• Sun 19 Jan 2020 20:46
    540 visningar
    8 svar
    8
    540

    Cannabis psykos

    Min första cannabispsykos räckte i 3 månader o min andra i 2 år!

    Hur länge räcker min tredje om jag rökte 2010-2012 och åtta månader riktigt mycket?

    Snälla vettiga svar!

    En snubbe på psyket vars föräldrar är slutar fick direkt reda på hans psykoslängd. Varför får inte jag det då?

  • Svar på tråden Cannabis psykos
  • Sun 19 Jan 2020 20:57
    #1

    Snutar×

  • Sun 19 Jan 2020 21:45
    #2

    Man kan aldrig veta hur länge en psykos varar. Jag hade en vän vars psykos varade i två år, och en annan hade det en vecka.

  • Gadda
    Sun 19 Jan 2020 22:04
    #3

    Jag hade cannabisutlöst psykos ?akut? i ca två månader. Men den satt liksom kvar och kom tillbaks i vissa stressiga situationer. Åt inte deras mediciner.

    Men efter två år gjorde jag livsstilsförändringar som gjort mig psykosfri sedan dess :)... jag slutade att röka... hmm...

  • Sun 2 Feb 2020 01:03
    #4

    Någon annan som vet hur länge den kan tänka sig vara?

  • Sun 2 Feb 2020 06:36
    #5

    Sånt skitsnack. Det är knappast p ga cannabis utan snarare du som vill haka upp dig på något som väckte en liten oro hos dig. ed det är knappast en "akut" psykos om det sträcker sig över flera veckor eller månader. Men för att svara på din fråga, ja din psykos slutar eller lugnar ner sig efter en skön ångbastu och god mat och choklad o en god sömn! Gör om gör rätt! O lägg ner snacket om psykos.. det påvisar enbart att du är helt totalt indoktrinerad utav alla dessa skrämsel lögner.

  • Mon 3 Feb 2020 07:08
    #6
    FallenAngelNr1000 skrev 2020-02-02 06:36:29 följande:

    Sånt skitsnack. Det är knappast p ga cannabis utan snarare du som vill haka upp dig på något som väckte en liten oro hos dig. ed det är knappast en "akut" psykos om det sträcker sig över flera veckor eller månader. Men för att svara på din fråga, ja din psykos slutar eller lugnar ner sig efter en skön ångbastu och god mat och choklad o en god sömn! Gör om gör rätt! O lägg ner snacket om psykos.. det påvisar enbart att du är helt totalt indoktrinerad utav alla dessa skrämsel lögner.


    Jag har en hjärnskada i hypofysen och det blir så efter många hårda smällar emot skallbenet! Vadå trodde du cannabis var nyttigt för dig eller?
  • Tue 4 Feb 2020 00:18
    #7

    Någon annan som kan tänka sig veta?

    När min psykos går över?

  • Tue 4 Feb 2020 05:37
    #8
    Knoxis skrev 2020-02-03 07:08:59 följande:

    Jag har en hjärnskada i hypofysen och det blir så efter många hårda smällar emot skallbenet! Vadå trodde du cannabis var nyttigt för dig eller?


    Det hjälpte mig mot min PTSD så ja. Jag kom även igång med träning och blev mer kreativ och lindrade min axel smärta. Idag röker jag inte då jag inte vill riskera mitt jobb. Men har blivit tjock, slutat m träning och konstant smärta i axeln. Dessutom så var man mer öppen för att allt som ska vara så normalt inte direkt är så normalt. Om du bara visste hur hjärntvättad människan är! Har du hjärnskada så varför ska du då skylla på cannabisen? Fattar dock din sarkasm o ironi men men tycker trots det ändå bara synd om dig ändå.
Svar på tråden Cannabis psykos