• Sun 9 Feb 2020 21:59
    653 visningar
    7 svar
    7
    653

    Engelsmän

    Hej, asså jag har en dröm om att gifta mig med en snygg engelsk gentleman i 20 års åldern som är en äkta brexiteer och tory, men vet ej vart jag ska leta. Har man en chans som svensk tjej tror ni? Någon som har något idé om vart jag kan hitta Mr right? Planerar förövrigt att plugga vidare i England efter studenten (juridik) om det kan öka chansen att hitta honom.

  • Svar på tråden Engelsmän
  • Sun 9 Feb 2020 22:04
    #1
    SuperstudentenBoris skrev 2020-02-09 21:59:04 följande:

    Hej, asså jag har en dröm om att gifta mig med en snygg engelsk gentleman i 20 års åldern som är en äkta brexiteer och tory, men vet ej vart jag ska leta. Har man en chans som svensk tjej tror ni? Någon som har något idé om vart jag kan hitta Mr right? Planerar förövrigt att plugga vidare i England efter studenten (juridik) om det kan öka chansen att hitta honom.


    Klart du har :) Min pojkvän är från England och pluggar juridik där nu haha. Snygg och gentleman är han också :D Härlig brittisk accent.

    Min kompis dejtade också en engelsman i några år men det tog slut sedan och hon valde en finsk man över honom.

    Har en tredje kompis som gifte sig med en engelsman. Så ja, det ser ljust ut :P

    Låter som en superbra idé att plugga där för att träffa någon. Vi andra åkte bara dit på semester :)
  • Sun 9 Feb 2020 22:53
    #2

    London har många bögklubbar, och högersympatiserande bögar är inte svåra att hitta. Så, åk till London och gå på gayklubb är mitt tips

  • Mon 10 Feb 2020 13:12
    #3

    Är inte gay, är hetero tjej:/

  • Mon 10 Feb 2020 13:13
    #4
    Maily skrev 2020-02-09 22:04:04 följande:

    Klart du har :) Min pojkvän är från England och pluggar juridik där nu haha. Snygg och gentleman är han också :D Härlig brittisk accent.

    Min kompis dejtade också en engelsman i några år men det tog slut sedan och hon valde en finsk man över honom.

    Har en tredje kompis som gifte sig med en engelsman. Så ja, det ser ljust ut :P

    Låter som en superbra idé att plugga där för att träffa någon. Vi andra åkte bara dit på semester :)


    Det låter ju lovande!????
  • Mon 10 Feb 2020 15:35
    #5
    SuperstudentenBoris skrev 2020-02-10 13:12:36 följande:

    Är inte gay, är hetero tjej:/


    Du får nog vara beredd på en del sjuka böjelser som
    strypsex, handbojor och klädnypor i tuttarna.

    Det är ett sjukt folkslag. Antar att det är deras internatskolor som
    gjort dom så rubbade.
  • Mon 10 Feb 2020 21:54
    #6
    felix le chat skrev 2020-02-10 15:35:05 följande:

    Du får nog vara beredd på en del sjuka böjelser som

    strypsex, handbojor och klädnypor i tuttarna.

    Det är ett sjukt folkslag. Antar att det är deras internatskolor som

    gjort dom så rubbade.


    Vad snackar du om? Är inte gay!
  • Mon 27 Apr 2020 23:23
    #7

    Lycka till du slipper också EU det är ju en anledning bara det.

Svar på tråden Engelsmän