• Vittra­n
    Sat 15 Feb 2020 11:35
    2135 visningar
    31 svar
    31
    2135

    Varför hett med oss gifta kvinnor?

    Jag har funderat på en sak... läst i en hel del trådar här att många människor gärna ligger med gifta kvinnor. Jag har själv fått "oanständiga förslag" från både bekanta o nätkontakter i stil med "Jag är van att ta hand om gifta kvinnor" eller "Jag har tillfredsställt många gifta kvinnor". Handlar det om att man som man då (eller kvinna) känner att man har något som inte partnern har, alltså att man kommer in som en pigg, kåt "joker i leken" och ger något som den äkta mannen (eller äkta kvinnan) inte klararvav att ge? Eller handlar det om att risken att få en förälskelse på halsen är avsevärt mindre med en gift älskarinna/älskare?

    Om du som är gift/sambo/i förhållande skulle vara otrogen då? Föredrar du någon i samma situation eller någon som är singel/har öppet förhållande?

    OM jag skulle begå ett snedsteg så skulle jag på ett sätt föredra att det var någon som också är gift eller åtminstone i långvarigt förhållande. Delvis för att personen i fråga har lika mycket att förlora på att avslöja oss, men samtidigt skulle jag få en boost av att en gift person föredrar mig framför sin partner/väljer att bedra sin älskade partner med mig. Det låter kanske vidrigt och omoraliskt och jag har faktiskt aldrig i mitt liv legat med en upptagen man men nu, 36 år och med familj skulle jag få en otrolig boost av det, att inte bara vara en "desperat lättillgänglig milf" utan faktiskt någon man föredrar, om så bara en gång, framför sin partner.

    Jag kan också bli rik kåt av tanken på och fantiserar ofta om att min älskare blir betuttad i mig. önskar att jag var hans, vill ha mig mer än bara ibland/en gång. Kalla mig bekräftelse-kåt för det är jag, jag älskar bekräftelse och har väldigt stort behov av det. Jag vill vara mer än bara en kropp för den som knullar mig, jag vill att personen ska avguda mig ;) Inte riktigt men ni fattar.

    Snälla kvinnor och män, berätta hur ni känner och tänker kring detta

  • Svar på tråden Varför hett med oss gifta kvinnor?
  • Sat 15 Feb 2020 11:55
    #1

    Men tror du att din boost skulle vara mindre om du/den du träffade levde i ett öppet förhållande och hade tillåtelse?

  • Vittra­n
    Sat 15 Feb 2020 12:13
    #2
    Joeysummer3 skrev 2020-02-15 11:55:04 följande:

    Men tror du att din boost skulle vara mindre om du/den du träffade levde i ett öppet förhållande och hade tillåtelse?


    Njae... Det beror på. Grejen är att jag vill känna mig speciell, inte "en i mängden", vilket såklart inte är en garanti bara för att mannen i fråga inte har tillåtelse... om en person är notoriskt otrogen tex så skiter han väl inte att jag är jag, då är jag iallafall bara ett hål att fylla. Så svaret blir väl att boosten inte behöver bli mindre "bara för att" han är singel/i öppet förhållande/ har tillåtelse, så länge vi verkligen valt varandra så att säga.
  • Anonym (A)
    Sat 15 Feb 2020 12:14
    #3

    Jag har en relation med en gift man och är själv gift. Var inte meningen och inte planerat. Vi har känt varann i 20 år. För 20 år sen var vi kära men av olika skäl inledde vi en relation med varandra först för drygt ett år sen. (Moralpoliser undanbedes) För min del har den här otroheten att göra med att han låter mig bara få finnas och tycker om mig för den jag är och ger mig andrum. Han har blivit en nära vän som jag tycker otroligt mkt om och som jag har förtroliga samtal med. Sen har vi en otrolig kemi och fantastiskt sex men det är inte viktigast. För hans del har göra med att jag är en nära vän som han har fantastiskt sex med. Han har inte samma brister i sitt äktenskap som jag och är nöjd med det till skillnad från mig. Det är bara deras sexliv som aldrig fungerat hundra mellan dem och som blir sämre och sämre.

  • Anonym (Guru)
    Sat 15 Feb 2020 12:41
    #4

    Jag har varit tänd på många gifta kvinnor. Men det har inte så mkt med att de är gifta. En av dom är skild nu. Och jag vill spetsa henne lika mycket nu också. Vissa kvinnor har DET.

  • Sat 15 Feb 2020 14:15
    #5

    För mig är en gift kvinna en kick, så till vida att hon väljer mig för att få testa och få saker hon inte får sexuellt i sin relation.
    På det sättet blir jag också bekräftad långt upp vad man kan bli i andra sammanhang. 
    Men också bara det att se att hon slits mellan två saker, det förstnämnda och den riktiga relationen och att hon till slut hamnar där hos mig, är lika så en kick.

  • Anonym (norrm­annen)
    Sat 15 Feb 2020 14:50
    #6
    Anonym (Guru) skrev 2020-02-15 12:41:45 följande:

    Jag har varit tänd på många gifta kvinnor. Men det har inte så mkt med att de är gifta. En av dom är skild nu. Och jag vill spetsa henne lika mycket nu också. Vissa kvinnor har DET.


    Just så !  + Att det ger en extra kick med det förbjudna, spänningen og smygande .  Det blir hetare och mer eldig sex, passionerad vilt och galet. Sen blir det inget tjat "imellanåt" också.
  • Sat 15 Feb 2020 20:37
    #7

    Spänning, nyfikenhet, bekräftelse, tristess eller avsaknad av något... Oavsett anledning så kan det sätta krydda på tillvaron. Dock innebär det trots allt en del eftertanke...

  • Anonym (ss)
    Sun 16 Feb 2020 01:36
    #8

    Handlar väl snarare om att männen kan få sex utan att behöva vara tillsammans med kvinnan. Dvs dom får det dom vill ha och lämnar över det tråkiga till den äkta mannen.

  • Anonym (norrm­annen)
    Sun 16 Feb 2020 01:53
    #9
    Anonym (ss) skrev 2020-02-16 01:36:09 följande:

    Handlar väl snarare om att männen kan få sex utan att behöva vara tillsammans med kvinnan. Dvs dom får det dom vill ha och lämnar över det tråkiga till den äkta mannen.


    Och vad med kvinnan ?  Det händer väl att hon vill ha det hon vill ha också eller ??   Det har hänt nåt sen 80-talet ser du.
  • Anonym (Gift man)
    Sun 16 Feb 2020 07:16
    #10

    Det är ju ett faktum att upptagna personer ofta är mer attraktiva än singlar. Då har det att göra med att den upptagna utstrålar en trygghet och självsäkerhet medan den lediga kan vara mer osäker och desperat, vilket knappast är sexigt.

    Om man vill vara otrogen kan det ju iofs vara en säkerhet i att båda är i en relation och vill fortsätta att vara det. Men är den ena parten missnöjd så är det ju ofta lika illa som att hen är singel.

    Men det är väl svårare att få till det om båda är upptagna eftersom man måste hitta andra ställen att ses på. Annars har man ju singelns ställe att vara på.

    Men att försöka föra ett logiskt resonemang om det här är ju rätt meningslöst eftersom känslor är hyfsat irrationlla och det blir som det blir om man får ta det som det kommer.

    Under en period i en relation jag hade så var jag rejält missnöjd med sexlivet och sökte mig själv till sexdejtingsidor. Under en period på 2-3 år så hängde jag där och hade inga svårigheter att hitta kvinnor som ville träffa mig och ha sex. Men alla var singlar, vilket i praktiken var en nödvändighet för mig. Bara ett par gånger träffade jag en av dem hemma hos mig och det var för att hon hade vuxna hemmavarande barn som ställde till det. Annars var jag bara hos dem.

Svar på tråden Varför hett med oss gifta kvinnor?