• Anonym (Tråds­tartar­en)
    Wed 25 Mar 2020 08:51
    4268 visningar
    25 svar
    25
    4268

    "Edging" eller orgasm få fort som möjligt möjligt

    En fråga till er kvinnor här

    Jag får ofta uppfattningen att det finns en sned fördelning mellan könen här avseende preferenser på längd på sexet. Väldigt många kvinnor vill inte ha sex för länge utan helst få sin orgasm så snabbt och effektivt som möjligt. 

    Många män däremot vill gärna dra ut på det. Och så att säga "edga" sin kvinna. Alltså få henne att balansera på gränsen till orgasm (utan att få komma) under en längre tid så att hon nästintill bönar och ber om att få komma. För att sen låta henne ramla över kanten och krevera in en enorm orgasm. 

    Stämmer det här?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Edging" eller orgasm få fort som möjligt möjligt
  • Wed 25 Mar 2020 09:23
    #1

    Varken eller egentligen.. handlar ju inte bara om att få orgasm och att komma så snabbt som möjligt när man har sex med någon tycker jag!
    Men när jag är nära att komma så vill jag inte att det upphör liksom, för då är det inte säkert att jag "hittar tillbaks" till känslan.

  • Anonym (Tråds­tartar­en) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 10:05
    #2
    CitronTulo skrev 2020-03-25 09:23:06 följande:

    Varken eller egentligen.. handlar ju inte bara om att få orgasm och att komma så snabbt som möjligt när man har sex med någon tycker jag!
    Men när jag är nära att komma så vill jag inte att det upphör liksom, för då är det inte säkert att jag "hittar tillbaks" till känslan.


    Det är nog det som är rätt vanligt för många kvinnor förstår jag. Så om du inte får komma när du börjar närma dig så kommer du att helt och hållet "halka av" banan? Det finns inget sätt eller knep att "balansera dig" på gränsen så att du inte tappar känslan men heller inte kommer? Ungefär som en nysning som är på väg att bryta ut men hänger kvar under en lång tid i näsan?

    Om någon kunde få dig att hänga på gränsen och utan att du tappar känslan...skulle du se det som positivt
  • Anonym (Suck)
    Wed 25 Mar 2020 10:31
    #3

    Är så jäkla trött på den här typen av frågor som forumet spammas med!

  • Anonym (Tråds­tartar­en) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 10:39
    #4
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 10:31:49 följande:

    Är så jäkla trött på den här typen av frågor som forumet spammas med!


    Vilken typ av frågor tycker du är mer ok i ett sexforum då?
  • Anonym (Suck)
    Wed 25 Mar 2020 10:44
    #5
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2020-03-25 10:39:11 följande:

    Vilken typ av frågor tycker du är mer ok i ett sexforum då?


    Familjeliv är INTE ett sexforum!!!!!!
  • Wed 25 Mar 2020 10:48
    #6
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2020-03-25 10:05:45 följande:
    Det är nog det som är rätt vanligt för många kvinnor förstår jag. Så om du inte får komma när du börjar närma dig så kommer du att helt och hållet "halka av" banan? Det finns inget sätt eller knep att "balansera dig" på gränsen så att du inte tappar känslan men heller inte kommer? Ungefär som en nysning som är på väg att bryta ut men hänger kvar under en lång tid i näsan?

    Om någon kunde få dig att hänga på gränsen och utan att du tappar känslan...skulle du se det som positivt
    Nja, fattar nog inte vad grejen med det skulle vara?
    Som tjej kan man ju fortsätta ha sex även efter att man har kommit så fattar inte varför man ska "hålla sig" om man har svårt att hitta tillbaks igen?
  • Wed 25 Mar 2020 10:49
    #7
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 10:44:40 följande:
    Familjeliv är INTE ett sexforum!!!!!!
    Fast detta inlägger ligger ju under fliken "sex och sånt"..!!
    Klicka inte på såna här trådar då.. bara ett vänligt förslag, så behöver du inte bli upprörd över snusket du får läsa!
  • Anonym (Suck)
    Wed 25 Mar 2020 11:06
    #8
    CitronTulo skrev 2020-03-25 10:49:33 följande:

    Fast detta inlägger ligger ju under fliken "sex och sånt"..!!

    Klicka inte på såna här trådar då.. bara ett vänligt förslag, så behöver du inte bli upprörd över snusket du får läsa!


    Tyvärr dyker såna här trådar upp i allmänna flödet så ingen som är inne på FL slipper trådar som denna..
  • Anonym (Tråds­tartar­en) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 11:19
    #9
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 11:06:48 följande:
    Tyvärr dyker såna här trådar upp i allmänna flödet så ingen som är inne på FL slipper trådar som denna..
    Ok. Du du skulle helst föredra att man stänger ner sex forumet i FL helst? Så att du slipper se den här typen av frågor...
  • Anonym (Tråds­tartar­en) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 11:20
    #10
    CitronTulo skrev 2020-03-25 10:48:01 följande:
    Nja, fattar nog inte vad grejen med det skulle vara?
    Som tjej kan man ju fortsätta ha sex även efter att man har kommit så fattar inte varför man ska "hålla sig" om man har svårt att hitta tillbaks igen?
    Ja vi är ju olika där. Vi män kommer en gång och sen zonar vi ut (i regel).

    Men för mig är i alla fall tanken eller förhoppningen att det här med edging skall ge kvinnan en mycket mer intensiv och kraftig orgasm. När hon väl får komma.
Svar på tråden "Edging" eller orgasm få fort som möjligt möjligt