• Anonym (Älski­s)
    Thu 5 Mar 2020 14:01
    2389 visningar
    55 svar
    -2
    55
    2389

    Tänder på att vara älskarinna

    Jag träffar en gift man just nu. Tänder så otroligt mycket på att vara hans älskarinna. Tanken på hur han ligger där i deras gemensamma säng och tar kort på sig själv och skickar till mig, eller smyger in på toaletten och skickar sexiga meddelanden till mig... eller att han betalar dyra pengar för fina, fräscha hotellrum där han träffar mig och knullar mig i flera timmar....

    Ibland får jag samvetskval över hans fru och tre barn som blir utsatta och känner mig som en hemsk människa. Tröstar mig med att det var han som drev på det här och hade det inte varit jag hade det varit någon annan. Han hade definitivt bestämt sig för att göra det här och jag är inte den första han gör det med.

    Och ja, ibland känner jag mig billig, men han är snygg och sexig och helt fantastisk i sängen, smått oemotståndlig faktiskt.

    Fler som tänder på tanken att ha någon som är någon annans?

  • Svar på tråden Tänder på att vara älskarinna
  • Thu 5 Mar 2020 15:43
    #1
    -1

    Du är alldeles inte ensam om detta, dom bästa är (tyvärr) upptagna.

  • Anonym (Älski­s) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 16:43
    #2
    -1
    Miss Sunny skrev 2020-03-05 15:43:48 följande:

    Du är alldeles inte ensam om detta, dom bästa är (tyvärr) upptagna.


    Visst är det lite så? I synnerhet när man kommit upp lite i åldrarna...
  • Anonym (De bästa vänstr­ar inte tyvärr­...)
    Thu 5 Mar 2020 17:01
    #3
    -1

    Jag tänder lite på samma sak men de män jag är intresserad av vill inte eller vill kanske de vill men de gör det inte. De kan flirta litegrann på jobbet, fram och tillbaks sådär men så fort jag försöker göra mer än så är det tack men nej tack jag är gift osv. Jag vet att du är gift och det gör mig ingenting? Tack men nej tack. osv.

    Helt hopplöst detta. 

  • Anonym (Älski­s) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 18:12
    #4
    -1
    Anonym (De bästa vänstrar inte tyvärr...) skrev 2020-03-05 17:01:02 följande:

    Jag tänder lite på samma sak men de män jag är intresserad av vill inte eller vill kanske de vill men de gör det inte. De kan flirta litegrann på jobbet, fram och tillbaks sådär men så fort jag försöker göra mer än så är det tack men nej tack jag är gift osv. Jag vet att du är gift och det gör mig ingenting? Tack men nej tack. osv.

    Helt hopplöst detta. 


    Skönt ändå att höra att vi är fler...

    Men det är väl så, de bästa är väl för bra för att göra något...
  • Anonym (man)
    Thu 5 Mar 2020 18:21
    #5
    +3
    Anonym (De bästa vänstrar inte tyvärr...) skrev 2020-03-05 17:01:02 följande:

    Jag tänder lite på samma sak men de män jag är intresserad av vill inte eller vill kanske de vill men de gör det inte. De kan flirta litegrann på jobbet, fram och tillbaks sådär men så fort jag försöker göra mer än så är det tack men nej tack jag är gift osv. Jag vet att du är gift och det gör mig ingenting? Tack men nej tack. osv.

    Helt hopplöst detta. 


    Ja det är hopplöst att det finns så många människor som inte vill svika, såra och förnedra sin partner... var är världen på väg Drömmer
  • Anonym (man)
    Thu 5 Mar 2020 18:24
    #6
    +4
    Anonym (Älskis) skrev 2020-03-05 14:01:35 följande:

    Jag träffar en gift man just nu. Tänder så otroligt mycket på att vara hans älskarinna. Tanken på hur han ligger där i deras gemensamma säng och tar kort på sig själv och skickar till mig, eller smyger in på toaletten och skickar sexiga meddelanden till mig... eller att han betalar dyra pengar för fina, fräscha hotellrum där han träffar mig och knullar mig i flera timmar....

    Ibland får jag samvetskval över hans fru och tre barn som blir utsatta och känner mig som en hemsk människa. Tröstar mig med att det var han som drev på det här och hade det inte varit jag hade det varit någon annan. Han hade definitivt bestämt sig för att göra det här och jag är inte den första han gör det med.

    Och ja, ibland känner jag mig billig, men han är snygg och sexig och helt fantastisk i sängen, smått oemotståndlig faktiskt.

    Fler som tänder på tanken att ha någon som är någon annans?


    Ehm, om du hade brytt dig om hans fru och barn så hade du inte legat med honom. Visst vill du ligga med upptagna män så gör det, men snälla snälla... sitt inte här och låtsas som att du bryr dig om hans fru och barn för det är ju verkligen billigt
  • Thu 5 Mar 2020 18:26
    #7
    -1
    Anonym (Älskis) skrev 2020-03-05 16:43:40 följande:
    Visst är det lite så? I synnerhet när man kommit upp lite i åldrarna...
    Tar det inte så tungt med åldern ( så länge dom är yngre)   Flört
  • Anonym (Älski­s) Trådstartaren
    Thu 5 Mar 2020 18:50
    #8
    -3
    Anonym (man) skrev 2020-03-05 18:24:19 följande:

    Ehm, om du hade brytt dig om hans fru och barn så hade du inte legat med honom. Visst vill du ligga med upptagna män så gör det, men snälla snälla... sitt inte här och låtsas som att du bryr dig om hans fru och barn för det är ju verkligen billigt


    Bryr mig gör jag, jag låtsas inte att jag bryr mig. Men jag tänker att ingen någonsin kommer få reda på något, alltså kommer ingen till skada. Min älskare säger att vår affär gör honom till en trevligare man och mer tålmodig pappa. Så kanske gör jag något bra ändå?
  • Anonym (Äckli­gt)
    Thu 5 Mar 2020 23:57
    #9
    +2

    Fyfan!

    Du och alla ni andra som vet om att den andre har en partner! Lägg av!

    Sanningen kommer fram förr lr senare och den skadar mycket! Den som inte varit otrogen, blir ju ofrivilligt våldtagen!!

  • Anonym (Älski­s) Trådstartaren
    Fri 6 Mar 2020 06:09
    #10
    -1
    Anonym (Äckligt) skrev 2020-03-05 23:57:18 följande:

    Fyfan!

    Du och alla ni andra som vet om att den andre har en partner! Lägg av!

    Sanningen kommer fram förr lr senare och den skadar mycket! Den som inte varit otrogen, blir ju ofrivilligt våldtagen!!


    Va? Menar du att frun i det här fallet blir våldtagen? Hur menar du då?
Svar på tråden Tänder på att vara älskarinna