• Mon 23 Mar 2020 02:49
    359 visningar
    1 svar
    1
    359

    Inredning till stomme/skåp i kök?

    Jag har gått och grubblat på lite olika lösningar för praktisk förvaring i mitt kök och bestämt mig för att installera utdragbara hyllplan eller liknande i skåpen under diskbänken. Problemet är att jag inte vet hur jag ska få tag på inredning som passar till just mitt kök. Baserat på en stämpel som sitter på luckorna kan jag se att skåpen heter "Årlig" och är från IKEA men det sortimentet har utgått... Köket monterades av förra ägaren så jag vet inte om det bara är luckorna som köptes därifrån. I vilket fall så har skåpen under vasken ganska så ovanliga innermått vad jag förstår? Det ena skåpet är 26 cm brett och det andra 36 cm. IKEA säljer trådbackar till köksförvaring men dessa är enbart i storlekarna 40 respektive 60 cm. Någon som vet vart jag kan få tag på inredning som passar mina skåp? Letar gärna efter något som inte kostar skjortan då studentlivet redan får varje krona att räknas. Tack på förhand.

  • Svar på tråden Inredning till stomme/skåp i kök?
  • Barbro­45
    Mon 23 Mar 2020 06:59
    #1
    +1

    Föreslår att du ställer frågan i det forum som finns på byggahus.se

    www.byggahus.se/forum/

    Där finns många som har erfarenhet av din typ av problem. Läs igenom frågorna, inte otroligt att någon redan ställt liknande fråga. Lycka till, alla är väldigt hjälpsamma där.

Svar på tråden Inredning till stomme/skåp i kök?