• Anonym (Vill lära mig)
    Sat 8 Feb 2020 23:52
    8478 visningar
    25 svar
    +1
    25
    8478

    Beskriv den bästa avsugningen!

    Snälla alla killar, beskriv den bästa avsugning ni kan tänka er, jag vill verkligen lära mig hur man gör det bra :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-09 11:49
    För att förtydliga lite: jag är alltså ute efter alla detaljer... mycket eller lite tunga? Om tunga, platt, spetsig eller alternerande? Varierande tungrörelser eller bara en och samma rörelse hela tiden? Mycket slicka runt toppen eller mest ha hela inne i munnen? Slicka utmed undersidan (alltså utan att ha den inne i munnen)? Hur mycket ska man blanda in kulorna? Ska man använda händerna också, eller bara munnen? Faktiskt suga eller bara låta spänningen i läpparna göra jobbet? Mycket eller lite tempoväxlingar? Osv osv. Alla åsikter är mycket välkomna!

  • Svar på tråden Beskriv den bästa avsugningen!
  • Anonym (Man 30)
    Sun 9 Feb 2020 02:49
    #1

    Bästa? När min kvinna tar eget initiativ att göra det ;)

    För övrigt hade jag och ett ex det bästa oralsexet ,när jag satt på en balkong i Spanien, hon bara körde på spontant när jag läste nyheter i mobilen för några år sen. Hon kom ut sög hårt och bestämt tills det gick för mig. Vi hade glasbalkong, så vet inte hur många som såg det.

  • Anonym (Vill lära mig) Trådstartaren
    Sun 9 Feb 2020 11:50
    #2
    Anonym (Man 30) skrev 2020-02-09 02:49:57 följande:

    Bästa? När min kvinna tar eget initiativ att göra det ;)

    För övrigt hade jag och ett ex det bästa oralsexet ,när jag satt på en balkong i Spanien, hon bara körde på spontant när jag läste nyheter i mobilen för några år sen. Hon kom ut sög hårt och bestämt tills det gick för mig. Vi hade glasbalkong, så vet inte hur många som såg det.


    Haha, noterat :) Nu tänkte jag ju lite mer i detalj iofs (se tilläggskommentar), men härligt att läsa ändå :)
  • Sun 9 Feb 2020 12:05
    #3

    Det är som föregående skrev. Att du är villig och på eget initativ vill/går igång på handlingen lägger den bästa grunden. Allt annat är detaljer och preferens som man får prova sig fram på. 

  • Sun 9 Feb 2020 12:16
    #4

    Det första är att hon skall verkligen visa att hon vill och gillar det.  
    Använda båda händer , krama/massera pungen samtidigt.

    Börja långsamt och mjukt, suga med saliv varvat med att bara använda handen. Öka hårdheten efter några minuter i sug samtidigt som följer med handen. Sedan hårdare och hårdare. För min del kan man gärna känna lite lite tänder mot slutet.  När man kommer så sug så löst som det bara går och mjölka ur den men handen samtidigt. Gärna i munnen. Svälja efter eget tycke och smak.

    ( Jäklar jag saknar henne )....

  • Anonym (Gladi­ator)
    Mon 10 Feb 2020 11:52
    #5

    Den bästa får man av någon som verkligen älskar det och älskar sperman. Det går liksom inte att göra det bara för att man ska. Då kan jag vara utan.

  • Tue 11 Feb 2020 16:56
    #6
    Anonym (Vill lära mig) skrev 2020-02-08 23:52:05 följande:

    Snälla alla killar, beskriv den bästa avsugning ni kan tänka er, jag vill verkligen lära mig hur man gör det bra :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-09 11:49
    För att förtydliga lite: jag är alltså ute efter alla detaljer... mycket eller lite tunga? Om tunga, platt, spetsig eller alternerande? Varierande tungrörelser eller bara en och samma rörelse hela tiden? Mycket slicka runt toppen eller mest ha hela inne i munnen? Slicka utmed undersidan (alltså utan att ha den inne i munnen)? Hur mycket ska man blanda in kulorna? Ska man använda händerna också, eller bara munnen? Faktiskt suga eller bara låta spänningen i läpparna göra jobbet? Mycket eller lite tempoväxlingar? Osv osv. Alla åsikter är mycket välkomna!


    Hon får gärna slicka lite i början. 

    Hon kan även slicka på ollonet samtidigt som hon runkar den. Bara lite slick mitt i en avsugning ger ingenting, känns knappt.

    Mycket tungjobb runt ollonet.

    Variera mellan långsammare och lite snabbare rörelser.

    Variera mellan att bara ta in ollonet, ta in ungefär halva och ta in hela.

    Suga lagom hårt, med ganska mjuka läppar och låta munnen och tungan göra jobbet.

    Pungen kan hon låta bli, i alla fall att massera eller suga på kulorna.

    Hon får gärna hjälpa till med handen ibland, om jag har svårt att komma och hon börjar bli trött i käkarna.

    Skönast är när hon suger genom hela orgasm, det kan bli så oerhört intensiv och lång då.
  • Anonym (Johan­)
    Tue 11 Feb 2020 18:02
    #7

    Jag älskar när tjejen växlar mellan att suga ganska hårt och att låta tungan gå som en lärkvinge över ollonet... sedan ska hon såklart fortsätta suga intensivt genom hela utlösningen. Annat än ren teknik är också viktigt, typ att tjejen hela tiden ser på en med kåta ögon.

  • Anonym (Vill lära mig) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 19:43
    #8

    Tack så jättemycket alla för era svar!! Jättebra tips - även om jag som sagt inser att många saker är individuellt


    Tom Araya skrev 2020-02-11 16:56:57 följande:
    Hon får gärna slicka lite i början. 

    Hon kan även slicka på ollonet samtidigt som hon runkar den. Bara lite slick mitt i en avsugning ger ingenting, känns knappt.
    så du menar att slick i början känns, men inte slick en bit in i avsugningen? eller missuppfattar jag?
  • Wed 12 Feb 2020 15:27
    #9
    Anonym (Vill lära mig) skrev 2020-02-11 19:43:51 följande:

    Tack så jättemycket alla för era svar!! Jättebra tips - även om jag som sagt inser att många saker är individuellt


    så du menar att slick i början känns, men inte slick en bit in i avsugningen? eller missuppfattar jag?
    Ja, ungefär så.

    Överhuvudtaget så måste stimulansen bli hårdare orgasm än i början.

    Om hon runkar kuken är det skönt att känna hennes tunga och läppar mot ollonet, men även värmen från andedräkten.
  • Anonym (Vill lära mig) Trådstartaren
    Sat 15 Feb 2020 14:59
    #10
    +1
    Tom Araya skrev 2020-02-12 15:27:23 följande:
    Ja, ungefär så.

    Överhuvudtaget så måste stimulansen bli hårdare orgasm än i början.

    Om hon runkar kuken är det skönt att känna hennes tunga och läppar mot ollonet, men även värmen från andedräkten.
    Fattar :) Tack!
Svar på tråden Beskriv den bästa avsugningen!