• Anonym (Fjede­rn)
    Wed 15 Jan 2020 17:39
    2429 visningar
    50 svar
    50
    2429

    Är penisen snygg?

    Jag ställde mig naken framför min fru och sa på skoj: "Kolla! Snygg penis, va!"

    Hon skrattade och sa att nja... penisar är inte så snygga. Kvinnokroppen är snyggare, tyckte hon.

    Jag håller förstås med, som man. Men hur är det, är mannens kön fulare eller fånigare än kvinnans? 

    Och spelar det någon roll när ljuset är släckt och pulsen stiger?

  • Svar på tråden Är penisen snygg?
  • Anonym (Vissa­..)
    Thu 16 Jan 2020 00:24
    #31

    En välformad penis kan det absolut finnas snyggfaktor på men utseendet är väldigt underordnat övrigt.

    Ungefär som att ha vackra händer... skulle ju aldrig välja partner efter det.

  • Anonym (Vissa­..)
    Thu 16 Jan 2020 00:25
    #32

    En välformad penis kan det absolut finnas snyggfaktor på men utseendet är väldigt underordnat övrigt.

    Ungefär som att ha vackra händer... skulle ju aldrig välja partner efter det.

  • Anonym (Hp)
    Thu 16 Jan 2020 07:54
    #33
    +2
    Anonym (Viking) skrev 2020-01-15 23:33:42 följande:

    Funderar på om jag ska lägga upp min stolta vikingadase med bild...risken är att ni inte kan sova efter att ha sett den.


    Ju större den är ju fulare ser vi att den är.
  • Thu 16 Jan 2020 09:01
    #34
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-15 21:35:41 följande:

    Är jag den enda som är tillsammans med en man som INTE skryter om sin egen kuk?


    Nej,det är du inte. Min gör inte heller det. 

    Som svar på TS fråga. Nej,jag tycker inte penisar är snygga.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 16 Jan 2020 09:07
    #35
    molly50 skrev 2020-01-16 09:01:53 följande:
    Nej,det är du inte. Min gör inte heller det. 

    Som svar på TS fråga. Nej,jag tycker inte penisar är snygga.
    Ok. Mitt ex gjorde inte det heller. Men läser man i den här tråden så verkar det ju vara jättevanligt.
  • Thu 16 Jan 2020 09:16
    #36
    +1
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-16 09:07:11 följande:
    Ok. Mitt ex gjorde inte det heller. Men läser man i den här tråden så verkar det ju vara jättevanligt.
    Det är nog inte alla män som gör så.
    Men bakom en datorskärm kanske de vågar mer.
    Det finns ju de som skickar dickpics också. Något jag tycker är direkt avtändande.
  • Anonym (smake­n är som baken)
    Thu 16 Jan 2020 09:26
    #37
    +3

    Det finns ju ett talesätt att en penis är som att ha en religiös övertygelse - helt ok att vara nöjd med och stolt över, mindre ok att vifta med inför alla och försöka köra ner i halsen på någon annan ...

  • Thu 16 Jan 2020 12:36
    #38

    Snoppar är inte det minsta snygga tycker jag, inte ens min egen. Kvinnors underliv är däremot underbart vackra, speciellt när de inre blygdläpparna är framträdande. 

  • Anonym (Fjede­rn) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 12:57
    #39

    Tack för roliga svar. Smaken är som vanligt delad.

    Jag betraktar mig som "binyfiken". Jag tänder inte på män eller kukar i allmänhet, en del är riktigt fula. Men en perfekt cirka 17-20 cm lång, ganska rak och ådrig, gärna hårfri, kan väcka lusten i även mig. Och särskilt fantasin att få styra in den i min kvinna, känna den i handen.

    Jag har på sistone (är över 60) mer och mer börjat gilla att hon lägger sig bredbent och visar sin härlighet för mig. Tidigare har jag tyckt att fittor är fula, men det ändrar sig. 

  • Anonym (Fjede­rn) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 12:57
    #40

    Tack för roliga svar. Smaken är som vanligt delad.

    Jag betraktar mig som "binyfiken". Jag tänder inte på män eller kukar i allmänhet, en del är riktigt fula. Men en perfekt cirka 17-20 cm lång, ganska rak och ådrig, gärna hårfri, kan väcka lusten i även mig. Och särskilt fantasin att få styra in den i min kvinna, känna den i handen.

    Jag har på sistone (är över 60) mer och mer börjat gilla att hon lägger sig bredbent och visar sin härlighet för mig. Tidigare har jag tyckt att fittor är fula, men det ändrar sig. 

  • Thu 16 Jan 2020 13:24
    #41

    Tycker båda könen visuellt är lika fula.

    En ådrig krokig lem med hår och ett blädderblock där man inte vet vad som hänger ihop.

    Tänder inte på en penis, däremot på penisbäraren ;)

  • Anonym (W48)
    Thu 16 Jan 2020 14:56
    #42

    Jag tycker att en slak penis ser lite rolig(fånig) ut men däremot en erigerad, den är vacker, snygg, sexig. 

  • Bananb­öjaren
    Thu 16 Jan 2020 15:09
    #43
    +2

    Könsorgan är fula, fitta som kuk. Men det finns ju dom som sitter och runkar till närbilder av fittor, har lite svårt att förstå det.

  • Anonym (Konst­ig grej)
    Thu 16 Jan 2020 20:43
    #44

    Jag har alltid tyckt att penisar är mkt fula och är typ 40 år nu så ja, det är länge. Men började dejta en ny kille nyligen. Hans penis är minst lika ful som medel, förmodligen lite fulare tom, men nu är jag som besatt av den. Fattar inte vad som hänt. Jag har aldrig nånsin bett en kille om en dickpic förut men nu har jag gjort det flera gånger. Kan ligga och onanera och titta på en sån närbild av den. Vad är det som hänt?? 

  • Anonym (Halvs­lak=gu­llig)
    Fri 17 Jan 2020 14:56
    #45

    Jag tycker att en halvslak penis kan vara ganska gullig. Sådär att den ser ut att vilja, men är lite för trött. Den försöker stå upp men orkar inte. Lite som en hundvalp på ett halt parkettgolv. Sådär som den är om man har haft sex, och försöker igen alldeles för snart efter...typ? Naaaaw så gullig den är. Den vill men kan inte.

    När jag berättade detta för mina killkompisar så informerade de mig att jag aldrig skulle prata så eller använda sådana ordval om en mans penis. Det skulle tydligen ge rakt motsatt effekt än att den skulle stå upp igen. 

  • Anonym (Fjede­rn) Trådstartaren
    Fri 17 Jan 2020 16:22
    #46
    Anonym (Konstig grej) skrev 2020-01-16 20:43:05 följande:

    Jag har alltid tyckt att penisar är mkt fula och är typ 40 år nu så ja, det är länge. Men började dejta en ny kille nyligen. Hans penis är minst lika ful som medel, förmodligen lite fulare tom, men nu är jag som besatt av den. Fattar inte vad som hänt. Jag har aldrig nånsin bett en kille om en dickpic förut men nu har jag gjort det flera gånger. Kan ligga och onanera och titta på en sån närbild av den. Vad är det som hänt?? 


    Du har utvecklats. Ta emot.
  • Anonym (Fjede­rn) Trådstartaren
    Fri 17 Jan 2020 16:23
    #47
    Anonym (Halvslak=gullig) skrev 2020-01-17 14:56:24 följande:

    Jag tycker att en halvslak penis kan vara ganska gullig. Sådär att den ser ut att vilja, men är lite för trött. Den försöker stå upp men orkar inte. Lite som en hundvalp på ett halt parkettgolv. Sådär som den är om man har haft sex, och försöker igen alldeles för snart efter...typ? Naaaaw så gullig den är. Den vill men kan inte.

    När jag berättade detta för mina killkompisar så informerade de mig att jag aldrig skulle prata så eller använda sådana ordval om en mans penis. Det skulle tydligen ge rakt motsatt effekt än att den skulle stå upp igen. 


    ha ha ha ... hundvalp... haaa ha ha... parkettgolv... ha ha ha ha   jag dööör
  • Anonym (W48)
    Fri 17 Jan 2020 16:47
    #48
    Anonym (Halvslak=gullig) skrev 2020-01-17 14:56:24 följande:

    Jag tycker att en halvslak penis kan vara ganska gullig. Sådär att den ser ut att vilja, men är lite för trött. Den försöker stå upp men orkar inte. Lite som en hundvalp på ett halt parkettgolv. Sådär som den är om man har haft sex, och försöker igen alldeles för snart efter...typ? Naaaaw så gullig den är. Den vill men kan inte.

    När jag berättade detta för mina killkompisar så informerade de mig att jag aldrig skulle prata så eller använda sådana ordval om en mans penis. Det skulle tydligen ge rakt motsatt effekt än att den skulle stå upp igen. 


    Så himla bra, verkligen right on target.
  • Anonym (Estet­)
    Fri 17 Jan 2020 19:16
    #49

    Min man är jättesnygg, hela han och alla kroppsdelar även öronen och armarna.

    Men när den där kroppsdelen blir hård för att den vill vara med mig blir den magnifik så himla vacker!!

  • Fri 17 Jan 2020 20:24
    #50

    Det finns definitivt vackra kukar :)

    Men det är bara min lilla åsikt ;)

Svar på tråden Är penisen snygg?