• Anonym (Hoppa­s)
    Mon 10 Feb 2020 11:35
    12255 visningar
    56 svar
    56
    12255

    Hade han stånd

    Udda fråga. Men låg och kollade på film med en kille, vi har nyss börjat dejta. Vi låg i sängen, och jag hade min hand på hans mage rätt så nära byxkanten. Det knyckte liksom till vid hans nedre mage med jämna mellanrum, varför? Hade han stånd eller? Såg inte eftersom han hade spända jeans och en filt som var i vägen.

  • Svar på tråden Hade han stånd
  • Anonym (gg)
    Mon 10 Feb 2020 11:38
    #1
    +1

    Ja det låter väl rimligt, om du låg med handen vid byxkanten.

  • Anonym (Andre­as)
    Mon 10 Feb 2020 12:21
    #2

    Det stället på en man är oftast en erogen zon så ja visst kan han ha fått stånd av din hand och din närhet och din kropp.

  • Mon 10 Feb 2020 15:30
    #3

    Ja, troligen. Kuken liksom "tickar" ibland när man har stånd. Inget han styr över.

    Troligen var han tänd, men det kan ha varit tics också.

  • Anonym (Anna)
    Mon 10 Feb 2020 16:04
    #4
    -1

    Män kan få stånd av massa anledningar, min kille får tråkstånd, är ahn riktigt uttråkad så kan ha plötsligt få stånd. Tyvärr är han inte kåt så det blir inget knulla. Han har också morgonstånd, pissestånd, kåtslagsstånd och ibland stånd när han sover. Om han får stånd mitt i natten när han sover brukar jag kliva på för att se till att hann drömmer om mig men ingen annan...oftast vaknar han inte ens när det går för mig men det gör inget.....

  • Anonym (Klara­)
    Mon 10 Feb 2020 16:10
    #5
    Anonym (Anna) skrev 2020-02-10 16:04:34 följande:

    Män kan få stånd av massa anledningar, min kille får tråkstånd, är ahn riktigt uttråkad så kan ha plötsligt få stånd. Tyvärr är han inte kåt så det blir inget knulla. Han har också morgonstånd, pissestånd, kåtslagsstånd och ibland stånd när han sover. Om han får stånd mitt i natten när han sover brukar jag kliva på för att se till att hann drömmer om mig men ingen annan...oftast vaknar han inte ens när det går för mig men det gör inget.....


    Jag utgår från att du och din kille har pratat om det här innan så han är ok med att du gör så här när han ligger och sover? För annars begår du faktiskt ett övergrepp på honom, precis på samma sätt som när en kille har sex med en sovande tjej (spelar ingen roll om man är ett par eller inte).
  • Anonym (Hoppa­s) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 16:47
    #6
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-10 15:30:23 följande:

    Ja, troligen. Kuken liksom "tickar" ibland när man har stånd. Inget han styr över.

    Troligen var han tänd, men det kan ha varit tics också.


    Så det kan vara "ticks" utan stånd? Intressant...kändes liksom lite som att något drog i nedre magen, svårt att förklara. Hoppas på att han var tänd haha :)
  • Tue 11 Feb 2020 15:30
    #7
    Anonym (Hoppas) skrev 2020-02-10 16:47:42 följande:
    Så det kan vara "ticks" utan stånd? Intressant...kändes liksom lite som att något drog i nedre magen, svårt att förklara. Hoppas på att han var tänd haha :)
    En man blir tänd av att få stånd, och får stånd av att bli tända.

    Vi är lite grann som gorillor, kanske.
  • Thu 20 Feb 2020 12:01
    #8
    Anonym (Anna) skrev 2020-02-10 16:04:34 följande:

    Män kan få stånd av massa anledningar, min kille får tråkstånd, är ahn riktigt uttråkad så kan ha plötsligt få stånd. Tyvärr är han inte kåt så det blir inget knulla. Han har också morgonstånd, pissestånd, kåtslagsstånd och ibland stånd när han sover. Om han får stånd mitt i natten när han sover brukar jag kliva på för att se till att hann drömmer om mig men ingen annan...oftast vaknar han inte ens när det går för mig men det gör inget.....


    Låter som ett skönt tillfälle
  • Underh­ill
    Thu 20 Feb 2020 12:06
    #9
    Anonym (Hoppas) skrev 2020-02-10 16:47:42 följande:
    Så det kan vara "ticks" utan stånd? Intressant...kändes liksom lite som att något drog i nedre magen, svårt att förklara. Hoppas på att han var tänd haha :)
    Vanligt stånd låter ändå rimligast :)
    E vi överens så kör vi
  • Thu 20 Feb 2020 12:07
    #10
    Anonym (Klara) skrev 2020-02-10 16:10:52 följande:
    Jag utgår från att du och din kille har pratat om det här innan så han är ok med att du gör så här när han ligger och sover? För annars begår du faktiskt ett övergrepp på honom, precis på samma sätt som när en kille har sex med en sovande tjej (spelar ingen roll om man är ett par eller inte).
    Håller med! Liksom.. vad fan?! Eller också hittar hon bara på... :)
Svar på tråden Hade han stånd