• Anonym (Q)
    Mon 17 Feb 2020 11:06
    1300 visningar
    72 svar
    72
    1300

    Kvinnor, vem väljer ni?

    Ponera följande.

    Det finns 2 män som ni tycker verkar intressanta men så får ni reda på att en av dem har legat med 150+ tjejer medan den andra inte har legat alls.

    Vem väljer ni och varför?

    Spelar det roll alls?

  • Svar på tråden Kvinnor, vem väljer ni?
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Mon 17 Feb 2020 11:26
    #1
    +1

    Väljer utan tvekan oskulden. Har inget emot oskulder, tycker det är fint och speciellt.

    Undviker de som varit med många.

  • Anonym (Q) Trådstartaren
    Mon 17 Feb 2020 11:51
    #2
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2020-02-17 11:26:06 följande:

    Väljer utan tvekan oskulden. Har inget emot oskulder, tycker det är fint och speciellt.

    Undviker de som varit med många.


    Varför skulle du stå ut med att lära upp en som har noll koll? Kanske få vänta ett halvår innan sexet blir något så när?
  • Mon 17 Feb 2020 11:52
    #3
    Anonym (Q) skrev 2020-02-17 11:06:52 följande:

    Ponera följande.

    Det finns 2 män som ni tycker verkar intressanta men så får ni reda på att en av dem har legat med 150+ tjejer medan den andra inte har legat alls.

    Vem väljer ni och varför?

    Spelar det roll alls?


    Oj... alltså, sexerfarenheten i sig spelar mig ingen roll, däremot spelar det som sexerfarenheten kanske säger om respektive man roll. Rent instinktivt hade jag ju tänkt att man nummer ett är en alfahanne som vet vad han vill, och tar det han vill ha (vilket är otroligt hett i mina ögon), så honom hade jag inte sagt nej till. När det gäller man nummer två, däremot, beror det på... eller, nä - jag hade inte tackat nej till honom heller, om jag hade tyckt att han var intressant. Hade någon sagt till mig: "Du, jag vill att du träffar en kille som fortfarande är oskuld", och jag inte hade haft en aning om vad han var för en, hur han såg ut, hur han betedde sig... så hade jag varit lite misstänksam, för jag hade tänkt att risken att det är en riktigt mysko fan är stor om han fortfarande inte legat, men hade det sen visat sig att det inte var nåt "fel" på honom, så hade jag inte brytt mig ett piss om han var oskuld, så länge jag attraherades av honom. Nu utgår jag från att mannen som inte legat alls är väldigt gammal för att vara oskuld; hade han varit under 30 hade jag inte haft några fördomar om att det var nåt skumt med honom (men då hade han å andra sidan varit för ung för mig :) )
  • Mon 17 Feb 2020 11:56
    #4
    +3
    Anonym (Q) skrev 2020-02-17 11:51:39 följande:
    Varför skulle du stå ut med att lära upp en som har noll koll? Kanske få vänta ett halvår innan sexet blir något så när?
    Haha vilket kvalificerat skitsnack! Varför skulle en man ha noll koll bara för att han är oskuld?? 
  • Mon 17 Feb 2020 11:57
    #5
    +2
    Anonym (Q) skrev 2020-02-17 11:51:39 följande:
    Varför skulle du stå ut med att lära upp en som har noll koll? Kanske få vänta ett halvår innan sexet blir något så när?
    Och förresten vet jag många kvinnor som njuter av att just få "lära upp"...
  • Anonym (Erfar­enhet)
    Mon 17 Feb 2020 12:00
    #6

    Den med erfarenhet. Har inte ork eller lust att lära upp nån.

  • Anonym (Bibba­n)
    Mon 17 Feb 2020 12:28
    #7

    Beror helt på ålder på killarna eftersom jag själv är 42.

  • Anonym (...)
    Mon 17 Feb 2020 12:31
    #8

    Jag träffar gärna oskulden, tack.

  • Anonym (.)
    Mon 17 Feb 2020 12:34
    #9
    Kråkungen skrev 2020-02-17 11:57:34 följande:
    Och förresten vet jag många kvinnor som njuter av att just få "lära upp"...
    Vilken fantastiskt information!

    Finns det även dem kvinnor som skulle tycka helt tvärtom. Liksom att de skulle tappa intressent/suget totalt om mannen frågade vart hon njuter någonstans som bäst och om hon kunde lära honom.

    Jag är lite smått orolig om jag skulle råka träffa någon och så vet jag inte om jag skulle berätta det före, under eller efter. Oftast tänker jag efteråt känns som bäst. Men samtidigt hade det varit trevligt om man faktiskt erkände under akten, så hon kunde tala om ett och annat. T.ex vart klitoris sitter så man slickar bäst o.s.v.


  • Anonym (Ingen­)
    Mon 17 Feb 2020 12:49
    #10

    Beror ju så klart på personligheten och vilken ålder människan har? Skulle dock instinktivt valt bort den som legat med 150+ tjejer. Känns oerhört ofräscht och jag skulle aldrig förstå en sådan person eller vilja vara en i mängden.
    Skulle inte heller vilja ha ett förhållande med en oskuld. Vill ha en man som har bra koll på kvinnokroppen, känslomässig & relationell mognad och som jag vet klarar av att vara i förhållanden. Drar alltid öronen år mig när killar över 30 inte ens kommit upp till 2 år med någon. Så skulle faktiskt inte välja någon av dem!

Svar på tråden Kvinnor, vem väljer ni?