• Anonym (Nyfik­en)
    Sun 9 Feb 2020 21:09
    5899 visningar
    49 svar
    49
    5899

    Squirt

    Hur många av er tjejer får egentligen fontänorgasm? Är det vanligt? Är så sugen på att få uppleva det.

  • Svar på tråden Squirt
  • Anonym (Theåd­åra)
    Tue 11 Feb 2020 12:45
    #11

    Jag får sprutoregasm hela tiden i allt å fontänoregasmer

  • Fri 14 Feb 2020 03:51
    #12
    New Dawn skrev 2020-02-11 12:26:03 följande:

    Så man "lyckas" om det kommer kiss och bajs (!) vid orgasm?

    Varför är inte njutningen det som avgör om man "lyckas"?

    Om man har besvär av inkontinens eller inte, kan väl inte påverka huruvida orgasm med urintömmning är lyckad eller inte...

    En kvinna som tömmer urinblåsan ofrivilligt vid sex, men även har problem med att läcka urin vid annan belastning som tex nysning (inkontinens) kan ha precis lika sköna fontänorgasmer som någon som tömmer blåsan under sex men inte har andra besvär med ofrivillig urintömmning(inkontinens).

    Att komma med exempel "krystningar likt när man föder barn" känns pinsamt och som ett hån.

    Du hade aldrig kommit på tanken att nämna detta om du verkligen fött barn. Det är i de allra flesta fall oerhört smärtsamt, så du vet...och det gör ont i hela magen.

    Det som inte är urin vid sk fontänorgasm är försumbar liten mängd.


    Orkar inte prata med dej för du har bara bestämt dej att du inte kan ha fel.

    Koko!!
  • Fri 14 Feb 2020 08:49
    #13
    +1
    Perjonsson skrev 2020-02-14 03:51:34 följande:

    Orkar inte prata med dej för du har bara bestämt dej att du inte kan ha fel.

    Koko!!


    Om du kunde stå för dina åsikter hade du inte kommit med så meningslöst svar.

    Delar av ditt inlägg handlar inte om rätt eller fel. Du kan givetvis tycka att kiss och bajs vid orgasm är "lyckat".Det får stå för dig.

    Jag delar inte den synen, och jag TYCKER dessutom att jämförelsen med att föda barn är olämplig.eftersom att det är något väldigt speciellt och ofta väldigt smärtsamt.

    Att få fontänorgasm är ju att tömma urinblåsan under orgasm. Om en kvinna med ansträngningsinkontinens tömmer blåsan under orgasm och njuter enormt är det väl exakt samma? Om inte, varför?

    Läcker hon urin under samlaget i stort, eller utan samband med orgasm, handlar det ju bara om inkontinens.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Sat 15 Feb 2020 02:10
    #14
    -1
    New Dawn skrev 2020-02-14 08:49:51 följande:

    Om du kunde stå för dina åsikter hade du inte kommit med så meningslöst svar.

    Delar av ditt inlägg handlar inte om rätt eller fel. Du kan givetvis tycka att kiss och bajs vid orgasm är "lyckat".Det får stå för dig.

    Jag delar inte den synen, och jag TYCKER dessutom att jämförelsen med att föda barn är olämplig.eftersom att det är något väldigt speciellt och ofta väldigt smärtsamt.

    Att få fontänorgasm är ju att tömma urinblåsan under orgasm. Om en kvinna med ansträngningsinkontinens tömmer blåsan under orgasm och njuter enormt är det väl exakt samma? Om inte, varför?

    Läcker hon urin under samlaget i stort, eller utan samband med orgasm, handlar det ju bara om inkontinens.


    Har jag inte sagt att jag orkar inte snacka med någon som på förhand bestämt sig för att vägra förstå.

    Jo jag har en liknelse till!!! Du är som en könssjukdom som vägrar släppa greppet, som slivertejp o håret, osv osv
  • Sat 15 Feb 2020 09:39
    #15
    Perjonsson skrev 2020-02-15 02:10:19 följande:

    Har jag inte sagt att jag orkar inte snacka med någon som på förhand bestämt sig för att vägra förstå.

    Jo jag har en liknelse till!!! Du är som en könssjukdom som vägrar släppa greppet, som slivertejp o håret, osv osv


    Jag har inga problem med att förstå dins inlägg. Uppenbarligen har du själv problem med dina egna inlägg, eftersom du inte kan svara.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Pluse­tt)
    Sat 15 Feb 2020 09:58
    #16

    Efter att hustrun födde vårt första barn började hon få sprutorgasmer, så jävla häftigt så de finns inte!

    Hon får det varje gång vi har sex numera, lika hett varje gång!

  • Fri 21 Feb 2020 18:41
    #17
    New Dawn skrev 2020-02-15 09:39:33 följande:

    Jag har inga problem med att förstå dins inlägg. Uppenbarligen har du själv problem med dina egna inlägg, eftersom du inte kan svara.


    Har du inte förstått att jag inte tänker diskutera med dej då du hårdnackat inte vill ta in det jag skriver trots mina mer än 200 squirt tillfällen av erfarenhet.
  • Anonym (Pelle­)
    Fri 21 Feb 2020 18:47
    #18

    Tack och lov får min flickvän inga sådana, då hade jag nog haft svårt att tända på henne och hade nog avstått sex. Tycker lite synd om de som inte kan styra om de får det eller ej.

  • Fri 21 Feb 2020 20:20
    #19
    Anonym (Pelle) skrev 2020-02-21 18:47:56 följande:

    Tack och lov får min flickvän inga sådana, då hade jag nog haft svårt att tända på henne och hade nog avstått sex. Tycker lite synd om de som inte kan styra om de får det eller ej.


    Men hallå där!!!! Hur tråkig är du då. Stighelmer?
  • Anonym (Pelle­)
    Sat 22 Feb 2020 09:58
    #20
    Perjonsson skrev 2020-02-21 20:20:50 följande:
    Men hallå där!!!! Hur tråkig är du då. Stighelmer?
    Detta är inte ens värt att bemöta. Om du inte kan argumentera utan att överdriva så hade du inte behövt bemöda dig från första början.

    Tycker du om kräksex? inte? ööhöhöö fan va tråki du eeeeeee!
Svar på tråden Squirt