• Mon 20 Jan 2020 01:23
    5658 visningar
    90 svar
    90
    5658

    Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?

    Hej!

    Jag har idag fått något bekräftar som jag misstänkt ett tag. Min sambo använder inte toalettpapper när han kissar. Frågade honom rakt ut idag då jag aldrig gör något ljud från vare sig kranen eller toalettpapper och när vi vart på semester har de alltid vart inplastade och oanvända även om han använt toaletten innan mig. Han säger att det är helt normalt och allt inga killar gör det. Helt nytt för mig och känner mig faktiskt äcklad.

    Min första tanke är att jag vill att han ska duscha innan vi har sex och att det känns ohygieniskt och äckligt. Kanske jag aldrig råkat ut för sånt innan och att det är jättevanligt och inte alls äckligt. Använder era killar och män toalettpapper??

  • Svar på tråden Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?
  • t1000
    Mon 20 Jan 2020 03:15
    #1

    Brukar först trycka på snoppen så inget ligger kvar i urinröret och sen torka tills ingen droppe är kvar. Samma efter nr 2 . Torkar tills det är helt rent.

    Alltid gjort så.. behöver inte byta kalsonger lika ofta och känns fräschare att sova naken.

    Så din man har fel där.

  • Mon 20 Jan 2020 03:38
    #2

    Självklart gör man det

  • Barbro­45
    Mon 20 Jan 2020 03:47
    #3

    Ja TS, tyvärr har din man inte direkt fel. Av någon anledning behöver toapapper och tvål rätt sällan fyllas på i herrtoaletter. Fråga någon som städar toaletter på restaurang, skola eller på andra offentliga ställen. Där måste också golv och toalettring torkas av då män inte är så pricksäkra som de tror.

  • Anonym (tobbe­)
    Mon 20 Jan 2020 03:49
    #4

    Det är nog rätt olika många skakar nog bara av och tar på sig kallingarna. Jag har själv dock alltid torkat med papper. Iofs har det väl hänt när jag varit i skogen och så att jag då inte haft papper men annars använder jag papper. Men jag skulle tro att rätt många killar inte gör det.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Mon 20 Jan 2020 05:07
    #5
    Han sitter och kissar och använder självklart papper efteråt.
  • enable­007
    Mon 20 Jan 2020 05:13
    #6

    Funkar inte utan toapapper , annars sista droppe hamnar i kalsonger ...

  • Mon 20 Jan 2020 05:22
    #7

    Ja, självklart. Plus tvättar den. Men har förstått att det här inte är självklart för alla, fast personligen hade det inte funkat att vara tillsammans med någon som inte har den nivån på hygien.


    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Äckli­gt)
    Mon 20 Jan 2020 05:43
    #8

    Tyvärr använder inte min man heller papper, och tvättar inte händerna heller.... snoppen är ju ren brukar han säga, jag har förklarat hur äckligt jag tycker att det är men han bryr sig liksom inte

  • Mon 20 Jan 2020 05:49
    #9
    Anonym (Äckligt) skrev 2020-01-20 05:43:07 följande:

    Tyvärr använder inte min man heller papper, och tvättar inte händerna heller.... snoppen är ju ren brukar han säga, jag har förklarat hur äckligt jag tycker att det är men han bryr sig liksom inte


    Bryr han sig om om han och hans snopp får lite mer ensamtid?
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Äckli­gt)
    Mon 20 Jan 2020 06:06
    #10
    pyssel skrev 2020-01-20 05:49:24 följande:

    Bryr han sig om om han och hans snopp får lite mer ensamtid?


    Lite gnäll har det varit men jag har förklarat att jag blir äcklad av honom, dock verkar han ändå inte fatta så det är väldigt sällan det blir något här
Svar på tråden Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?