• Anonym (Kaffedraken)

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Anonym (Kaffedraken)
    amandakollb skrev 2020-04-06 14:13:46 följande:

    Hoppas att det är lugnt med åldern! 

    Det kanske ändå hade varit bra att göra en sådan.. får testa några månader och sedan om det inte tagit sig så kanske jag ska be om en sådan.

    Åh vad segt det är med tabletterna, vill ba att dagarna ska gå.. tog min femte tablett provera idag. hoppas så på att jag får mens innan så man kan börja med letrozol snart! all denna väntan.. 


    Neej då va inte orolig får man sprutan så är det 100 Procent att man ägglossar de sprutan som ger en hög fart på de mogna äggen .. haha jaa faaktiis men vi får hur de går
  • Anonym (Kaffedraken)
    Längtar efter en bebis skrev 2020-05-07 10:36:08 följande:
    Neej då va inte orolig får man sprutan så är det 100 Procent att man ägglossar de sprutan som ger en hög fart på de mogna äggen .. haha jaa faaktiis men vi får hur de går
    jag har läst om vissa som inte har fått ÄL av sprutan, men verkar inte vara många! så håller verkligen tummarna för att jag ägglossade och att det blir något denna månad.. så taggad redan nu på att börja testa! men ska hålla mig till nästa vecka haha
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zamaso1 skrev 2020-05-05 15:10:29 följande:
    Jag håller tummarna iallafall! :)
    Tack! Detsamma! <3
    Hur går det för dig, tagit något mer test? Har du fått några/fler symtom?^^
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (komigennu) skrev 2020-05-07 12:17:59 följande:

    Tack! Detsamma! <3

    Hur går det för dig, tagit något mer test? Har du fått några/fler symtom?^^


    Ja jag är jätte gravid haha! Men har ändå kollat varje dag, men nu är testen slut. Man blir ju helt knäpp!

    Jag är extremt trött och känner av i magen och brösten. Hur går det för dig? :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zamaso1 skrev 2020-05-07 13:55:38 följande:

    Ja jag är jätte gravid haha! Men har ändå kollat varje dag, men nu är testen slut. Man blir ju helt knäpp!

    Jag är extremt trött och känner av i magen och brösten. Hur går det för dig? :)


    Åh men vad härligt ändå! :D så himla kul!!

    Haha visst blir man knäpp! När tog du test senast då? Har du någon bild?????

    Jag har ont i brösten och kissignödig, det är nog de jag känner av mest! Haha.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zamaso1 skrev 2020-05-07 13:55:38 följande:

    Ja jag är jätte gravid haha! Men har ändå kollat varje dag, men nu är testen slut. Man blir ju helt knäpp!

    Jag är extremt trött och känner av i magen och brösten. Hur går det för dig? :)


    Oj vad frågetecken det blev! Vissa smileys med mobilen blir visst tusen frågetecken här xD
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (komigennu) skrev 2020-05-07 14:07:28 följande:

    Oj vad frågetecken det blev! Vissa smileys med mobilen blir visst tusen frågetecken här xD


    Haha ja de blir ju bara massa frågetecken haha! De sista ja tog (imorse) var ett sånt tidigt test men tog ett digitalt i förrgår där de stod gravid 1-2 veckor :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (komigennu) skrev 2020-05-07 14:07:28 följande:

    Oj vad frågetecken det blev! Vissa smileys med mobilen blir visst tusen frågetecken här xD


    Det togs vid 6 imorse så det är ju några timmar sedan haha. När blir din bf ungefär? :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zamaso1 skrev 2020-05-07 14:19:28 följande:

    Haha ja de blir ju bara massa frågetecken haha! De sista ja tog (imorse) var ett sånt tidigt test men tog ett digitalt i förrgår där de stod gravid 1-2 veckor :)


    Så härligt! Starkt pluss där! Är detta din första graviditet? Eller har du till och med barn sedan tidigare?:D

    Jag har nog bestämt mig för att lägga ner testandet nu. Har inga ?billiga? tester kvar. Och tog mitt sista CB idag (har BIM idsg) och där stod det ?2-3 veckor?, så nu får de va nog med testomanin! xD

    Appen säger att det är den 19 jan tror jag. Men då verkar de räkna att man ska gå 42 veckor...brukar man inte tänka 40 veckor?

    När har du?:D
Svar på tråden Letrozol, PCO