• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Obalem
    Russin112 skrev 2020-04-27 08:18:44 följande:

    Okej! Jag vid 15 :)


    Hejar på er båda :D lycka till!!
  • Russin112
    Obalem skrev 2020-04-27 09:20:07 följande:

    Förmodligen ingenting men man ser ju streck överallt :/

    ?


    Jag ser tyvärr ett negativt resultat...
  • amandakollb
    Obalem skrev 2020-04-27 09:20:07 följande:

    Förmodligen ingenting men man ser ju streck överallt :/

    ?


    ser inget streck :((( syns de något irl? 
  • amandakollb

    puh vad lättad jag är!! hade helt ställt in mig på att vi skulle få sexförbud så har inte haft sex alls ihelgen, men nu på ultraljudet sa läkaren att allt såg jättefint ut!! 

    hade en 9,5 mm slemhinna, samt två fina ägg, ett på 21mm och ett på 16mm så jag ska ta ovitrelle i eftermiddag, så glad!! 

  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-04-27 11:53:47 följande:

    puh vad lättad jag är!! hade helt ställt in mig på att vi skulle få sexförbud så har inte haft sex alls ihelgen, men nu på ultraljudet sa läkaren att allt såg jättefint ut!! 

    hade en 9,5 mm slemhinna, samt två fina ägg, ett på 21mm och ett på 16mm så jag ska ta ovitrelle i eftermiddag, så glad!! 


    Woho! Härligt :D bara ligga i nu då haha!
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-04-27 12:42:41 följande:
    Woho! Härligt :D bara ligga i nu då haha!
    haha jaapp ska ligga ikväll, imorgonkväll och sen varje dag tills jag får bekräftat från NC att äl har varit.

    när ligger ni i förhållande till ovitrellen? blev osäker om vi borde ligga mer haha. 
  • Anonym1Ha
    amandakollb skrev 2020-04-27 11:53:47 följande:

    puh vad lättad jag är!! hade helt ställt in mig på att vi skulle få sexförbud så har inte haft sex alls ihelgen, men nu på ultraljudet sa läkaren att allt såg jättefint ut!! 

    hade en 9,5 mm slemhinna, samt två fina ägg, ett på 21mm och ett på 16mm så jag ska ta ovitrelle i eftermiddag, så glad!! 


    Ja va bra!! Bara hålla tummarna nu då!!
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-04-27 13:03:03 följande:

    haha jaapp ska ligga ikväll, imorgonkväll och sen varje dag tills jag får bekräftat från NC att äl har varit.

    när ligger ni i förhållande till ovitrellen? blev osäker om vi borde ligga mer haha. 


    Helt rätt ;D

    Ja tog ovitrelle i torsdags o vi låg måndag tisdag torsdag fredag o söndag, så borde inte missat nått kan man tycka efter som spermierna lever kvar ett tag.. men vi får

    Väl se :)
Svar på tråden Letrozol, PCO