• Anonym (Cat)
    Mon 27 Jan 2020 08:23
    6445 visningar
    87 svar
    -2
    87
    6445

    Berätta om era sämsta ligg!

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.

  • Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!
  • Anonym (Micro­penise­n)
    Mon 27 Jan 2020 08:26
    #1
    Anonym (Cat) skrev 2020-01-27 08:23:18 följande:

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.


    Buuhuuu...
  • Anonym (Fru mes stort F)
    Mon 27 Jan 2020 09:20
    #2
    +1

    Inget. Inte ett endaste. Tack och lov. Detta eftersom att jag bara legat med min man och han är bra. Kvinnor behöver ett längre förhållande för att kunna njuta maximalt.

  • Anonym (Eli)
    Mon 27 Jan 2020 12:56
    #3
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-27 09:20:31 följande:

    Inget. Inte ett endaste. Tack och lov. Detta eftersom att jag bara legat med min man och han är bra. Kvinnor behöver ett längre förhållande för att kunna njuta maximalt.


    Nej inte kvinnor - Du.


    Det finns kvinnor som kan njuta maximalt utan ett förhållande, vill jag be att få informera om...

  • Anonym (Z)
    Mon 27 Jan 2020 13:14
    #4
    Anonym (Cat) skrev 2020-01-27 08:23:18 följande:

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.


    Stackars dig, vilken traumatisk upplevelse det måste varit.

    Lider med dig.
  • Anonym (Cat) Trådstartaren
    Mon 27 Jan 2020 13:34
    #6
    Anonym (Z) skrev 2020-01-27 13:14:24 följande:

    Stackars dig, vilken traumatisk upplevelse det måste varit.

    Lider med dig.


    Traumatiskt var det inte. Bara pinsamt där och då, i efterhand ganska roligt.
  • Anonym (Cat) Trådstartaren
    Mon 27 Jan 2020 13:35
    #7
    +1
    CliftonWebb skrev 2020-01-27 13:24:49 följande:

    Sämsta vet jag inte, men definitivt märkligaste...

    Måste ha varit tjejen som bjöd över mig på en massa vild sex, och som jag förstod efter en liten stund var helt väck på medicin och alkohol och som jag förstod inte riktigt visste vad hon höll på med eller vad vi kommit överens om. Och som växlade mellan samtliga känslolägen på skalan och som ömsom grät, skrattade, och började slåss under samlaget. Vi hade rätt vild sex under ett par timmars tid innan hon mer eller mindre kastade ut mig för att sedan utmana mig. "Kom igen nu då! Knulla mig! Men knulla mig då!" Det slutade med att jag fick en rejäl smäll, sen klädde jag på mig och gick hem.


    Weird! Jag hade dock lämnat situationen tidigare haha..
  • Anonym (Jaa)
    Mon 27 Jan 2020 14:17
    #8

    Det var nog när jag träffade en tjej genom en dejtingsida. Vi pratade i flera veckor och fattade snabbt tycke för varandra. Varför vi inte hade träffats var för vi båda bodde i två olika städer, typ 45 mils avstånd. I alla fall, hon åkte upp till mig och vi hade bestämt sen tidigare att ta in på hotell två nätter. Nu fanns det iofs fler roliga detaljer i den här historien, men jag går på sexet. Det hela börjar med att hon förklarar att hon inte legat med någon på länge och kommer säkert att "komma" snabbt, vilket hon gjorde. Nu till problemet... Hon börjar prutta rätt högt sedan under sexet, vilket hon skrattar åt högt. Sedan går hon och ställer sig med rumpan ut genom fönstret och fortsätter prutta och skratta, för att sedan fortsätta prutta på sängen... Ojojoj tänker jag, hon måste ätit något dåligt. Och det hade hon och hon visste till och med varför hon pruttar (hon var laktosintolerant). Sedan fortsätter hon varva mellan att prutta genom fönstret och på sängen och skratta. Var så jävla avtändande och inte fick jag "komma". Dagen efter är vi ute och gick på stan och hon fortsätter att prutta då och då och skrattar. Väl tillbaka på hotellrummet, förklarar jag för henne att vi är för olika och det här kommer inte att funka. Då blir hon helt plötsligt allvarlig och håller med. Sedan berättar hon varför det inte kommer att funka och enligt henne bygger det på att jag gjorde massor av fel osv osv. Vid det här laget är jag helt mållös. För jag har nämligen stått för alla kostnader, vad det gäller hotellrum och mat + att jag har gett henne flera orgasmer, egentligen mot min vilja hahahaha. Kände mig så äcklig efter det här. Tänker ofta på att Göteborg är fan Sveriges baksida... ;)

  • Mon 27 Jan 2020 14:43
    #9
    CliftonWebb skrev 2020-01-27 13:24:49 följande:

    Sämsta vet jag inte, men definitivt märkligaste...

    Måste ha varit tjejen som bjöd över mig på en massa vild sex, och som jag förstod efter en liten stund var helt väck på medicin och alkohol och som jag förstod inte riktigt visste vad hon höll på med eller vad vi kommit överens om. Och som växlade mellan samtliga känslolägen på skalan och som ömsom grät, skrattade, och började slåss under samlaget. Vi hade rätt vild sex under ett par timmars tid innan hon mer eller mindre kastade ut mig för att sedan utmana mig. "Kom igen nu då! Knulla mig! Men knulla mig då!" Det slutade med att jag fick en rejäl smäll, sen klädde jag på mig och gick hem.


    Haha!

    Gillar ändå att du försöker se positiva i det hela.
  • Anonym (fumli­ga egoist­er)
    Mon 27 Jan 2020 15:28
    #12
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-27 09:20:31 följande:

    Inget. Inte ett endaste. Tack och lov. Detta eftersom att jag bara legat med min man och han är bra. Kvinnor behöver ett längre förhållande för att kunna njuta maximalt.


    Nja kan nog inte hålla med. Visst är kontinuerligt sex med en person man är kär i bäst för att lära känna varann och utvecklas sexuellt, men har personligen haft några riktigt bra ons och kortare sexuella relationer, som slog gnistor och var galet sköna och hämningslösa. Skulle aldrig velat vara utan den artrikedomen och urvalet som flera sexuella partners gett + sexuell bekräftelse och åtrå från många olika;)

    Och på frågan om sämsta liggen har det varit väldigt många såna i tonåren. Fumliga, hårdhänta killar som varit helt ointresserade av mig som person. Även några killar i 30-årsåldern som haft mer att önska. Tråkiga älskare som bara tittat på sin egen kuk och tror att det är över när de kommit, suck! Haft noll koll på kvinnokroppens alla funktioner.
  • Anonym (D)
    Mon 27 Jan 2020 15:35
    #13
    Anonym (Eli) skrev 2020-01-27 12:56:04 följande:

    Nej inte kvinnor - Du.

    Det finns kvinnor som kan njuta maximalt utan ett förhållande, vill jag be att få informera om...


    I second that.
Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!