• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Russin112
    amandakollb skrev 2020-06-07 06:03:57 följande:

    Åh jag tog ett test imorse, var helt blankt :( ovitrelle+12 så vet att det är tidigt men tänker att det borde synas något jättesvagt om det skulle va att jag var gravid. Blir en deppig dag :((


    Jag hade helt negativt ovitrille + 12 så ge inte upp hoppet riktigt än!
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-06-07 08:13:10 följande:

    Men då :( hoppas bara det var lite tidigt! Håller alla tummar jag kan för dig!


    Åh tack! Jaaa hoppas bara att de va för tidigt :( ska nog testa imorgon med
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-06-07 08:22:04 följande:

    Jag hade helt negativt ovitrille + 12 så ge inte upp hoppet riktigt än!


    Åh äre sant, tack för att du sa de! Nu blev jag lite hoppfull ändå.. när började det synas för dig? Funderar på att fortsätta testa imorgon, tisdag osv tills mensen kommer.

    Har fortf ömma bröst, tempen hög och har inte sett skymten av några spottings/bruna flytningar ännu vilket jag alltid brukar få några dagar innan mens
  • Russin112
    amandakollb skrev 2020-06-07 08:27:27 följande:

    Åh äre sant, tack för att du sa de! Nu blev jag lite hoppfull ändå.. när började det synas för dig? Funderar på att fortsätta testa imorgon, tisdag osv tills mensen kommer.

    Har fortf ömma bröst, tempen hög och har inte sett skymten av några spottings/bruna flytningar ännu vilket jag alltid brukar få några dagar innan mens


    Låter ju ändå lovande!

    Jag hade som sagt negativt dag 12 så tog inget mer förens dag 15 (bara för att utesluta graviditet då jag skulle iväg på semester och tänkte dricka vin) och inget vin blev de för mig minsann :D
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-06-07 08:34:53 följande:

    Låter ju ändå lovande!

    Jag hade som sagt negativt dag 12 så tog inget mer förens dag 15 (bara för att utesluta graviditet då jag skulle iväg på semester och tänkte dricka vin) och inget vin blev de för mig minsann :D


    Okej åh tack för att du sa <3 nu fick jag upp hoppet!!

    Känner du av några symtom eller så?:)
  • Russin112
    amandakollb skrev 2020-06-07 08:48:12 följande:

    Okej åh tack för att du sa <3 nu fick jag upp hoppet!!

    Känner du av några symtom eller så?:)


    Du får uppdatera oss!

    Superont i bröstvårtorna, ?mensvärk? och illamående.

    (Kräktes imorse) :/ men är glad för alla tecken även fast de är spya!
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-06-07 08:52:50 följande:

    Du får uppdatera oss!

    Superont i bröstvårtorna, ?mensvärk? och illamående.

    (Kräktes imorse) :/ men är glad för alla tecken även fast de är spya!


    Absolut jag uppdaterar! Jaa jag förstår det, skönt att ha symtom så man känner att man är gravid :D
  • Anonym1Ha
    Russin112 skrev 2020-06-07 08:52:50 följande:

    Du får uppdatera oss!

    Superont i bröstvårtorna, ?mensvärk? och illamående.

    (Kräktes imorse) :/ men är glad för alla tecken även fast de är spya!


    Kommer du ihåg vilken dag du började få ont i bröstvårtorna. Jag har mensvärk typ varje dag vilket jag inte brukar ha men känner ingenting i brösten.. sen vet man ju att alla får olika symtom och olika dagar men man letar ju halmstrån för att det ska kännas bra! :P
  • Russin112
    Anonym1Ha skrev 2020-06-07 13:14:14 följande:

    Kommer du ihåg vilken dag du började få ont i bröstvårtorna. Jag har mensvärk typ varje dag vilket jag inte brukar ha men känner ingenting i brösten.. sen vet man ju att alla får olika symtom och olika dagar men man letar ju halmstrån för att det ska kännas bra! :P


    Från ungefär ovitrelle dag 12 kanske. För mig är det typiskt tecken på mens så jag la inte någon vidare tanke kring de.

    Ja men som sagt så var jag 10000 % på att jag skulle få ett negativt test så man vet ju aldrig... symptom eller ej...
  • Anonym1Ha
    Russin112 skrev 2020-06-07 15:39:34 följande:

    Från ungefär ovitrelle dag 12 kanske. För mig är det typiskt tecken på mens så jag la inte någon vidare tanke kring de.

    Ja men som sagt så var jag 10000 % på att jag skulle få ett negativt test så man vet ju aldrig... symptom eller ej...


    Tack för att du svarar!

    Så himla häftigt!! Så glad för din skull!!! :D
Svar på tråden Letrozol, PCO