• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Anonym (M)
    palettblad1 skrev 2021-04-22 09:38:04 följande:

    Längesen jag både läste eller skrev här nu. Har helt enkelt inte orkat. Det blev en tung månad för min del iom att vi inte fick något ultraljud utan skulle ta Ovitrelle i blindo. Det funkade tyvärr inte och fick ingen ägglossning av det, har varit så ledsen och arg och upprörd på vården och att inte få den hjälp man vill ha. Fick dock en egen ÄL två veckor efter Ovitrelle, och likt flera av er andra är även jag GRAVID denna cykel. Helt sjukt, kunde inte tro det, men är såååå glad!

    Stoooooooooort stoooooort GRATTIS till er som är gravida, gläds så mycket med er och be att det ska vara graviditeter som håller sig kvar <3


    Åh stort stort grattis <3 det är när man minst anar det som det händer <3

    Dom måste hålla sig kvar för oss alla så är det bara<3

    När har alla preggos i denna tråden bf egentligen? Vore kul att kanske se en lista :P
  • Russin112
    Anonym (M) skrev 2021-04-22 11:02:05 följande:

    Åh stort stort grattis <3 det är när man minst anar det som det händer <3

    Dom måste hålla sig kvar för oss alla så är det bara<3

    När har alla preggos i denna tråden bf egentligen? Vore kul att kanske se en lista :P


    Tänker att vi bör göra en ny tråd för det då vi vet hur det är när andra lyckas och inte en själv.

    Jag startar en ny tråd med namnet: vi som plussat från tråden letrozol, PCO
  • Anonym (M)
    Russin112 skrev 2021-04-22 11:34:30 följande:
    Tänker att vi bör göra en ny tråd för det då vi vet hur det är när andra lyckas och inte en själv.

    Jag startar en ny tråd med namnet: vi som plussat från tråden letrozol, PCO
    Bra initiativ Russin :)
  • palettblad1
    Russin112 skrev 2021-04-22 10:26:23 följande:

    Tack :) <3

    Okej! spännande :D jag ska dit imorgon/em då jag går in i vecka 8, så nervöst :D


    Jag förstår det!! Håller alla tummar för att det ska gå bra och ni ska kunna se hjärtat! Det är ju det man längtar efter. Hur många ultraljud får ni, eller hur ser själva uppföljningen ut där ni bor när man fått reda på att man är gravid efter att ha fått behandling? :)
    Anonym (M) skrev 2021-04-22 11:02:05 följande:

    Åh stort stort grattis <3 det är när man minst anar det som det händer <3

    Dom måste hålla sig kvar för oss alla så är det bara<3

    När har alla preggos i denna tråden bf egentligen? Vore kul att kanske se en lista :P


    Taaaack! Så ofattbart och roligt. Och så sjukt alla alla ni också lyckades denna runda. :D
  • Anonym (Syskonförsök)
    Lofffsan skrev 2021-04-19 21:51:53 följande:

    Det fanns ett litet tickande hjärta där inne! Så otroligt! <3 ska även följa upp om 2 veckor då det fortfarande finns en oro, vilket känns skönt!

    Och nu är det snart din tur med vul!! <3


    Grattis! Så härligt att höra!
    Anonym (M) skrev 2021-04-21 07:28:59 följande:

    Hur mår du? Har du börjat testa eller har du lyckats hålla dig?


    Vågar knappt tro det men det blev plus på testet, är i chock!
  • Anonym (M)
    Anonym (Syskonförsök) skrev 2021-04-23 07:36:34 följande:
    Grattis! Så härligt att höra!
    Anonym (M) skrev 2021-04-21 07:28:59 följande:

    Hur mår du? Har du börjat testa eller har du lyckats hålla dig?


    Vågar knappt tro det men det blev plus på testet, är i chock!
    WTF vad är det som händer? GRATTIIIIIIIIS <3 
    Sjukaste månaden jag vart med om haha!
  • Vicki89
    Anonym (Syskonförsök) skrev 2021-04-23 07:36:34 följande:

    Grattis! Så härligt att höra!Vågar knappt tro det men det blev plus på testet, är i chock!


    Men VA?! Hur kan det på riktigt vara så att vi alla plussade samma månad? Detta är så sjukt!! Stort stort grattis, fantastiskt kul!
  • Anonym (M)
    Vicki89 skrev 2021-04-23 10:36:44 följande:
    Men VA?! Hur kan det på riktigt vara så att vi alla plussade samma månad? Detta är så sjukt!! Stort stort grattis, fantastiskt kul!
    Förlåt måste bara flika in att detta är alldeles galet! Såå sjukt april var verkligen vår månad <3 
Svar på tråden Letrozol, PCO