• Anonym (Knäckt)

    Han fick inte upp den

    Har inlett ett förhållande med en manlig kollega . Jag fast i relation, han inte.Har varit väldigt nära vänner men övergick till attraktion för ett år sen . Hånglat ett par gånger med mer eller mindre kläder ett par gånger . Gjorde slag i saken igår och skulle till att förverkliga våra fantasier . Allt började fantastiskt med mycket smek och kyssar från hans sida. Han gick ner på mig länge och väl och jag fick orgasm både en och två gånger . Till slut bad jag honom att komma in i mig och döm av min förvåning så är han helt slak . Sög honom men den blev aldrig hård . Han märkte säkert att jag blev perplex och berättade att han kan reagera så pga av spänningen första gången. Känner mig knäckt rent känslomässigt . Hade sen tidigare huvudbry kring min egen kropp om jag vågade visa mig helt naken med mina komplex och så blir det så här.

    Har aldrig upplevt detta mer än med min sambo ett fåtal gånger pga stress, alkohol etc och en kille i min ungdom som inte fick upp den när han äntligen fick komma till.

    Nu till frågan; varför blev min kollega inte hård ? Blev han avtänd av mig?Han har haft förhållanden och numera glad singel med flera kvinnor som står i rad så han är erfaren och attraktiv på alla sätt.

    Tack för svar .

  • Svar på tråden Han fick inte upp den
  • Anonym (Realist)

    Som singel har han säkert vant sig med nätporr och göra det med egen hand?

  • Anonym (Knäckt)
    Anonym (Realist) skrev 2020-01-16 06:51:42 följande:

    Som singel har han säkert vant sig med nätporr och göra det med egen hand?


    Förstår ändå inte mekanismen bakom, hört talas om att det kan ske men aldrig erfarit. Han blev singel för 1,5 månad sen så det känns inte så lång tid .
  • Anonym (Erfaren)

    Det kan hända ståndet lägger sig om man slickar och suger länge ,det är så mycke fokus på att göra det skönt för tjejen,vilket så klart är underbart. Prova 69:an så funkar det..

  • Anonym (Knäckt)
    Anonym (Erfaren) skrev 2020-01-16 06:59:32 följande:

    Det kan hända ståndet lägger sig om man slickar och suger länge ,det är så mycke fokus på att göra det skönt för tjejen,vilket så klart är underbart. Prova 69:an så funkar det..


    Anser mig ha haft mer erfarenhet än medelsvensson och aldrig varit med om det men jag hör dig. Fick han prestationsångest rentav ?
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 07:04:44 följande:
    Anser mig ha haft mer erfarenhet än medelsvensson och aldrig varit med om det men jag hör dig. Fick han prestationsångest rentav ?
    Kan varit så..Ni har kanske hetsat varandra en längre tid och mycke ska göras som ni fantisera om...Ända sättet, ny dejt med honom då vet du efter det.
    Du ska ju inte behöva ha dessa tankar efter skön sex, du ska vilja ha mer.
  • Anonym (Knäckt)
    Anonym (Anna) skrev 2020-01-16 07:07:12 följande:

    Varför är du otrogen


    Detta ligger i en kategori som är just otrohet . Fråga dig själv varför du själv inte är otrogen och sen gör svaren till negationer . Du tillför inget till tråden, håll dig i ett annat forum om du vill diskutera denna del. Få mig inte att vackla i detta, jag har en situation som jag inte orkar gå in på. Och nej, vi kan inte lösa det jag och min sambo. Nu handlar det om en kuk som inte står så svara på det, tack!
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 07:16:11 följande:

    Detta ligger i en kategori som är just otrohet . Fråga dig själv varför du själv inte är otrogen och sen gör svaren till negationer . Du tillför inget till tråden, håll dig i ett annat forum om du vill diskutera denna del. Få mig inte att vackla i detta, jag har en situation som jag inte orkar gå in på. Och nej, vi kan inte lösa det jag och min sambo. Nu handlar det om en kuk som inte står så svara på det, tack!


    Det e du som tagit upp i trådstarten att du redan är i en relation. Och då du valt otrohet som ämne är de säkert fler som står som frågetecken.

    Kanske blir han slak av tanken att en annan man har sex med den han är kär i o han får prestationsångest av det.
  • Anonym (Knäckt)

    [quote=80167359][quote-nick]Anonym (Anna) skrev 2020-01-16 07:24:18 följande:[/quote-nick]Det e du som tagit upp i trådstarten att du redan är i en relation. Och då du valt otrohet som ämne är de säkert fler som står som frågetecken.

    Kanske blir han slak av tanken att en annan man har sex med den han är kär i o han får prestationsångest av det.[/

    Det hade varit smickrande om det var så men det tar jag som väldigt otroligt. Faktum var att det var han som bjöd hem mig igår .

Svar på tråden Han fick inte upp den