• Anonym (Sophi­e)
    Sun 19 Jan 2020 14:11
    3112 visningar
    61 svar
    +1
    61
    3112

    Hur blir du när du inte fått sex på länge?

    Blir du allmänt vresig och tappar lätt humöret? Deprimerad? Rentav minskar din lust ju längre du är utan? Eller hur reagerar du?

    Hur länge kan du gå utan sex utan att bli sexuellt frustrerad?

    Jag kan väl gå typ 2 veckor innan jag känner av att det måste ske snart...blir inte arg, men rastlös i kroppen och lite allmänt låg, får nära till tårar.

    Är kvinna, 32.

  • Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?
  • Anonym (Anony­m)
    Sun 19 Jan 2020 14:34
    #1

    Jag blir varken det ena eller andra, har jag väl avvant mig kan jag vara utan hela året runt. Även de perioder jag har haft sex men varit utan av och till har jag inte blivit rastlös eller liknande, bara vanligt kåt.

  • Anonym (Y)
    Sun 19 Jan 2020 14:46
    #2

    Intressant. När män talar om att ?få sex? blir de attackerade för att ha dålig kvinnosyn.

  • Anonym (Ttt)
    Sun 19 Jan 2020 14:49
    #3

    Har inte sex ofta och känner ingen skillnad pga brist på 6.

    Gråymildhet osv får jag pga pms/mend/ägglossning inte beroende av 6.

  • Anonym (mmm)
    Sun 19 Jan 2020 14:49
    #4
    Anonym (Sophie) skrev 2020-01-19 14:11:39 följande:

    Blir du allmänt vresig och tappar lätt humöret? Deprimerad? Rentav minskar din lust ju längre du är utan? Eller hur reagerar du?

    Hur länge kan du gå utan sex utan att bli sexuellt frustrerad?

    Jag kan väl gå typ 2 veckor innan jag känner av att det måste ske snart...blir inte arg, men rastlös i kroppen och lite allmänt låg, får nära till tårar.

    Är kvinna, 32.


    Jag blir väl inget speciellt. När jag var singel gick det utmärkt att vara utan längre perioder. Det jag minns är att jag lyssna på mer på sensuell musik när det gått ett tag, så antagligen längtade jag Flört

    Men, om man nu känner sig låg så får man göra något åt saken på egen hand. Finns massor med bra sätt till egensex. 
  • Anonym (Sophi­e) Trådstartaren
    Sun 19 Jan 2020 14:55
    #5
    Anonym (Y) skrev 2020-01-19 14:46:28 följande:

    Intressant. När män talar om att ?få sex? blir de attackerade för att ha dålig kvinnosyn.


    Tror inte att en man som ställt en sån här fråga skulle bli anklagad för att ha taskig kvinnosyn. Då snackar vi ju om "Rätten till att få sex" och det är ju ett helt annat ämne.

    Men jag kanske uttryckte mig klumpigt, byt ut "fått" till "haft" då...
  • Anonym (Sophi­e) Trådstartaren
    Sun 19 Jan 2020 14:57
    #6
    Anonym (mmm) skrev 2020-01-19 14:49:49 följande:

    Jag blir väl inget speciellt. När jag var singel gick det utmärkt att vara utan längre perioder. Det jag minns är att jag lyssna på mer på sensuell musik när det gått ett tag, så antagligen längtade jag 

    Men, om man nu känner sig låg så får man göra något åt saken på egen hand. Finns massor med bra sätt till egensex. 


    Jo då, visst ordnar man det så gott man kan på egen hand men det är ändå inte riktigt samma sak...:(
  • Anonym (Y)
    Sun 19 Jan 2020 15:04
    #7
    Anonym (Sophie) skrev 2020-01-19 14:55:33 följande:

    Tror inte att en man som ställt en sån här fråga skulle bli anklagad för att ha taskig kvinnosyn. Då snackar vi ju om "Rätten till att få sex" och det är ju ett helt annat ämne.

    Men jag kanske uttryckte mig klumpigt, byt ut "fått" till "haft" då...


    Man utgår från att männen menar rätt till sex och kan inte tänka tanken att de använder uttrycket på samma sätt som du. Det är det jag menar.
  • enable­007
    Sun 19 Jan 2020 15:05
    #8
    +2

    För mig är det max 4 dagar , efter det blev jag konstig , dålig humör , aggressiv osv ...

  • Anonym (Sophi­e) Trådstartaren
    Sun 19 Jan 2020 15:08
    #9
    Anonym (Y) skrev 2020-01-19 15:04:02 följande:

    Man utgår från att männen menar rätt till sex och kan inte tänka tanken att de använder uttrycket på samma sätt som du. Det är det jag menar.


    Ja, så kan det vara kanske. Finns alltid folk som missförstår med vilje...
  • Anonym (Pelle­)
    Sun 19 Jan 2020 15:08
    #10

    Runkar ju iprincip varje dag. Men är man med en attraktiv partner är det ändå frustrerande även om man skulle få egentid att runka.

    Bara hennes blotta närvaro gör en kåt. Jag blir nog sur och otrevlig att umgås med om hon inte vill ligga. Tappar lite intresse för henne och att umgås med henne . Nån dag funkar väl. Men är det veckor blir det jobbigt.

Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?