• Anonym (Sophie)

    Hur blir du när du inte fått sex på länge?

    Blir du allmänt vresig och tappar lätt humöret? Deprimerad? Rentav minskar din lust ju längre du är utan? Eller hur reagerar du?

    Hur länge kan du gå utan sex utan att bli sexuellt frustrerad?

    Jag kan väl gå typ 2 veckor innan jag känner av att det måste ske snart...blir inte arg, men rastlös i kroppen och lite allmänt låg, får nära till tårar.

    Är kvinna, 32.

  • Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?
  • enable007
    Anonym (Påsättarn) skrev 2020-01-19 23:40:32 följande:

    Håller med i bland två dagar . 

    På sommarn vill man ha sex varje dag .

    På semestern blir det flera gånger om dagen , min tjej är rätt så lik mig .

    Men hon säjer i bland att jag gör henne kåtare .

    I båten på sommarn BLA..


    Helst varje dag , utan problem :)
  • Anonym (Vänjer sig)

    Äh - man vänjer sig. Efter väldigt många år tillsammans där man försökt och försökt men till slut fått inse att det kommer aldrig att bli ett härligt sexliv så får man finna sig i det. Visst ...det är frustrerande ett tag men sen vänjer man sig. Man onanerar istället. Även om man ibland någon gång har förstått att hon kanske vill ikväll men sen inser man att det är väldigt sannolikt att man ändå blir utan så onanerar man istället. För att slippa frustrationen. Det är enklare så och man mår i det längre perspektivet bättre. 

    Som sagt...man vänjer sig. Det är bara en fråga om tid. 

  • Anonym (Man 40+)

    Efter 5-7 dagar börjar jag bli typ deprimerad, alltså se livet från den mörka sidan, tycka det mesta känns meningslöst osv.

    Känner mig fullständigt sjuk i huvudet och avskyr mig själv för att jag fungerar så, men skäms för mycket för att söka hjälp.

  • Anonym (A)

    Har varit helt utan i 4 år under en tid som gift. Första året var det hemskt, deprimerande och sårande att bli avvisad hela tiden. Med tiden blev det en vana och lusten typ försvann tills en dag när jag träffade min nuvarande pojkvän. Då exploderade lusten och idag förstår jag inte hur jag kunde vara utan så länge. Så nu är jag skild med ny sambo och på det hett sex typ jämt :)

  • Anonym (Frustrerad)

    Min erfarenhet är att det generellt är lättare för kvinnor att acceptera att inte få sex än det är för män. För mig så går suget efter sex aldrig över, hur lång tid det än går.

  • Anonym (O)

    Jag blir vresig och deppig. Börjar längta efter bara nån dag men det blir jobbigt först efter typ 5-6 dagar. När det gått typ 3-4 veckor börjar jag känna att livet är meningslöst. Och här hjälper inte onani längre. Det var dock inte alls samma sak när jag var singel. Då räckte det att onanera. Skillnad nu när man har någon man älskar och tänder på bredvid sig i sängen men ändå inte får ha sex.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (O) skrev 2020-01-20 13:48:38 följande:

    Jag blir vresig och deppig. Börjar längta efter bara nån dag men det blir jobbigt först efter typ 5-6 dagar. När det gått typ 3-4 veckor börjar jag känna att livet är meningslöst. Och här hjälper inte onani längre. Det var dock inte alls samma sak när jag var singel. Då räckte det att onanera. Skillnad nu när man har någon man älskar och tänder på bredvid sig i sängen men ändå inte får ha sex.


    Nej, onanera räcker inte. Det är som om man dödshungrig och längtar efter en buffé, och bara får en halv morot. Inget mer.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (O) skrev 2020-01-20 13:48:38 följande:

    Jag blir vresig och deppig. Börjar längta efter bara nån dag men det blir jobbigt först efter typ 5-6 dagar. När det gått typ 3-4 veckor börjar jag känna att livet är meningslöst. Och här hjälper inte onani längre. Det var dock inte alls samma sak när jag var singel. Då räckte det att onanera. Skillnad nu när man har någon man älskar och tänder på bredvid sig i sängen men ändå inte får ha sex.


    Nej, onanera räcker inte. Det är som om man dödshungrig och längtar efter en buffé, och bara får en halv morot. Inget mer.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (O) skrev 2020-01-20 13:48:38 följande:

    Jag blir vresig och deppig. Börjar längta efter bara nån dag men det blir jobbigt först efter typ 5-6 dagar. När det gått typ 3-4 veckor börjar jag känna att livet är meningslöst. Och här hjälper inte onani längre. Det var dock inte alls samma sak när jag var singel. Då räckte det att onanera. Skillnad nu när man har någon man älskar och tänder på bredvid sig i sängen men ändå inte får ha sex.


    Nej, onanera räcker inte. Det är som om man dödshungrig och längtar efter en buffé, och bara får en halv morot. Inget mer.
Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?