• Anonym (goodl­ucktoy­ou)
    Tue 24 Mar 2020 10:43
    284 visningar
    48 svar
    +2
    48
    284

    Finns det några vettiga och normala killar tro?

    Skriver du till tjejer som börjar sin pres. så?

    Det gör inte jag.

    Såna tjejer ger ett tråkigt intryck. Lite som att "vi kvinnor är minsann bäst".
    De flesta män är idioter.

    En sak att tänka på, tjejer.
    Var mer positiv. Sånt gillar killar Solig

  • Svar på tråden Finns det några vettiga och normala killar tro?
  • Anonym (...)
    Tue 24 Mar 2020 10:57
    #1
    -3 +1

    Fast det är ju sant att många män inte är normala eller vettiga, och många kvinnor har dåliga erfarenheter av män.

  • Anonym (G)
    Tue 24 Mar 2020 11:04
    #2

    Man skriver i profilen vad man tror funkar, attraherar de man vill åt och helst gallrar bort resten. Funkar det så är allt ok, funkar det inte får man fundera över vad som är fel i profilen. Det borde gälla bägge kön.

  • Anonym (Kisen­)
    Tue 24 Mar 2020 11:05
    #3
    +2
    Nej, alla killar oavsett ålder, utbildning eller uppfostran är ovettigt, korkade, egoister och helt onormala. Alla killar är onormala...Deras sexualitet är alltid ful och för mycket. De behöver lära sig och förstå kvinnor, allt som kan gå fel är deras fel.

    Ja, alla tjejer är normala ovasett hur de beter sig. De är så bra människor, aldrig obegåvade, egoististiska, otåliga eller hamnar i vardagsmissbruk. De är helt underbara. Deras sexualite tär alltid så fin, de behöver inte göra något alls liksom. De behöve rint elära sig något, för de är Guds gåvor allihop.

    Så resonerar mobben här på FL i varje tråd...
  • Anonym (goodl­ucktoy­ou) Trådstartaren
    Tue 24 Mar 2020 11:06
    #4
    Anonym (...) skrev 2020-03-24 10:57:47 följande:

    Fast det är ju sant att många män inte är normala eller vettiga, och många kvinnor har dåliga erfarenheter av män.


    Ett av de främsta tipsen när man skriver en pres. är att vara positiv.
    Tycker du att det känns positivt om en kille skriver "finns det några vettiga och normala tjejer tro"?

    Många killar har också dåliga erfarenheter av tjejer.
    Ska man gnälla om det i sin pres.?
  • Anonym (...)
    Tue 24 Mar 2020 11:13
    #5
    Anonym (goodlucktoyou) skrev 2020-03-24 11:06:10 följande:

    Ett av de främsta tipsen när man skriver en pres. är att vara positiv.

    Tycker du att det känns positivt om en kille skriver "finns det några vettiga och normala tjejer tro"?

    Många killar har också dåliga erfarenheter av tjejer.

    Ska man gnälla om det i sin pres.?


    Jag tycker att det skulle låta ganska vettigt ja, det visar att han vet vad han vill och förmodligen ute efter något seriöst. Han har nog större chans att hinna någon likasinnad då, dvs en tjej med dåliga erfarenheter av killar. Då har man ju något gemensamt.
  • Tue 24 Mar 2020 11:13
    #6
    Anonym (...) skrev 2020-03-24 10:57:47 följande:

    Fast det är ju sant att många män inte är normala eller vettiga, och många kvinnor har dåliga erfarenheter av män.


    Finns en hel hög kvinnor som inte heller är normala eller vettiga

    Alla passar inte alla helt enkelt och att hitta rätt är svårt. Det som en efterfrågar vill någon annan absolut inte ha osv. Det som är normalt och vettigt för mig är inte normalt och vettigt för någon annan.

    Är själv i dejtingsvängen och av de typ 20st jag varit på dejt med så är det en - en! som jag kände var skapligt vettig ( både i kropp och tanke) som jag kunde tänka mig att fortsätta dejta, men nu kände inte han lika dant. Vi har dock fortfarande kontakt men som vänner.
    Och rent krasst hade nog inte vi två funkat i längden då han är stökpelle och jag är ordningsam
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (hej)
    Tue 24 Mar 2020 11:18
    #7

    Det är väl ofta de som själv kanske inte är så vettiga som skriver så, projicerar ut allt på andra. Likadant som folk som snackar skit om sina ex.

  • fiffil­isa
    Tue 24 Mar 2020 11:35
    #11

    Bitterfiffi is on fire today

  • fiffil­isa
    Tue 24 Mar 2020 11:47
    #13
    -2
    Mandel skrev 2020-03-24 11:43:37 följande:

    Nu ska vi inte dra alla över samma kam!

    Vad har du råkat ut för som är så bitter?


    Vad är det som får folk att tro att det är kopplat till personliga erfarenheter och inte till faktiska omständigheter i världen?
  • Anonym (Kisen­)
    Tue 24 Mar 2020 12:11
    #14
    +2
    Anonym (...) skrev 2020-03-24 10:57:47 följande:

    Fast det är ju sant att många män inte är normala eller vettiga, och många kvinnor har dåliga erfarenheter av män.


    Fast det är ju ännu mera sant att många kvinnor inte är normala eller vettiga och många många män har dåliga erfarenheter av kvinnor.... 
Svar på tråden Finns det några vettiga och normala killar tro?