• Anonym (Fjede­rn)
    Wed 15 Jan 2020 17:39
    2427 visningar
    50 svar
    50
    2427

    Är penisen snygg?

    Jag ställde mig naken framför min fru och sa på skoj: "Kolla! Snygg penis, va!"

    Hon skrattade och sa att nja... penisar är inte så snygga. Kvinnokroppen är snyggare, tyckte hon.

    Jag håller förstås med, som man. Men hur är det, är mannens kön fulare eller fånigare än kvinnans? 

    Och spelar det någon roll när ljuset är släckt och pulsen stiger?

  • Svar på tråden Är penisen snygg?
  • Wed 15 Jan 2020 20:08
    #11
    -2 +1

    Jag tycker snoppar ser extremt fåniga ut och kan inte för något i världen förstå att så många killar är stolta över sin. 


    snippor är väl inte vackra heller, men de är mera diskreta och kvinnor stoltserar inte med den som sitt största företräde heller.

  • Anonym (Emmel­ie)
    Wed 15 Jan 2020 20:20
    #12

    Jag tycker faktiskt alla penisar ser komiska ut eller i alla fall inte behagliga att titta på. Inget man gör för sakens skull liksom.

    Som någon sade ovan, snippor är heller inte vackra, men så är det ju heller i alla fall ingen tjej som skall trycka upp den i ansiktet och kräver att man skall beundra dess utseende.

    Hade ett ons en gång som ställde sig bredbent framför sig (när vi skulle till) och sade: "titta och njut!" (Den var sned, lång i och för sig, men som sagt sned och blå). Jag bara började gapskratta och så var den stämningen förstörd.

  • Anonym (Li)
    Wed 15 Jan 2020 20:25
    #13
    VillaVillerkulla skrev 2020-01-15 20:08:10 följande:

    Jag tycker snoppar ser extremt fåniga ut och kan inte för något i världen förstå att så många killar är stolta över sin. 

    snippor är väl inte vackra heller, men de är mera diskreta och kvinnor stoltserar inte med den som sitt största företräde heller.


    Sant
  • Anonym (Emmel­ie)
    Wed 15 Jan 2020 20:26
    #14
    Anonym (Emmelie) skrev 2020-01-15 20:20:04 följande:

    Jag tycker faktiskt alla penisar ser komiska ut eller i alla fall inte behagliga att titta på. Inget man gör för sakens skull liksom.

    Som någon sade ovan, snippor är heller inte vackra, men så är det ju heller i alla fall ingen tjej som skall trycka upp den i ansiktet och kräver att man skall beundra dess utseende.

    Hade ett ons en gång som ställde sig bredbent framför sig (när vi skulle till) och sade: "titta och njut!" (Den var sned, lång i och för sig, men som sagt sned och blå). Jag bara började gapskratta och så var den stämningen förstörd.


    Och ja, jag vet att det var taskigt gjort av mig, men det var kombinationen av dess utseende och att han ville att jag skulle beundra den och kommentera den som gjorde att jag inte kunde hålla mig. Hade han inte så demonstrativt ställt sig framför mig och sagt den han sa, hade jag givetvis inte skrattat.

  • Wed 15 Jan 2020 20:33
    #15
    +1

    Vissa är ju det, främst i erigerat tillstånd. Sambons är ärligt talat skitsnygg.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (A)
    Wed 15 Jan 2020 20:48
    #16
    Anonym (Emmelie) skrev 2020-01-15 20:26:55 följande:
    Och ja, jag vet att det var taskigt gjort av mig, men det var kombinationen av dess utseende och att han ville att jag skulle beundra den och kommentera den som gjorde att jag inte kunde hålla mig. Hade han inte så demonstrativt ställt sig framför mig och sagt den han sa, hade jag givetvis inte skrattat.

    Föerstår dig.
  • Anonym (A)
    Wed 15 Jan 2020 20:48
    #17

    Nä, det tycker jag inte.

  • Anonym (Bikil­le)
    Wed 15 Jan 2020 20:55
    #18

    100% av slaka kukar är fula.

    Bland erigerade kukar är max 50% snygga eller helt ok att se på :)

    Tjejer är väl snarare 90-95% fina nånting.

  • Anonym (xyz)
    Wed 15 Jan 2020 20:59
    #19
    +1

    Män beundrar sina egna snoppar så mycket så det känns överflödigt att jag med ska göra det.

  • Anonym (Hp)
    Wed 15 Jan 2020 21:18
    #20
    Anonym (Hmm) skrev 2020-01-15 19:49:20 följande:

    Hahahaha, män (är man själv) har övertro 

    på sin lille vän och dessutom fixerade vid sin

    utlösning.


    Helt sjukt att de själva inte kan förstå att den är ful och att man som kvinna inte går igång på att se en inzoomad kuk.. Blä! Sen blir de sura om man säger nåt negativt, hahaha..
Svar på tråden Är penisen snygg?