• Anonym (Sophi­e)
    Sun 19 Jan 2020 14:11
    3059 visningar
    61 svar
    +1
    61
    3059

    Hur blir du när du inte fått sex på länge?

    Blir du allmänt vresig och tappar lätt humöret? Deprimerad? Rentav minskar din lust ju längre du är utan? Eller hur reagerar du?

    Hur länge kan du gå utan sex utan att bli sexuellt frustrerad?

    Jag kan väl gå typ 2 veckor innan jag känner av att det måste ske snart...blir inte arg, men rastlös i kroppen och lite allmänt låg, får nära till tårar.

    Är kvinna, 32.

  • Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?
  • Anonym (C)
    Sun 19 Jan 2020 15:25
    #11

    2 timmar max.

  • Sun 19 Jan 2020 16:01
    #12

    Det går lite upp och ner. Kan känna mig halvt desperat efter en vecka, efter två veckor tänker jag inte så mycket på det, kanske. Efter tre veckor ännu mer desperat. Osv.

  • Anonym (Tess)
    Sun 19 Jan 2020 16:46
    #13

    Sjukt irriterad och sur och på allmänt dåligt humör. Men såklart blir man mindre sugen ju längre tiden går. Men om det går mer än en vecka blir ju riktigt besviken!

    /Tess 37 år

  • enable­007
    Sun 19 Jan 2020 18:04
    #14
    Anonym (Tess) skrev 2020-01-19 16:46:10 följande:

    Sjukt irriterad och sur och på allmänt dåligt humör. Men såklart blir man mindre sugen ju längre tiden går. Men om det går mer än en vecka blir ju riktigt besviken!

    /Tess 37 år


    Då är vi samma :D
  • Sun 19 Jan 2020 18:15
    #15

    Jag blir deprimerad, ledsen, känner mig oälskad.

  • Anonym (Frust­rerad)
    Sun 19 Jan 2020 22:42
    #16
    +1

    Jag blir frustrerad. Jag lättar på trycket med hjälp av onani och det hjälper till viss del men inte helt.

    Jag har behov av närheten till min partner, att känna mig åtrådd, att bli smekt och att få smeka. Att få ge och ta emot oralsex och att få knulla sig svettig. Att få höra kvinnan frusta av lust och njutning och skrika ut sin orgasm. Att få ligga intill varandra, svettiga och anfådda och bara njuta av att ha nått klimax tillsammans.

    Det kan ingen onani i världen ersätta och jag har ett starkt behov av detta. Får jag inte det blir jag frustrerad och deprimerad. Kan inte fokusera, blir okoncentrerad på jobbet, vresig mot andra.

  • Anonym (Påsät­tarn)
    Sun 19 Jan 2020 23:40
    #17
    enable007 skrev 2020-01-19 15:05:40 följande:

    För mig är det max 4 dagar , efter det blev jag konstig , dålig humör , aggressiv osv ...


    Håller med i bland två dagar . 
    På sommarn vill man ha sex varje dag .
    På semestern blir det flera gånger om dagen , min tjej är rätt så lik mig .
    Men hon säjer i bland att jag gör henne kåtare .
    I båten på sommarn BLA..

  • Mon 20 Jan 2020 05:23
    #18

    När jag är singel är det väldigt sällsynt med sex. Mest på egen hand. Inte roligt men nog blivit nån typ av vana. I relation är det värre. Blir nog inte glad och uppåt. Förstår inte riktigt varför. Handlar nog också om för lite närhet.

  • Mon 20 Jan 2020 07:14
    #19

    Då blir jag sur, vresig, irriterad och nedstämd.
    Det tar nog 2-3 dagar.

  • Anonym (Katri­n)
    Mon 20 Jan 2020 08:07
    #20

    Jag blir ingenting. Kan vara utan

Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?