
    Anonym (H) skrev 2020-01-15 17:43:04 följande:

    Jsg tycker att könsorgan, både manliga och kvinnliga, är fula. Man ser dock mer av det manliga så det fula syns mer på det.


    Håller helt med!
  • Anonym (Ful)
    Wed 15 Jan 2020 18:46
    #5
    -1

    Kvinnors kön (och kroppar överlag) är mycket mer estetiskt tilltalande än det manliga organet. Jag har alltid tyckt att penisar är fula men samtidigt vet jag att en del andra tycker att de är hur sexiga som helst.

  • Anonym (Hmm)
    Wed 15 Jan 2020 19:22
    #6
    +1

    Håller med fullständigt.
    Men - fittan är ju inte så snygg heller ....
    Dock så funkar de tillsammans och det är väl det
    viktigaste??

  • Anonym (Li)
    Wed 15 Jan 2020 19:30
    #7
    Anonym (Ful) skrev 2020-01-15 18:46:53 följande:

    Kvinnors kön (och kroppar överlag) är mycket mer estetiskt tilltalande än det manliga organet. Jag har alltid tyckt att penisar är fula men samtidigt vet jag att en del andra tycker att de är hur sexiga som helst.


    Jag tycker vissa mäns kroppar är sjukt estetiskt tilltalande, men snopparna ser inte mycket ut för världen. Kvinnors kön tycker jag är rent ut urfula!
  • Anonym (Hp)
    Wed 15 Jan 2020 19:46
    #8
    -1

    Penisar är fula, ja. Det är därför jag inte förstår varför män skickar dickpicks.. Usch.

  • Anonym (Hmm)
    Wed 15 Jan 2020 19:49
    #9
    Anonym (Hp) skrev 2020-01-15 19:46:49 följande:

    Penisar är fula, ja. Det är därför jag inte förstår varför män skickar dickpicks.. Usch.


    Hahahaha, män (är man själv) har övertro 
    på sin lille vän och dessutom fixerade vid sin
    utlösning.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 15 Jan 2020 19:55
    #10

    Jag tycker kukar är jättefina och upphetsande att titta på. Min sambo går gärna runt naken hemma och jag kan aldrig låta bli att titta på hans kuk då. Fittor, däremot, tycker jag är sjukt fula, ja rentav äckliga, faktiskt.

Svar på tråden Är penisen snygg?