• Anonym (Karri­ärskil­lar)
    Fri 14 Feb 2020 15:15
    536 visningar
    30 svar
    30
    536

    Ännu är de singlar?! Varför?

    Är inte singel men har funderat varför killar som ännu är singlar i 40-årsåldern, karriärs killar som reser väldigt mycket vi jobbet varför de är just singlar.

    De nämner till oss kollegor att de vill som sina jämnåriga vänner träffa en bra tjej och bilda familj.

    Ofta har de korta relationer som de tar med på exotiska resor men sedan tar det slut.

    Vad kan det ha att göra med? Mycket förmögna och propra killar.

  • Svar på tråden Ännu är de singlar?! Varför?
  • neverp­reggo
    Fri 14 Feb 2020 15:19
    #1

    Måste vi svara på det i tråd efter tråd?
    Vi känner inte dessa tydligen framgångsrika män.

  • Anonym (RuPau­l)
    Fri 14 Feb 2020 15:35
    #2
    +1

    Jag tror det är för att de vill ha mycket sex med många olika personer. Män med hög status och mycket pengar kan lätt få kvinnor vilket medför att vissa väljer den vägen. Tillslut vill de säkert ha familj och barn men män har inte samma biologiska klocka som kvinnor vilket medför att de skjuter upp familjebildandet.

  • Anonym (Karri­ärskil­lar) Trådstartaren
    Fri 14 Feb 2020 15:40
    #3
    Anonym (RuPaul) skrev 2020-02-14 15:35:37 följande:

    Jag tror det är för att de vill ha mycket sex med många olika personer. Män med hög status och mycket pengar kan lätt få kvinnor vilket medför att vissa väljer den vägen. Tillslut vill de säkert ha familj och barn men män har inte samma biologiska klocka som kvinnor vilket medför att de skjuter upp familjebildandet.


    Men de åldras, gråhåriga, rynkiga, sjukdomar utvecklas med åldern osv,
  • Anonym (Lina)
    Fri 14 Feb 2020 15:44
    #4

    Vissa män bildar för familj när dom är närmare 50 år.Först karriär och kvinnor!

  • Anonym (Karri­ärskil­lar) Trådstartaren
    Fri 14 Feb 2020 15:45
    #5
    Anonym (Lina) skrev 2020-02-14 15:44:18 följande:

    Vissa män bildar för familj när dom är närmare 50 år.Först karriär och kvinnor!


    Då behöver de en tjej tjugo år yngre än de själva för att kunna få barn..
  • Anonym (Lina)
    Fri 14 Feb 2020 16:23
    #6
    Anonym (Karriärskillar) skrev 2020-02-14 15:45:57 följande:

    Då behöver de en tjej tjugo år yngre än de själva för att kunna få barn..


    Nån kvinna som är under 39 år räcker.
  • Fri 14 Feb 2020 16:27
    #7

    Enklast är väl att fråga dem?

  • Fri 14 Feb 2020 16:27
    #8

    Enklast är väl att fråga dem?

  • Fri 14 Feb 2020 16:39
    #9

    Det här är alltså nåt ni brukar spekulera kring på jobbet -har ni testat att fråga dem istället?

  • Anonym (laser­kvinna­n)
    Fri 14 Feb 2020 16:57
    #10

    För höga krav, för snål inställning i relationer, för taskig kvinnosyn, för utseendefixerade, för avvikande sexuellt, uppenbara kontrolltendenser, instabilt psyke...?

    Listan är rätt lång.

    Jag blir generellt intresserad av ca fem män av hundra och då är det inget som säger att de är tillgängliga eller intresserade av mig.

Svar på tråden Ännu är de singlar?! Varför?