• Sun 19 Jan 2020 22:02
    2578 visningar
    145 svar
    -2 +2
    145
    2578

    Är en prostituerad mitt enda alternativ?

    Jag är en vuxen man som aldrig haft en flickvän och bara haft sex en enda gång och det var över tio år sedan. Jag har i över tio år försökt att hitta någon via nätet och via vänner och sådant. Aldrig tackat nej till en hemmafest eller krogbesök utan ändå försökt och vara positiv till det mesta. Under alla dessa år har jag inte ens fått till en date utan det har varit helt dött för mig. Tjejer är ointresserade helt enkelt.

    Är en prostituerad mitt enda alternativ? Det är ju egentligen inget jag vill men vad har jag för val? Vad har ni för åsikter om detta?

  • Svar på tråden Är en prostituerad mitt enda alternativ?
  • Sun 19 Jan 2020 22:13
    #1

    Vad tror du är anledningen till att tjejer inte är intresserade?

  • Sun 19 Jan 2020 22:15
    #2

    Ett bättre val är att kämpa på, det finns säkert någon för dig också. Konsten är att hitta henne.

    Har du några kvinnliga vänner som du står nära? Kanske de kan ge dig tips om hur du ska göra för att träffa någon eller korrigera någon detalj som du gör fel? Men en sak är säker, det är aldrig för sent.

  • Sun 19 Jan 2020 22:15
    #3
    CitronTulo skrev 2020-01-19 22:13:50 följande:

    Vad tror du är anledningen till att tjejer inte är intresserade?


    Största anledningen är nog att mitt utseende inte duger. Jag har inga manliga utseendedrag alls. Sedan är jag extrovert också.
  • Sun 19 Jan 2020 22:22
    #4
    Sprallig skrev 2020-01-19 22:15:53 följande:

    Största anledningen är nog att mitt utseende inte duger. Jag har inga manliga utseendedrag alls. Sedan är jag extrovert också.


    Brukar ju annars vara svårare om man är introvert?

    Finns många tjejer som inte ser ut som supermodeller heller..

    Har du några intressanta intressen eller talanger som du kan marknadsföra dig med?

    Som Tecum skrev så är det jättebra om du har någon ärlig tjejkompis som kan ge dig tips!
  • Sun 19 Jan 2020 22:39
    #5
    Tecum skrev 2020-01-19 22:15:06 följande:

    Ett bättre val är att kämpa på, det finns säkert någon för dig också. Konsten är att hitta henne.

    Har du några kvinnliga vänner som du står nära? Kanske de kan ge dig tips om hur du ska göra för att träffa någon eller korrigera någon detalj som du gör fel? Men en sak är säker, det är aldrig för sent.


    Jag har ju kämpat på hela livet. Det går ju inte. Det kanske är dags att ge upp? Jag vill inte vänta tills jag är 60. Jag hade en nära kvinnlig vän men efter hon skaffade barn så ses vi knappt längre. Nu har jag ingen längre.
    CitronTulo skrev 2020-01-19 22:22:45 följande:
    Brukar ju annars vara svårare om man är introvert?

    Finns många tjejer som inte ser ut som supermodeller heller..

    Har du några intressanta intressen eller talanger som du kan marknadsföra dig med?

    Som Tecum skrev så är det jättebra om du har någon ärlig tjejkompis som kan ge dig tips!
    Menade såklart introvert, skrev fel.

    Såklart det finns tjejer som också ser mindre bra ut. Frågan är om dom accepterar en kille som mig?

    Hm jag är politiskt aktiv litegrann, fast inga stora uppdrag. Det är väl det.

  • Anonym (T)
    Sun 19 Jan 2020 22:43
    #6
    -1 +2

    Alla har ett val att inte begå brott.

    Att köpa en människas kropp är brottsligt.

    Sex är ingen mänsklig rättighet.

    Det finns många val när man ska förändra sig själv och sitt beteende mönster. Psykolog, terapeut, Livscoach.

    Du får helt enkelt göra som många andra och ta hjälp.

  • Sun 19 Jan 2020 23:27
    #7

    Snälla du, du behöver inte hitta en prostituerad. Jag har vänner som varit i din situation och dom har nu en partner som dom är lyckliga med. Det finns någon för alla där ute det tror jag på!! Min bästa vän träffade sin tjej på vardagsmysa.com , dom ska gifta sig i sommar! Ge inte upp hoppet, du kommer hitta din drömkvinna, tro mig!!!

  • Anonym (k)
    Sun 19 Jan 2020 23:42
    #8
    -1

    Hur mycket har du arbetat på dig själv då? Har du börjat gymma och bulkat upp dig? Klippt håret snyggt, skaffat kontaktlinser om du har glasögon, håller dig jämt rakad, luktar gott, bra hudregiment med fräsch hud, snygga kläder? Har du ett bra liv i övrigt, en karriär, vänner, familj, hobbys?

    Tror du att hjärndött sex med någon som inte vill ha sex med dig verkligen kommer hjälpa? Varför skulle det få dig att må bättre?

  • Anonym (torsk­)
    Sun 19 Jan 2020 23:56
    #9
    -2

    Det är inget fel att köpa sex, det gör de flesta män ibland. Jag skulle rekommendera det.

    Det kan nog få dig över den mentala spärren och må bättre. Då ökar chansen att träffa någon. 

  • Anonym (...)
    Sun 19 Jan 2020 23:58
    #10
    Anonym (torsk) skrev 2020-01-19 23:56:45 följande:

    Det är inget fel att köpa sex, det gör de flesta män ibland. Jag skulle rekommendera det.

    Det kan nog få dig över den mentala spärren och må bättre. Då ökar chansen att träffa någon. 


    Vem skulle han träffa? De flesta ser inte sexköpare som något positivt.
Svar på tråden Är en prostituerad mitt enda alternativ?