• Anonym (Cat)
    Mon 27 Jan 2020 08:23
    6605 visningar
    87 svar
    -2
    87
    6605

    Berätta om era sämsta ligg!

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.

  • Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!
  • Anonym (Misst­ag)
    Wed 29 Jan 2020 17:04
    #64
    Anonym (Kvinna44) skrev 2020-01-29 16:35:18 följande:
    Minikuk skulle det vara - inte monokulturer:)
    Hahahaha - dags att koppla ur autokorrekt kanske??
  • Wed 29 Jan 2020 17:24
    #65

    Mitt första försök blev det sämsta. "4 sekunder..."

    Det blev bara lite kladd på hennes ben. Hon undrade om det ändå var risk att hon skulle bli gravid.

    Hon syns i teve ibland, och då tänker jag på att vi var ihop i tonåren.

  • Anonym (J)
    Wed 29 Jan 2020 17:30
    #66
    Anonym (Gumman) skrev 2020-01-29 09:55:29 följande:

    Fattar inte riktigt hur en liten kuk och slapp fitta kan göra "det sämsta ligget ni haft"...

    Det är ju ingenting dom kan råda över... då får man ju hantera det genom att ha lite fantasi, så kanske inte det behöver bli det sämsta ligget ni haft... om personens attribut får er att tappa stinget i sängen så kan ju skulden ligga lika mycket hos er själva.

    Det finns storkukade karlar och kvinnor med tight fitta som har väldigt dålig fantasi och som dessutom inte behärskar nån vidare teknik i sänghalmen, då kan det bli en ganska kass erfarenhet. Men att det ska falla på storleken på könen? Ha lite mer fantasi nästa gång så går det nog bättre;)


    Det är inte antingen eller.

    Man kan ha en partner med stor kuk / tight fitta och bra teknik och fantasi.

    Så det är ej relevant att ? Det finns storkukade karlar och kvinnor med tight fitta som har väldigt dålig fantasi och som dessutom inte behärskar nån vidare teknik i sänghalmen... ? osv.

    Och att ha andra preferenser än du har innebär inte att personen har ? dålig fantasi? .
  • Anonym (Gumma­n)
    Wed 29 Jan 2020 17:37
    #67
    OscarWilde skrev 2020-01-29 16:45:43 följande:

    Blåst på konfekten heter det.

    Kör hårt gumman!


    Säg det till liberte:) kan även heta SNUVAD på konfekten.
  • Anonym (Micro­Manand­Others­)
    Wed 29 Jan 2020 18:02
    #68
    Liberté skrev 2020-01-29 10:56:07 följande:

    Du kan inte bestämma om folk vill ha primärt penetrerande sex eller ej och hur viktigt det är för dem när det kommer till sexuella upplevelsen, sorry.

    Har ingenting med fantasi och annat att göra.

    Det är en jävla besvikelse när en het tjej som verkar bra på alla sätt sedan känns som att kasta korv i en flyghangar, alltså nästan ingenting alls... lite som att du skulle dejta en person med ytterst vackert hår som sedan visar sig vara en tupé.

    Man känner sig lurad på konfekten så att säga.


    Alltså jag håller med dig till fullo! Kuken behöver ju inte vara av värsta sort men en normalstor vill man nog allt ha. För mig innebär sex just penetration. Är heterosexuell kvinna och det känns inte fullbordat utan just penetrationen.

    Sen undrar jag lite över det där med fantasi i sängen. Att det kan kompensera för en liten kuk/slapp fitta. Vad är det egentligen som avses med när man skriver om den där fantasin i sängen? Vad exakt är det folk gör då? Med tanke på hur lata folk är i övrigt undrar jag hur mycket fantasi som används i sänghalmen... jag menar människor orkar ju knappt gå och handla längre. Jag tror att de flesta bara knullar lite vanligt sådär dvs förspel/inut/orgasm/efterspel -utan att blanda in rollspel, bdsm etc etc.
  • Anonym (Micro­Manand­Others­)
    Wed 29 Jan 2020 18:13
    #69
    Anonym (J) skrev 2020-01-29 17:30:27 följande:

    Det är inte antingen eller.

    Man kan ha en partner med stor kuk / tight fitta och bra teknik och fantasi.

    Så det är ej relevant att ? Det finns storkukade karlar och kvinnor med tight fitta som har väldigt dålig fantasi och som dessutom inte behärskar nån vidare teknik i sänghalmen... ? osv.

    Och att ha andra preferenser än du har innebär inte att personen har ? dålig fantasi? .


    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc?

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.
  • OscarW­ilde
    Wed 29 Jan 2020 18:33
    #70
    Anonym (Gumman) skrev 2020-01-29 17:37:17 följande:

    Säg det till liberte:) kan även heta SNUVAD på konfekten.


    Du får se filmen Blåst På Konfekten med Dudley Moore. Viktigast är såklart att inte gumman blir blåst på konfekten.
  • Anonym (Misst­ag)
    Wed 29 Jan 2020 18:58
    #71

    Inte sämst - men fan inte lyckat heller ...
    Mitt ex hade legat med benen i kors i flera år. Max två men oftast en gång per år.
    Ledsnade och hon åkte ut.
    Började dejta. Min första var liiite äldre (typ två,tre år) och på andra dejten hände det. Hånglade rätt rejält i soffan, hon gick på muggen och jag lade mig i sängen.
    Var riktigt kåt och gränslade henne så min kuk låg över hennes bröst ....
    Fick komma in i henne och hann max 4 drag innan jag fyllde henne .... fiasko de luxe liksom...
    Sämst från min sida då ...

  • Anonym (Palle­)
    Wed 29 Jan 2020 20:07
    #72
    Anonym (Misstag) skrev 2020-01-29 18:58:10 följande:

    Inte sämst - men fan inte lyckat heller ...

    Mitt ex hade legat med benen i kors i flera år. Max två men oftast en gång per år.

    Ledsnade och hon åkte ut.

    Började dejta. Min första var liiite äldre (typ två,tre år) och på andra dejten hände det. Hånglade rätt rejält i soffan, hon gick på muggen och jag lade mig i sängen.

    Var riktigt kåt och gränslade henne så min kuk låg över hennes bröst ....

    Fick komma in i henne och hann max 4 drag innan jag fyllde henne .... fiasko de luxe liksom...

    Sämst från min sida då ...


    Utan kondom?
  • Anonym (Misst­ag)
    Wed 29 Jan 2020 20:17
    #73
    Anonym (Palle) skrev 2020-01-29 20:07:03 följande:
    Utan kondom?
    You bet!
    Enda gången med var med mitt ex som inte klarade "något som helst"
    p-medel. 
    Grejen var ju att det blev så tajt och skönt med gummi så det funkade
    ju inte heller. Helt plötsligt blev det ju  4 sekunder liksom...

    Klarat mig i massor av år utan STD. Tur eller   ...??
Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!