• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Lofffsan
    Vicki89 skrev 2021-04-06 07:51:48 följande:

    Inzoomat lite


    Jag tycker verkligen att sträcket är synligt! Som andra säger, fortsätt att testa. Vänta en dag och testa igen! Testen är ju sällan starka i de första två dagarna <3

    Mitt första test var ju ännu mindre synligt, och då var jag nog förmodligen mer än några dagar över BIM. :)

    Jag tror verkligen på detta lilla mirakel nu Vicki89!!
  • Russin112
    Lofffsan skrev 2021-04-06 13:39:27 följande:

    Fick en tid för vul nu på fredag! Blev genast väldigt nervös :o nu hoppas vi att allt står rätt till!!


    Åååh vad spännande! Men är det inte lite tidigt?
  • Russin112
    Vicki89 skrev 2021-04-06 13:12:34 följande:

    Tack, känns lugnande, verkligen! <3


    Vad bra! Blev själv nojig så tog nyss ett test men det var starkare än någonsin trots att de är em-kiss :D
  • Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2021-04-06 16:13:07 följande:

    Har fått vul på måndag nu för att se om några ägg vuxit till sig efter letrozolen. Håller verkligen tummarna nu!


    Håller tummarna med dig! Nu är det din tur!!
  • barnlängtan2021
    Russin112 skrev 2021-04-06 16:24:47 följande:

    Håller tummarna med dig! Nu är det din tur!!


    Jag hoppas verkligen det! Har dock ännu mens och tog sista letrozolen igår så just nu känns det inte jättebra men får hoppas.
  • Vicki89
    barnlängtan2021 skrev 2021-04-06 16:13:07 följande:

    Har fått vul på måndag nu för att se om några ägg vuxit till sig efter letrozolen. Håller verkligen tummarna nu!


    Hoppas hoppas att allt ser bra ut!
  • Vicki89
    Lofffsan skrev 2021-04-06 13:37:13 följande:

    Jag tycker verkligen att sträcket är synligt! Som andra säger, fortsätt att testa. Vänta en dag och testa igen! Testen är ju sällan starka i de första två dagarna <3

    Mitt första test var ju ännu mindre synligt, och då var jag nog förmodligen mer än några dagar över BIM. :)

    Jag tror verkligen på detta lilla mirakel nu Vicki89!!


    Tack, så fint skrivet av dig! Tog faktiskt ett nytt test nu på eftermiddagen och det tycker jag var starkare än det första, eller vad tycker ni? Bilder på båda testen här:

    Test från imorse:



    Test från nu på eftermiddagen:

Svar på tråden Letrozol, PCO