• Sun 22 Mar 2020 09:54
    1315 visningar
    22 svar
    22
    1315

    Tips på Youtubekanaler och videos

    Vi är en del som tillbringar mycket tid hemma nu, och behöver tips på YT-kanaler för underhållning. Jag vill ha tips på Youtubers som är 30+. Jag tittar en del på Risa does makeup, Therese Lindgren, RoomieOfficial, Boyinaband och några beautykanaler. Men det betyder inte att jag inte är intresserad av en massa annat.

    Ge mig era bästa Youtuber-tips! Även specifika videos som är intressanta.

    (Mitt tips: Det finns en hel del videos om mysterier och även om såna som blev lösta efter flera decennier, de är ofta bra).

  • Svar på tråden Tips på Youtubekanaler och videos
  • Sun 22 Mar 2020 23:34
    #11
  • Sun 22 Mar 2020 23:40
    #12

    Strictly Dumpling https://www.youtube.com/user/strictlydumpling

    D
    rew Binsky https://www.youtube.com/user/thehungrypartier

    T
    he Food Ranger https://www.youtube.com/user/thefoodranger

    M
    ark Wiens https://www.youtube.com/user/migrationology

    A
    lla mina trådar handlar om mat och resor. Möten med människor och olika kulturer. Jag älskar det!!

  • Anonym (S)
    Mon 23 Mar 2020 00:26
    #13

    Helen Torsgårdens videos är både underhållande, mysiga och avkopplande att kolla på. Det är nog mitt bästa tips.

    Sen finns även Shane Dawson(även Shane Glossin), Jenna Marbles, Joey Graceffa, och Mister Preda.

  • Mon 23 Mar 2020 05:44
    #14
    Aniiee skrev 2020-03-22 14:52:20 följande:

    Jag prenumererar på 187 youtubekanaler i massor med olika genrer. Hur många vill du att jag ska skriva upp?


    Har du tips på något inom konst eller musik? Eller någon intressant person som bara vloggar om allmänna saker?
  • Mon 23 Mar 2020 13:13
    #15
    Avenia skrev 2020-03-23 05:44:30 följande:
    Har du tips på något inom konst eller musik? Eller någon intressant person som bara vloggar om allmänna saker?
    Konst: Jazza, helt klart.
    Musiker: Jonathan Young (egen musik och covers)
                   Brian Hull (covers, mest disney, som disneykaraktärer)
                   Peter Hollens (covers, a capella)
                   Cat Rox (covers, portugisiska)
                   Lizz Robinett (covers, mest av tv-spelsmusik)
    Annat om musik: Sideways (analys av musik)
                                Inside the score (också analys)
                                MacRyanMac (Reagerar på music, mest från Korea och Japan)

    Jag är tyvärr inte så bra på vloggare som bara vloggar allmänt.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Mon 23 Mar 2020 13:20
    #16

    Rask - Man i 30-årsåldern. Reagerar ofta på andra youtubers som gjort bort sig. Kan annars rekommera hans "serie" Missbruksbloggen. Handlar om hans missbrukande pappa.

    Lisette Alfredsson - Trevlig sminkkanal.

    Uppdrag: Mat - En riktig feelgood-kanal. Världens trevligaste man! Rekommenderas varmt!

    Anis Don Demina - brukar kolla på de videor där han reagerar på t.ex hemliga beundrare. Ganska underhållande.

  • Mon 23 Mar 2020 13:54
    #17

    Kom på en sak till; det finns mängder med bra dokumentärer om allt mellan himmel och jord på tuben.

    Real Stories och Timeline är t ex två kanaler (heter det så?) där det finns nästan hur mycket guld som helst.

    Annars är det bara att söka på det man är intresserad av och lägga till "documentary"

  • Mon 23 Mar 2020 14:06
    #18
    Anonym (S) skrev 2020-03-23 00:26:22 följande:

    Helen Torsgårdens videos är både underhållande, mysiga och avkopplande att kolla på. Det är nog mitt bästa tips.

    Sen finns även Shane Dawson(även Shane Glossin), Jenna Marbles, Joey Graceffa, och Mister Preda.


    Helen har jag tittat på nån gång men föll inte riktigt. Lite för lugn och sansad för min smak. Ska kolla nåt av de andra.
  • Mon 23 Mar 2020 14:07
    #19
    Pappa2006 skrev 2020-03-22 23:40:24 följande:

    Strictly Dumpling www.youtube.com/user/strictlydumpling

    Drew Binsky www.youtube.com/user/thehungrypartier

    The Food Ranger www.youtube.com/user/thefoodranger

    Mark Wiens www.youtube.com/user/migrationology

    Alla mina trådar handlar om mat och resor. Möten med människor och olika kulturer. Jag älskar det!!


    Tack, ska kolla!
  • Sun 7 Jun 2020 20:20
    #20
  • Anonym (S)
    Sun 7 Jun 2020 21:44
    #21

    Nikocado Avocado! Han är allt annat än lugn och sansad hahah

  • melici­a
    Mon 7 Sep 2020 13:33
    #22

    Tristan Kuhn
    Wolters World
    Hayls World

Svar på tråden Tips på Youtubekanaler och videos