• Anonym (Knäck­t)
    Thu 16 Jan 2020 06:52
    761 visningar
    18 svar
    18
    761

    Han fick inte upp den. Anonyma svar

    Har inlett ett förhållande med en manlig kollega . Jag fast i relation, han inte.Har varit väldigt nära vänner men övergick till attraktion för ett år sen . Hånglat ett par gånger med mer eller mindre kläder ett par gånger . Gjorde slag i saken igår och skulle till att förverkliga våra fantasier . Allt började fantastiskt med mycket smek och kyssar från hans sida. Han gick ner på mig länge och väl och jag fick orgasm både en och två gånger . Till slut bad jag honom att komma in i mig och döm av min förvåning så är han helt slak . Sög honom men den blev aldrig hård . Han märkte säkert att jag blev perplex och berättade att han kan reagera så pga av spänningen första gången. Känner mig knäckt rent känslomässigt . Hade sen tidigare huvudbry kring min egen kropp om jag vågade visa mig helt naken med mina komplex och så blir det så här.

    Har aldrig upplevt detta mer än med min sambo ett fåtal gånger pga stress, alkohol etc och en kille i min ungdom som inte fick upp den när han äntligen fick komma till.

    Nu till frågan; varför blev min kollega inte hård ? Blev han avtänd av mig?Han har haft förhållanden och numera glad singel med flera kvinnor som står i rad så han är erfaren och attraktiv på alla sätt.

    Tack för svar .

  • Svar på tråden Han fick inte upp den. Anonyma svar
  • Anonym (Lite salt)
    Thu 16 Jan 2020 06:55
    #1

    Han kanske inte finner otrohet lockande? Ta det som ett tecken på att ni inte bör göra det igen.

  • Anonym (Knäck­t) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 06:59
    #2
    Anonym (Lite salt) skrev 2020-01-16 06:55:57 följande:

    Han kanske inte finner otrohet lockande? Ta det som ett tecken på att ni inte bör göra det igen.


    Det var ju också ett sätt att slänga fram en moralkaka. Han har inga skrupler kring det, tro mig. Det har vi utrett sen länge . Skulle det inte vara lockande för honom varför då ens sätta sig i situationen från början ? Onödig kommentar.
  • Anonym (Q)
    Thu 16 Jan 2020 07:11
    #3
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 06:59:48 följande:
    Det var ju också ett sätt att slänga fram en moralkaka. Han har inga skrupler kring det, tro mig. Det har vi utrett sen länge . Skulle det inte vara lockande för honom varför då ens sätta sig i situationen från början ? Onödig kommentar.
    Skulle du föredra att vi skriver att det förmodligen berodde på dig??
    För det känns som att det är de två alternativen som finns liksom!

  • Anonym (Lite salt)
    Thu 16 Jan 2020 07:11
    #4
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 06:59:48 följande:

    Det var ju också ett sätt att slänga fram en moralkaka. Han har inga skrupler kring det, tro mig. Det har vi utrett sen länge . Skulle det inte vara lockande för honom varför då ens sätta sig i situationen från början ? Onödig kommentar.


    Om du inte är sugen på att bli offentligt bedömd så lägg inte ut ditt privatliv på ett offentligt forum. "Min otrohet funkar inte, vad ska jag göra - hur tror du folk kommer svara?"
  • Anonym (Knäck­t) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 07:24
    #5

    [quote=80167338][quote-nick]Anonym (Q) skrev 2020-01-16 07:11:25 följande:[/quote-nick]Skulle du föredra att vi skriver att det förmodligen berodde på dig??

    För det känns som att det är de två alternativen som finns liksom!

    Jag föredrar att inte bli dömd utan att man håller sig till ämnet. Det är sjävklart en möjlig anledning att det beror på mig. Just de svaren jag efterlyser.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 16 Jan 2020 07:33
    #6

    Han sa ju att det kan bli så av spänning första gången.

    Varför spekulera i det? Ni hade bra sex för övrigt.

  • Anonym (Ebba)
    Thu 16 Jan 2020 09:33
    #7

    Vissa killar har svårt att få upp den när de är nervösa. Det måste du sett trådar or här. Vissa har bara svårt att få upp den, punkt. 

    Hann ville ju ha dig, så du behöver nog inte oroa dig för att det var du. Han kommer nog oroa sig över att du inte vill ha honom mer. 

    Så vill du fortsätta relationen och att det ska fungera måste du vara tydlig med att det är helt okej med det som hände och att det kan hända igen.

    Dock är det inte omöjligt att det är ett återkommande problem som är mer av den permanenta typen, men det får man ju ge en chans för att se. 

  • Anonym (Knäck­t) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 11:08
    #8
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-16 07:33:27 följande:

    Han sa ju att det kan bli så av spänning första gången.

    Varför spekulera i det? Ni hade bra sex för övrigt.


    Sant. Jag har inte haft den här typen av sex på så väldigt länge . Har glömt av att det finns män som faktiskt vill ge njutning mer än att fokus bara ligger på att dem själva ska komma. Jag är rent förvirrad .
  • Anonym (Knäck­t) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 11:14
    #9
    Anonym (Ebba) skrev 2020-01-16 09:33:37 följande:

    Vissa killar har svårt att få upp den när de är nervösa. Det måste du sett trådar or här. Vissa har bara svårt att få upp den, punkt. 

    Hann ville ju ha dig, så du behöver nog inte oroa dig för att det var du. Han kommer nog oroa sig över att du inte vill ha honom mer. 

    Så vill du fortsätta relationen och att det ska fungera måste du vara tydlig med att det är helt okej med det som hände och att det kan hända igen.

    Dock är det inte omöjligt att det är ett återkommande problem som är mer av den permanenta typen, men det får man ju ge en chans för att se. 


    Jag gjorde väldigt klart för honom att jag ville ha honom. Och han kände sig frustrerad för han ville så gärna men det funkade bara inte. Jag är rädd för att det ska bli en låsning om det blir någon mer gång vill säga. Kan också tänka mig att han skulle kunna avbryta relationen just för att det inte funkade med en gång. Jag vet inte . Jag är förvirrad och antagligen på väg att bli förälskad . Han når mig på ett sätt som ingen nått mig på väldigt lång tid. Eftersom vi bara varit väldigt goda vänner under lång tid så känner vi varandra också väldigt väl. Jag gråter i denna stund för allt är så invecklat.
  • Thu 16 Jan 2020 12:41
    #10

    Det har hänt mig en gång i mitt numera ganska långa liv att jag inte fått upp den. Jag kom äntligen i säng med en kvinna som jag var så djupt förälskad i, men som jag mer eller mindre gett upp att få hålla henne i mina armar. När det väl var dags kuken att resa sig, för jag var på något vis övertänd antar jag. Nästa gång vi träffades fungerade det bra och vi fortsatte att ha underbart sex i många år. Kanske var det på samma sätt med mannen du träffade.

  • Anonym (Prest­ations­ångest­)
    Thu 16 Jan 2020 14:58
    #11

    Är nog ändå ganska vanligt för män. När de träffar nån ny får de inte upp den pga nervositet eller att det blir en spärr på nåt sätt. Press på att prestera.

    Hände så med min kille, han hade svårt att få upp den i början men det var uppenbart att han tände på mig. Nu är det inga problem.

  • Anonym (Först­a gången­)
    Thu 16 Jan 2020 17:59
    #12

    Samma sak hände med min man första gången vi skulle ha sex. Han blev helt inte hård trots att vi båda var mer än upplagda och redo.

    Det var såklart nervositet och spänningen som byggt upp sig under de veckor vi smugit runt på jobbet och närmat oss varann. Vi var också kollegor för övrigt.

    Gången efter det och alla andra gånger har det gått bra.

    Lycka till!

  • Anonym (fisk)
    Tue 21 Jan 2020 16:10
    #13

    Ibland luktar ni illa när man slickar er och då slankar man även om man vill knulla. Kroppen säger nej.

  • Anonym (fisk)
    Tue 21 Jan 2020 16:11
    #14

    Ibland luktar ni illa när man slickar er och då slankar man även om man vill knulla. Kroppen säger nej.

  • Anonym (Ebba)
    Thu 23 Jan 2020 12:03
    #15
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 11:14:53 följande:
    Jag gjorde väldigt klart för honom att jag ville ha honom. Och han kände sig frustrerad för han ville så gärna men det funkade bara inte. Jag är rädd för att det ska bli en låsning om det blir någon mer gång vill säga. Kan också tänka mig att han skulle kunna avbryta relationen just för att det inte funkade med en gång. Jag vet inte . Jag är förvirrad och antagligen på väg att bli förälskad . Han når mig på ett sätt som ingen nått mig på väldigt lång tid. Eftersom vi bara varit väldigt goda vänner under lång tid så känner vi varandra också väldigt väl. Jag gråter i denna stund för allt är så invecklat.
    Ja.. omständigheterna gör väl att det blir svårare för honom att bli bekväm då ni inte kan träffas lika ofta som i vanliga relationer och prova flera gånger. Det blir väl automatiskt mindre avslappnad stämning när det handlar om otrohet också. Kan tänka mig att han känner att han måste vara bättre än din nuvarande och blir stressad av det.
  • Thu 23 Jan 2020 12:27
    #16

    Det händer ibland och är inte konstigt. Jag tror inte det finns någon man som inte upplevt att den inte vill stå trots att man är sjukt upphetsad.

  • Anonym (gnafs­)
    Thu 23 Jan 2020 12:36
    #17
    Hälsingeman skrev 2020-01-23 12:27:45 följande:

    Det händer ibland och är inte konstigt. Jag tror inte det finns någon man som inte upplevt att den inte vill stå trots att man är sjukt upphetsad.


    Just så !   Åldern kan också ha nåt med det att göra. Medeciner, blodtryck... finns många årsaker.
  • Anonym (sådär­)
    Thu 23 Jan 2020 14:18
    #18
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 11:08:17 följande:
    Sant. Jag har inte haft den här typen av sex på så väldigt länge . Har glömt av att det finns män som faktiskt vill ge njutning mer än att fokus bara ligger på att dem själva ska komma. Jag är rent förvirrad .
    Du kan väl bolla det med din partner, "vettu jag hade glömt att det fanns män som faktiskt vill ge njutning mer än bara fokus på att dem själva ska komma tills jag knullade med en kollega. Men han hade lite svårt att få upp den, vet du hur det kan komma sig?". Din sambo kanske har några bra tips.
Svar på tråden Han fick inte upp den. Anonyma svar