• Anonym (Mia)
    Tue 11 Feb 2020 17:36
    8178 visningar
    184 svar
    -5 +2
    184
    8178

    Vill vara otrogen

    Detta låter konstigt...

    Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

    Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

    När vi väl har sex så är det ett ?måste?

    Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

    Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

    Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

    Min sambo är missionären, thats it.

    Ska jag prova en gång i bilen?

    Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

    Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

    Kommer jag ångra mig?!

  • Svar på tråden Vill vara otrogen
  • Anonym (Råd)
    Tue 11 Feb 2020 18:00
    #1
    -1
    Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 17:36:22 följande:

    Detta låter konstigt...

    Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

    Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

    När vi väl har sex så är det ett ?måste?

    Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

    Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

    Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

    Min sambo är missionären, thats it.

    Ska jag prova en gång i bilen?

    Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

    Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

    Kommer jag ångra mig?!


    Ett råd från någon som har varit och är i din sits. Om du ska välja att vara otrogen, gör det med någon du verkligen tänder på och tycker är snygg, och gör det inte i en bil.

    Se till att boka ett hotell så ni verkligen kan ha det mysigt och njuta länge. Gör du så, så tror jag inte du kommer ångra dig.
  • Anonym (Livli­e)
    Tue 11 Feb 2020 18:19
    #2
    -2

    Do it!!

    Det är sååå härligt!!

    Med vänlig hälsning, en som har gjort det själv.

  • Anonym (Herr hotell­)
    Tue 11 Feb 2020 18:23
    #3
    Anonym (Råd) skrev 2020-02-11 18:00:32 följande:
    Ett råd från någon som har varit och är i din sits. Om du ska välja att vara otrogen, gör det med någon du verkligen tänder på och tycker är snygg, och gör det inte i en bil. Se till att boka ett hotell så ni verkligen kan ha det mysigt och njuta länge. Gör du så, så tror jag inte du kommer ångra dig.

    Men blir det så enkelt med hotell tänker jag när man lever ett Svensson liv!?
  • Anonym (Herr hotell­)
    Tue 11 Feb 2020 18:25
    #4

    Ni kanske skall/kan prata lite sex med varandra?? Provat det?

  • Tue 11 Feb 2020 18:31
    #5

    Jag är en man i samma situation. Gör allt för min fru och då menar jag på alla plan och inte bara i sängkammaren. Hon får långa förspel, fler orgasmer på raken osv och när det väl kommer till mig så vill hon få det undanstökat på 30 röda. Jag ser bra ut och relativ vältränad så det kan inte bero på att jag t ex gått ner mig etc.

    Jag har aldrig varit otrogen men även jag överväger detta förfarande. Mitt tips är att se till att träffa någon mer i samma situation. Även om det känns lite tabu att göra det i bilen så lär det inte bli något annat än en snabbis och det är inte direkt något kvalitetssex som motsvarar dina förväntningar.

    Lycka till.

  • Anonym (-)
    Tue 11 Feb 2020 18:36
    #6
    +2

    Näst torskar och hallickar är otrogna de lägst stående svin som finns.

  • Anonym (Livli­e)
    Tue 11 Feb 2020 18:39
    #7
    -3
    Anonym (-) skrev 2020-02-11 18:36:14 följande:

    Näst torskar och hallickar är otrogna de lägst stående svin som finns.


    Jag ogillar typer som ska trycka ner sin monogami i halsen på andra, bete sig som as och sen smutskasta alla som inte kan lite upp till normen.

    Pedofiler, mördare och våldtäktsmän är Långt värre än allt det där du skrev. Bara så du vet.
  • Anonym (?)
    Tue 11 Feb 2020 18:43
    #9
    +3
    Anonym (Livlie) skrev 2020-02-11 18:39:06 följande:

    Jag ogillar typer som ska trycka ner sin monogami i halsen på andra, bete sig som as och sen smutskasta alla som inte kan lite upp till normen.

    Pedofiler, mördare och våldtäktsmän är Långt värre än allt det där du skrev. Bara så du vet.


    Fast detta handlar väl ändå inte om monogami? Dessutom - varför inleda ett förhållande med någon som är monogam om man själv inte lever så? Känns ju dumt..

    Att vara otrogen är inget annat än idiotiskt, oavsett omständigheter.
  • Anonym (-)
    Tue 11 Feb 2020 18:43
    #10
    +2
    Anonym (Livlie) skrev 2020-02-11 18:39:06 följande:

    Jag ogillar typer som ska trycka ner sin monogami i halsen på andra, bete sig som as och sen smutskasta alla som inte kan lite upp till normen.

    Pedofiler, mördare och våldtäktsmän är Långt värre än allt det där du skrev. Bara så du vet.


    I samma klass skulle jag säga.
  • Anonym (Gjört­!)
    Tue 11 Feb 2020 18:46
    #11
    +1

    Jag förstår dig helt och hållet, TS! Under en period i mitt liv så hade jag det som du och det enda sättet som jag kunde överleva på och ta mig igenom krisen i mitt äktenskap var att vänstra. Det är så underbart med den egoboosten som det ger att få ha sex med nån som vill ha en.

    Men du måste bara vara beredd på att ta konsekvenserna. Det kan gå åt helvete på många olika plan. För mig gjorde det det, min fru kom på mig, men vi är ändå, flera år senare gifta och har nu ett mycket bättre sexliv än vi hade innan det. Det fick henne verkligen att vakna upp och omvärdera sina val.

    Min fru insåg att hon inte ville bli av med mig och trots att jag gång på gång hade försökt att prata med henne och få henne att fatta att sexlivet är nåt viktigt för mig och att det inte räcker med att vara kompisar för att man ska dela livet med varandra så ville hon inte ta det till sig. Men min otrohetsaffär blev som en chockterapi för henne och hon blev annorlunda efter det.

Svar på tråden Vill vara otrogen