• Anonym (Kaffedraken)

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Anonym (Kaffedraken)
    Russin112 skrev 2021-01-28 22:27:01 följande:
    Tack! <3 ja det hade varit en helt fantastisk present!

    Okej, ja det ska väl jag med, tänker att mensen borde komma Ovitrelle +16 så det blir ju torsdag för oss :) hoppas hoppas att den håller sig borta:D
    Ja verkligen den bästa present man kan få <3

    Jaa precis! Just nu känns de mörkt här! Temperaturen har börjat sjunka som inför mens. Så för min del är jag nästan helt inställd på ett negativt resultat på onsdag om inte mensen kommit! Håller tummarna för dig och Vicki89. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2021-01-29 09:41:25 följande:
    Ja verkligen den bästa present man kan få <3

    Jaa precis! Just nu känns de mörkt här! Temperaturen har börjat sjunka som inför mens. Så för min del är jag nästan helt inställd på ett negativt resultat på onsdag om inte mensen kommit! Håller tummarna för dig och Vicki89. 
    Vi har ju fått de bevisat för oss tidigare i tråden att man inte helt kan förlita sig på sin temp. En temp höjning/sänkning kan ju bero på 100 olika anledningar så jag tycker verkligen INTE du ska ge upp än! Inte förens mensen är här så får hoppet försvinna.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2021-01-29 09:41:25 följande:

    Ja verkligen den bästa present man kan få <3

    Jaa precis! Just nu känns de mörkt här! Temperaturen har börjat sjunka som inför mens. Så för min del är jag nästan helt inställd på ett negativt resultat på onsdag om inte mensen kommit! Håller tummarna för dig och Vicki89. 


    Nej, ge inte upp än! Man vet aldrig förrän mensen är här!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Russin112 skrev 2021-01-29 10:21:10 följande:
    Vi har ju fått de bevisat för oss tidigare i tråden att man inte helt kan förlita sig på sin temp. En temp höjning/sänkning kan ju bero på 100 olika anledningar så jag tycker verkligen INTE du ska ge upp än! Inte förens mensen är här så får hoppet försvinna.
    Jaa jo jag vet! Men har tempat sen 2015 så är såå inkörd på tempen och att hålla koll via appen. Den är idag 0,07 över min baslinje. Kommer den under baslinjen så kommer mensen alltid så får hålla hoppet uppe lite till då :).

    MVH Debbie downer haha!

    P.s tack för er pepp ändå fast jag är en motsträvig jobbig jävel mestadels <3
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2021-01-29 13:13:30 följande:

    Jaa jo jag vet! Men har tempat sen 2015 så är såå inkörd på tempen och att hålla koll via appen. Den är idag 0,07 över min baslinje. Kommer den under baslinjen så kommer mensen alltid så får hålla hoppet uppe lite till då :).

    MVH Debbie downer haha!

    P.s tack för er pepp ändå fast jag är en motsträvig jobbig jävel mestadels <3


    Håller ändå tummarna att det inte kommer någon mens för dig!

    Jag tycker att tiden har gått rätt fort den här gången, men nu börjar jag tröttna på att vänta, bim-4 idag... har kommit överens med mannen att vi ska testa tillsammans på måndag morgon och att jag inte ska tjuvtesta innan, men nu börjar det kännas svårt att hålla sig tills dess. Suck!

    Har varit jättetrött idag och igår, och har fortfarande ömma bröst så börjar få upp hoppet, kommer bli jättebesviken när mensen väl sätter igång. :(
  • Anonym (Kaffedraken)
    Vicki89 skrev 2021-01-29 16:26:07 följande:

    Håller ändå tummarna att det inte kommer någon mens för dig!

    Jag tycker att tiden har gått rätt fort den här gången, men nu börjar jag tröttna på att vänta, bim-4 idag... har kommit överens med mannen att vi ska testa tillsammans på måndag morgon och att jag inte ska tjuvtesta innan, men nu börjar det kännas svårt att hålla sig tills dess. Suck!

    Har varit jättetrött idag och igår, och har fortfarande ömma bröst så börjar få upp hoppet, kommer bli jättebesviken när mensen väl sätter igång. :(


    Tack<3 tempen har sjunkit ytterligare imorse så jag håller mina förhoppningar på en väldigt låg nivå.

    Jaa jag förstår de! Hm, du måste ju inte berätta om du smygtestar tänker jag :P. Hur känns det idag? Orkar du hålla ut till på måndag?

    Håller tummarna att mensen håller sig borta <3
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2021-01-30 07:23:02 följande:

    Tack<3 tempen har sjunkit ytterligare imorse så jag håller mina förhoppningar på en väldigt låg nivå.

    Jaa jag förstår de! Hm, du måste ju inte berätta om du smygtestar tänker jag :P. Hur känns det idag? Orkar du hålla ut till på måndag?

    Håller tummarna att mensen håller sig borta <3


    Åh, tråkigt att det sjunkit ännu mer, men som sagt, man vet inte förrän man vet.

    Tog faktiskt ett test imorse (säg inget till min man), som var solklart negativt. Bim-3 idag. Så nu känns det ju lite deppigt. Har ju haft så mycket symtom, men då är det väl bara PMS. :(
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2021-01-30 07:23:02 följande:

    Tack<3 tempen har sjunkit ytterligare imorse så jag håller mina förhoppningar på en väldigt låg nivå.

    Jaa jag förstår de! Hm, du måste ju inte berätta om du smygtestar tänker jag :P. Hur känns det idag? Orkar du hålla ut till på måndag?

    Håller tummarna att mensen håller sig borta <3


    Åh nej! Jag hoppas verkligen att det inte är för att mensen kommer utan att de vara är något annat som spökar! Förstår att hoppet sjönk men ge inte riktigt upp än, man vet aldrig! (Konstigare saker har ju hänt) ;)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Vicki89 skrev 2021-01-30 07:27:28 följande:

    Åh, tråkigt att det sjunkit ännu mer, men som sagt, man vet inte förrän man vet.

    Tog faktiskt ett test imorse (säg inget till min man), som var solklart negativt. Bim-3 idag. Så nu känns det ju lite deppigt. Har ju haft så mycket symtom, men då är det väl bara PMS. :(


    Förstår dig! Vill tjuvstarta redan från Ovitrelle + 1 haha. Men ett negativt resultat nu (bim-3) säger ingenting! Du kan fortfarande plussa imorgon, i övermorgon eller ännu senare :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Vicki89 skrev 2021-01-30 07:27:28 följande:

    Åh, tråkigt att det sjunkit ännu mer, men som sagt, man vet inte förrän man vet.

    Tog faktiskt ett test imorse (säg inget till min man), som var solklart negativt. Bim-3 idag. Så nu känns det ju lite deppigt. Har ju haft så mycket symtom, men då är det väl bara PMS. :(


    Nej precis! Men är inställd på mens och skulle de inte va så, så blir jag överlycklig.

    Förstår att du blir besviken men skulle säga att ett negativt nu inte betyder något alls. Hcg:et ökar ungefär var 2-3 dag. Så du kan få ett plus om 2-3 eller till och med efter bim beroende på hur snabbt de ökar.
Svar på tråden Letrozol, PCO