• Anonym (SD)
    Thu 5 Mar 2020 08:33
    60655 visningar
    1046 svar
    -11 +15
    1046
    60655

    Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!

    Är Jimmie Åkesson Sveriges bästa partiledare någonsin?? Han är nu störst i många mätningar, ändå tar han tag i problem och åker själv till Grekland och informerar flyktingar att inte komma hit.

    Övriga partiledare snackar bara skit och gör sina väljare besvikna gång på gång.

    Vem minns inte när S och M tävlade om att välkomna flyktingar till Sverige 2015 genom "Vi bygger inga murar" eller "öppna era hjärtan". Ja det är lätt att vara god med andras pengar. Men när verkligheten kommer ikapp är det inte lika kul. Endast SD var nyktra nog att se verkligheten även då..

    M och KD verkar ändå ha vaknat lite. Även S, men där går det fortfarande ganska sakta fram.

    Sverigedemokraterna har verkligen gjort nytta i Svens politik, fortsätter de med sitt goda arbete skulle det inte förvåna mig om det blir det största partiet nästa val.

    Kommer ni rösta på SD nästa val?:)

  • Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
  • Anonym (L)
    Thu 5 Mar 2020 08:41
    #1
    -4 +9

    JÅ som sa flyktingar skulle hjälpas på plats. Han hade alla möjligheter att göra det när han var där. Men gjorde han det? Knappast!

    Naturligtvis röstar jag inte på SD nästa val, korkad fråga.

  • Thu 5 Mar 2020 08:54
    #2
    -6 +11

    Det som SD:s partiledare har gjort nu är så oerhört hänsynslöst, brutalt, omänskligt, cyniskt och fel att jag mår illa. Jag hoppas innerligt att man ser partiets rätta färger nu och slutar stötta dem. SD får mig att vilja slåss och gråta, allt på samma gång.


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Dennad­agdett­aården­nastun­d
    Thu 5 Mar 2020 08:57
    #3
    -8 +10

    Såklart inte. Mkt låg intelligens på den mannen föratt inte tala om hans Eq, jösses. Tur att de inte styr skulle aldrig aldrig rösta på dem. Så vidrig människosyn.

  • Anonym (SD) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 08:58
    #4
    +4
    Anonym (L) skrev 2020-03-05 08:41:49 följande:

    JÅ som sa flyktingar skulle hjälpas på plats. Han hade alla möjligheter att göra det när han var där. Men gjorde han det? Knappast!

    Naturligtvis röstar jag inte på SD nästa val, korkad fråga.


    Så du menar att han själv skulle göra något Grekland och Turkiet som land har svårt med? JÅ är ingen gud som du verkar tro.
  • Anonym (SD) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 09:00
    #5
    -1 +9
    8airam8 skrev 2020-03-05 08:54:04 följande:

    Det som SD:s partiledare har gjort nu är så oerhört hänsynslöst, brutalt, omänskligt, cyniskt och fel att jag mår illa. Jag hoppas innerligt att man ser partiets rätta färger nu och slutar stötta dem. SD får mig att vilja slåss och gråta, allt på samma gång.


    Omänskligt är att som S och M gjorde och locka hit folk som riskerade sina liv för att komma hit och som nu behandlas dåligt. S och M har många människoliv på sitt samvete.

    Ska vi hjälpa ska vi hjälpa kvinnor och barn. Inte som nu, mestadels unga män som borde vara hemma och bygga upp sina länder.
  • Anonym (SD) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 09:03
    #6
    -2 +6
    Dennadagdettaårdennastund skrev 2020-03-05 08:57:14 följande:

    Såklart inte. Mkt låg intelligens på den mannen föratt inte tala om hans Eq, jösses. Tur att de inte styr skulle aldrig aldrig rösta på dem. Så vidrig människosyn.


    Vi har ju sett hur det gått med populistpartierna S, M, C och MP som höll på att förstöra Sverige bar för att spela goda. Och det var inte kvinnor och barn de hjälpe heller, utan unga män som har lätt till ett mansöverskott värre än Kina. Mansöverskott som alla vet leder till mer våld och brottslighet. 
  • Anonym (blä)
    Thu 5 Mar 2020 09:26
    #7
    -5 +6

    Han är så hemsk och grym, jag kommer ALDRIG rösta på ett rasistparti!

  • Anonym (Bästa­)
    Thu 5 Mar 2020 09:33
    #8
    -1 +2

    Hahahahaha, läste om det. Den mannen är ju helt fantastisk!

    Honom vill jag VERKLIGEN ha som statsminister!

  • Thu 5 Mar 2020 09:35
    #9
    -3 +3

    Jag har röstat SD de senaste fyra valen. Givetvis röstar jag SD även nästa val, förutsatt att Åkesson blir kvar som partiledare.

  • Anonym (SD) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 09:41
    #10
    -2 +2
    Vildbi skrev 2020-03-05 09:35:57 följande:

    Jag har röstat SD de senaste fyra valen. Givetvis röstar jag SD även nästa val, förutsatt att Åkesson blir kvar som partiledare.


    Jag har inte röstat på SD innan men de kommer få min röst. Vet dessutom fler som gått över till SD bara i år:)
Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!