• Anonym (Cat)
    Mon 27 Jan 2020 08:23
    6442 visningar
    87 svar
    -2
    87
    6442

    Berätta om era sämsta ligg!

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.

  • Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!
  • Anonym (Misst­ag)
    Tue 28 Jan 2020 17:44
    #44

    Hade en bortamatch för en massa år sedan ...
    Vi knullade på natten men var väl inget man hängde i julgranen
    på så vis. 
    Andra halvlek på morgonen efter - då satte hon igång och yla
    som på porrfilm!!!??
    YES, YEEEES, Fortsääääääätt
    Kändes hel-fejk och inte det minsta uppkåtande.
    Dessutom - hon hade verkligen jättepattar som jag känt på under natten
    och på morgonen var de fulla med blåmärken.
    Då säger hon:
    - Du kanske bör veta att det redan finns en man i mitt liv.

    Hennes problem att förklara blåmärkena i och för sig.....

  • Xzx
    Tue 28 Jan 2020 18:30
    #45

    Jag har haft två Riktigt dåliga ligg.


    Den första var en kompis, ingen nära direkt, men vi var bekanta. Iaf, vi var ett kompisgäng som hängt på stranden en dag, sen på kvällen skulle vi ut och käka ihop. Folk skulle hem emellan, duscha och sådär. Hon frågade om hon kunde få duscha hos mig och jag sade att "Tja, jo visst, det går väl bra." Så hon hängde med hem, slängde av sig kläderna och duschade. Sen lade hon sig väldigt oblygt på rygg i sängen, helt naken. "Vill du leka med dom?" Sade hon och nickade menande mot sin bröst. Och jag kan säga det, att den tjejen hade inga små lökar, det var rejäla jätte tuttar vi pratar om här! Jag var lite tveksam först då jag visste att hon och en annan bekant dejtat en del för ett tag sedan, men jag är inte mer än man... En sak ledde till en annan och hon sade åt mig att "stoppa kuken i mig!" och vi knullade ganska snart därefter. Och hon var som en död fisk, bara låg där, gjorde inget direkt utan verkade vänta sig att tuttarna skulle vara bra nog på nå vis? Som att det räckte med stora tuttar för bra sex? Och jag kände typ ingenting heller. En av dom slappaste fittorna jag varit med om... Hur jag lyckades komma är jag än idag förvånad över... 


    En annan gång var ett ONS. Åkte hem till en 10 år äldre kvinna jag träffat på tinder, som verkade väldigt sugen. Tror hon var mycket mer nervös än mig först, så det gick lite segt i början, men jag lät det ta sin tid, försökte lugna henne lite, få henne att känna sig bekväm. Ville inte tränga mig på eller stressa henne till något. Så iaf, när det börjar bli sent så gör hon typ samma manöver som tjejen ovan jag berättade om. Klär av sig (också rejält stora bröst på den här kvinnan, och förhållandevis fasta för att ha fått tre ungar), lägger sig på rygg i sängen och säger "Gör vad du vill med mig!"... och inget mer. Så jag tänkte att "jaja, då gör vi såhär då!" Och igen var det som att knulla en död fisk, med jätte pattar (inte lika stora som den första, men fortfarande riktigt ordentliga tuttar). Och även hon hade en duktigt slapp fitta (tre ungar kanske förklarar den saken?) och blev dessutom Jävligt våt. Men liksom... inget förspel eller något för att komma i stämning, trigga igång kåtheten eller så. Jag frågade under tiden om hon var okej, för hon verkade inte så intresserad, men hon insisterade på att jag skulle fortsätta. Slutade med att jag runkade ut satsen över hennes bröst. Var omöjligt att komma bara av att knulla henne, kände typ ingenting alls. (Och innan det blir tankar om "men du kanske bara har liten kuk?" så kan jag berätta att den är en bit över medel..) Och hon torkade inte av sig efteråt eller så, utan somnade helt nedkladdad... Okej för mig liksom, hon gör som hon vill, men det kändes lite sådär om jag ska vara ärlig :P Jag stannade inte kvar länge morgonen efter. Hon hörde av sig och ville ses igen, men det blev inget av med det kan jag säga...


    Försöker att inte tänka att alla brudar med enorma pattar har slappa fittor och är döda fiskar i sängen som förväntar sig att dom bara kan ligga där och allt ska vara fantastiskt. Men ja, tyvärr är det mina erfarenheter :P

  • Tue 28 Jan 2020 20:12
    #46
    Xzx skrev 2020-01-28 18:30:57 följande:

    Försöker att inte tänka att alla brudar med enorma pattar har slappa fittor och är döda fiskar i sängen som förväntar sig att dom bara kan ligga där och allt ska vara fantastiskt. Men ja, tyvärr är det mina erfarenheter :P


    Haha, fick mig ett gott skratt av att läsa ditt inlägg! Har råkat ut för bägge delarna men tycker nog att slappa fittor är värst, med döda fiskar kan man åtminstone komma. Även om sexet är sjukt tråkigt!
  • Xzx
    Tue 28 Jan 2020 20:44
    #47
    Shameless skrev 2020-01-28 20:12:50 följande:
    Haha, fick mig ett gott skratt av att läsa ditt inlägg! Har råkat ut för bägge delarna men tycker nog att slappa fittor är värst, med döda fiskar kan man åtminstone komma. Även om sexet är sjukt tråkigt!

    Haha härligt! Det är kul i efterhand, men just då var jag inte lika munter kan jag säga :P


    Själv föredrar jag lätt en slapp fitta före en död fisk. Finns ju andra hål och andra saker man kan göra ^^ Men är hon en död fisk är det inte direkt inbjudande att göra något annat heller, då vill man bara bli klar och gå :P

  • Anonym (sexy)
    Tue 28 Jan 2020 23:39
    #48

    Följde med ett ONS hem och direkt ner i hennes säng efter att vi knullat en stund säger hon FAN JAG HAR FÅTT MENSEN mycket riktigt blodigt där nere.
    Jag går och tvättar av mig och när jag kommer tillbaka sover hon.....

  • Wed 29 Jan 2020 00:16
    #49

    Om man bortser de som tror att ligga där som en sjöstjärna eller inte som vuxen förstå att arbeta med höfter samt knip gör en jävla skillnad så finns det en del.

    Spräckte ögonbrynet när en tjej som red mig rätt hårt dramatiskt skulle kasta sig runt och byta till missionären vilket resulterade i mitt huvud dunkade rakt in i förbrädan av sten, blodsprut 1 ½ meter från säng till tak.

    Raggade upp en tjej på en nattklubb i  Paris och vi går hem till hennes lägenhet.. Jag lägger upp henne över bordet och vi har sex, hon glömmer däremot berätta att taklampan över bordet är sprucken och strömförande vilket leder till jag får en el-chock start nog att jag svimmar när jag råkar stöta till den med huvudet.

  • Anonym (Micro­Manand­Others­)
    Wed 29 Jan 2020 01:42
    #50

    Ja, var ska jag börja. Ett av de sämsta liggen var med en skitsnygg kille som jag spanat på ett tag. Lång, snygg och snygg stil etc.Han hade på något sätt fått för sig att jag var pappas lilla fina flicka. Så när vi väl skulle ligga ville han att jag skulle spela fin flicka och att jag skulle ligga stilla under hela akten. Say what? Under själva akten kollade han dessutom mina örhängen som såg ut som diamantörhängen (alltså höll handen bakom örsnibben) - vilket de inte var. Sen sa han massa saker som att du är en så fin flicka och blablabla.

    Det var länge sedan nu men, jag har också råkat ut för the Micro Man. Alltså den var som ett lillfinger. Så himla liten. Inte blev det bättre för att vi bodde mitt emot varandra i korridoren. Men jag fejkade att jag mådde illa (ser att det är en vanlig undanflykt, haha!) och behövde bara ligga en liten stund.

    Faktiskt var första gången med min man riktigt riktigt dålig. Han svettades som en gris, hade ölballe, prestationsångest och juckade i något slags racerfart för att hålla den vid liv. Tur att jag gav honom en chans till, han är för snygg för att avstå. Det visade sig att han egentligen var riktigt bra i sängen. Nu har vi varit ihop i 17 år och ligger fortfarande flera ggr i veckan. Skål för det.

  • Anonym (Manne­n)
    Wed 29 Jan 2020 02:34
    #51

    Mitt sämsta ligg var med en tjej som var jätte snäll, söt och trevlig. Men väl i sänghalmen så förbyttes hon. Hon klöste, bet och var värsta BDSM fantasten. Ok hård sex men detta var så avtändande att jag tog mina kläder och gick.

  • Wed 29 Jan 2020 02:58
    #52
    Anonym (?) skrev 2020-01-27 16:47:45 följande:

    När jag på riktigt satte mig i bilen och körde 25 mil för en kille som jag träffat på tinder. Kvällen börjar med att han masserar min öronsnibb i soffan (wow, vilket förspel).. När vi väl börjar kyssa varandra så siktar han på min överläpp och jag försöker förjäves hjälpa till så han träffar mitt på munnen istället. Hans kyssteknik är PICKANDE som en fågel.. Sen erbjuder han mig att gå till sängen och ja, jag säger ja.. Där klämmer han mig på brösten tre gånger, gnuggar HÅRT på klitoris fem varv, sen kör han in kuken.. Hans juckrörelser påminner om en duracellkanin och jag ligger helt chockad. Han blir genomsvettig och det droppar ner svett på mig.. Oförglömligt ligg på fel sätt.


    Ojojoj. Började som sagt lovande med massage. Slutade i fiasko. Blev det nå mer sex den natten, åkte du hem dagen därpå, eller blev du kvar över helgen?
  • Wed 29 Jan 2020 03:14
    #53
    Anonym (Mannen) skrev 2020-01-29 02:34:50 följande:

    Mitt sämsta ligg var med en tjej som var jätte snäll, söt och trevlig. Men väl i sänghalmen så förbyttes hon. Hon klöste, bet och var värsta BDSM fantasten. Ok hård sex men detta var så avtändande att jag tog mina kläder och gick.


    Vore drömmen att få ha sex med henne. Skulle ta emot allt som hon ville ge mig i smärts.
Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!