• Anonym (Cat)

    Berätta om era sämsta ligg!

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.

  • Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!
  • Anonym (Cat)
    Anonym (sexy) skrev 2020-01-27 23:55:00 följande:

    Det var lördag förmiddag och jag och min dåvarande sambo har små hånglat i sängen och jag glider in i henne i missionären men slaknar och trots att jag försöker runka upp den så blir den inte ens halv hård.

    När jag till slut får upp den har sambon lessnat och klivit upp 


    Så tråkigt! Sånt som händer :)
  • Anonym (Cat)
    Anonym (daddy) skrev 2020-01-27 21:01:29 följande:

    kan inte säga att jag inte njöt men jävligt konstigt ligg.låg men en helt vanligt svensk tjej som pratar svenska självklart. men av någon anledning när jag börjar med penetrationen så börjar hon skrikstöna högt ut och "OOOH YEAH FUCK ME DADDY, FUCK ME, IM A DIRTY LITTLE SLUT".

    Kunde inte låta bli att gråtskratta


    Så osexigt! Hade en kille som tände på dirtytalk, ganska grovt också. Själv tyckte jag att det var fånigt haha..kändes dumt.
  • Anonym (Kvinna44)
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-28 09:31:47 följande:

    Haha, i andra trådar låter det "ger han dig inte orgasm?! Vet han inte vad en klitoris är?! Vilken mansgris! Jag skulle aldrig ha sex utan att få orgasm!" Nu låter det lägligt nog tvärtom...

    Kan man inte säga så om dig med, att eftersom att du legat med flertalet kan du bara se den sidan...?


    Inställningen att mannen ska GE dig orgasm gör att många inte får någon. Det är något man gör gemensamt.

    Har man haft sex med en person vet man inte hur sex skulle kunna vara med någon annan. Man har ingen aning om det kunde vara mycket bättre tex. Man har inget att jämföra med.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-28 09:31:47 följande:
    Haha, i andra trådar låter det "ger han dig inte orgasm?! Vet han inte vad en klitoris är?! Vilken mansgris! Jag skulle aldrig ha sex utan att få orgasm!" Nu låter det lägligt nog tvärtom...

    Kan man inte säga så om dig med, att eftersom att du legat med flertalet kan du bara se den sidan...?

    Orgasmen är så klart viktig, men den är verkligen inget unisont mått på sexuell tillfredsställelse. Där inte som att jag är nöjd med ligget bara för att jag kommer, eller missnöjd för att jag inte gör det. Jag menar, säg att jag ligger med en snubbe som har svårt att få upp den, är allmänt oerfaren och fumlig, inte så snygg, men lyckas ändå slicka mig till orgasm till slut. Så jämför du det med en kille med hårt stånd, som är dominant, som tar för sig, knullar mig ordentligt och som får mig att komma flertalet gånger? Eller, jätte fint och romantiskt sex med någon man älskar, men där det just den här gången inte blev någon orgasm, men i övrigt var allt jätte fint och bra. Tror du jag är missnöjd då? (Jag kan berätta, det är jag inte!) Enligt bilden du visade skulle dessa tre vägas lika - och riktigt så ser ju inte verkligheten ut...


    Och nej, det kan man inte, eftersom att jag varit i din sits, medans du aldrig varit i min.

  • Anonym (Eli)
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-28 09:31:47 följande:
    Haha, i andra trådar låter det "ger han dig inte orgasm?! Vet han inte vad en klitoris är?! Vilken mansgris! Jag skulle aldrig ha sex utan att få orgasm!" Nu låter det lägligt nog tvärtom...

    Kan man inte säga så om dig med, att eftersom att du legat med flertalet kan du bara se den sidan...?
    Korrigering till mitt förra inlägg. Tredje exemplet fick jag ingen orgasm, så då skulle det räknas som dåligt sex - vilket det inte är för mig.
  • Anonym (Helt värdelöst)

    Träffade en jättesnygg kille på en nattklubb, vi var båda runt 30 och småfulla.
    Han kysstes som en Gud, men när vi kom hem till honom så stoppade han bara in den 
    och sprutade samt somnade.... Det tog exakt 4 sekunder!

  • t1000
    Anonym (Helt värdelöst) skrev 2020-01-28 12:45:11 följande:

    Träffade en jättesnygg kille på en nattklubb, vi var båda runt 30 och småfulla.

    Han kysstes som en Gud, men när vi kom hem till honom så stoppade han bara in den 

    och sprutade samt somnade.... Det tog exakt 4 sekunder!


    Han kanske var inspirerad av Magnus Ugglas låt.
  • Anonym (K)

    Tog hem en yngre kille från krogen en gång. Han var väl t.o.m. 10 år yngre, men ville väldigt gärna komma hem till mej. Okej, tänkte jag, why not. Hade ju aldrig trott att en så ung och snygg kille skulle vilja gå hem med nån som är så mycket äldre. Men vi testar väl då! Väl hemma gick väl allt bra, vi kom i säng och det var mysigt och så. Men, den här unga hingsten så trodde kanske lite väl mycket om sig själv..? Bara för att jag hade lite ljud, typ stönade lite eller så för att det kändes lite bra, så trodde killen tydligen att det gick för mig!? Hahahaha! Det var faktiskt min födelsedag den dagen, jdeveloper haft fest och var därför ute. Killen visste detta och sa (säkert enligt honom) med sexig röst ?grattis på födelsedagen baby?.... hahahahaha! Hade inte hjärta att rätta honom. Han trodde nog at han fick mej att komma flera gånger (rätt svar: inte en enda orgasm för min del!).

    Sen fortsatte vi och körde doggy style, varpå han utan att fråga tar ett ganska hårt grepp runt min hals på mej bakifrån! Tydligen gör den yngre generationen så nuförtiden? (Han bar typ 23) Jg gillade det inte alls, kändes bara obekvämt. Så jag tig bort hans hand men han satte det tillbaka minst två gånger till. Jobbigt att han inte fattade vinken!

    Men droppen var nog sen, då han ?gav upp? om att själv försöka få orgasm. Nåt jag inte tyckte var konstigt, har nog tidigare varit med om det att det inte går för killen för att det är första gången med en ny, kan vara nervositet eller att man är full etc. Men hi låg kvar i sängen och jag ?lekte? lite med honom. Tänkte väl att jag kunde se om jag skulle få det att gå för honom trots allt, typ va lite snäll.

    Så frågar killen av mej, då jag lite lekfullt smeker honom, ?vad gör du??. Varpå jag svara typ att ?jag leker lite bara? eller nåt annat lättsamt. Jag menar, vad trodde han att jag gjorde? Då utbrister han ?jag känner mej utnyttjad!?

    Liksom vad fan?!?!

    Här har du fått komma hem till mej, för det var typ du som övertalade mej. Du tror du är en sexgud och får mej att komma flera gånger för att jag stönar litegrann. Sen försöker du ta struptag på mej. Då jag trots det är snäll och försöker se om jag kan få dej att komma så säger DU att DU känner dig utnyttjad..? Nä herregud. Visste inte vad jag skulle svara på det. Helt sjukt.

  • Anonym (W)
    Anonym (Fru mes stort F) skrev 2020-01-28 09:31:47 följande:

    Haha, i andra trådar låter det "ger han dig inte orgasm?! Vet han inte vad en klitoris är?! Vilken mansgris! Jag skulle aldrig ha sex utan att få orgasm!" Nu låter det lägligt nog tvärtom...

    Kan man inte säga så om dig med, att eftersom att du legat med flertalet kan du bara se den sidan...?


    Vadå, är sexet bara bra om man får orgasm, enligt dig? Då kanske alla mina samlag varit dåliga utom 4-5 stycken.
  • Anonym (Z)

    Tog hem en kille som visade sig vara oskuld.

    Så jäkla uselt sex har jag aldrig haft. Förstår helt de som vägrar vuxna oskulder.

Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!