• Den som vill väl

    Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?

    Hej jag undrar en grej om onani. Jag är en heteroman i en stadig långvarig samborelation med en kvinna. Allt är mainstream. Vi har stark kärlek och ett bra sexliv, pratar öppet om vilka små kinks vi kan ha, och utövar dem lite då och då. 

    Jag skulle vilja onanera och komma medan hon ser på, och se henne smeka sig själv, onanera och komma medan jag ser på. Jag har tagit upp det lite lätt, men vi är nog inte där riktigt än. 

    Jag undrar, ni i stadiga relationer, gör ni detta? Hur känns idén? Hur skulle ni reagera om er partner föreslog det? 

    Är det en gräns lite längre än andra? 

  • Svar på tråden Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?
  • Anonym (Mest som provokation)

    Jag gör det när han är trött eller av annan anledning inte vill ha sex. Då ändrar han sig och vill ha sex. Så det är väl mer som en slags plan b) när plan a) Inte fungerar.

    Men det är inte riktig onani utan mer att jag tar av mig och tar på mig själv framför honom. Ställer mig framför tvn osv. 

    Det här började jag med när vi hade försökt länge att få barn utan resultat. Han blev liksom avtänd ett tag av prat om ägglossning osv. Så det fungerade inte alltid. Men när jag gjorde detta istället för att prata om ägglossning fungerade det alltid. Sedan har det hängt kvar genom åren. 1 barn har vi.

  • Anonym (Billy)

    Ja, det gör vi ofta. Det räcker att hon ligger på rygg och jag står på knä coh backar lite så börjar hon smeka sig själv. Jag ser hennes fingrar leka mellan blygdläpparna, hon blundar och njuter. Jag står på knä och runkar, porrigt att se henne så där. Vi kommer ibland båda två så.

    Vi är lite äldre, har älskat med varandra i 20 år och bit för bit utvidgat våra gränser, härligt att leva med en människa länge så man kan lära känna och våga djupare. 

  • Anonym (sexy)

    Mitt ex ville se när jag sprutade och ville att jag skulle onanera framför henne tills fick utlösning.
    Jag tyckte att det var bättre och sexigare om hon runkade mig till utlösning vilket hon också tyckte.

  • Anonym (nymphaea)

    Ser det som en ganska oproblematisk förfrågan men har aldrig lyckats hålla det till enbart onani inför varann heller...

  • Anonym (ooo)
    Den som vill väl skrev 2020-03-25 09:42:26 följande:

    Hej jag undrar en grej om onani. Jag är en heteroman i en stadig långvarig samborelation med en kvinna. Allt är mainstream. Vi har stark kärlek och ett bra sexliv, pratar öppet om vilka små kinks vi kan ha, och utövar dem lite då och då. 

    Jag skulle vilja onanera och komma medan hon ser på, och se henne smeka sig själv, onanera och komma medan jag ser på. Jag har tagit upp det lite lätt, men vi är nog inte där riktigt än. 

    Jag undrar, ni i stadiga relationer, gör ni detta? Hur känns idén? Hur skulle ni reagera om er partner föreslog det? 

    Är det en gräns lite längre än andra? 


    Vi gör inte det men jag tycker väl inte att det är en så särskilt konstig idé på det hela taget. Finns liksom massor med annat som är "värre" (typ analsex, gruppsex osv) 

    Att vi inte gör det är nog för att vi så gärna är med varann så vi skulle inte kunna hålla fingrarna borta. Vi tänker att sexet blir bättre när man gör det tillsammans. 
  • Joyho

    Vi gjorde det ofta förr när vi fortfarande hade ett aktivt sexliv. Det bästa var om jag låg på rygg och smekte mig och han stod på knä mellan mina ben och runkade. Han kom alltid före mig. Då kunde han spruta på min fitta och jag fortsätta smeka mig med hans sperma som glid. Det ger en helt annan känsla. Blir liksom lite varmt när man smeker med sperma. En extra krydda som gjorde att jag kom lite snabbare.

    Minns inte hur det kom sig att vi började med det. Jag gissar att det var han som tog upp det då jag innan inte varit så bekväm med att smeka mig själv inför nån annan. Men det blir ju lättare om man ser att nån verkligen tänder på det.

    Nu hade jag nog haft svårt att göra det dock.

  • Anonym (Sam)

    Gift sedan många år.

    Min fru är lite för blyg och skulle inte våga göra det inför mig. Hon gör det i ibland själv utan att jag är med har hon sagt men det är förmodligen ganska sällan. Jag gör det ofta själv.

    Det har hänt nån gång att jag har gjort det lite grann inför henne vilket hon inte haft något emot, men för henne att ta steget att hon skulle göra det inför mig är nog ganska långt för henne tyvärr.

    Sam

  • Anonym (Ove)

    Vi är ett par på

    50-plus och onanerar öppet för varandra

  • Anonym (Martin)

    Närmast en självklarhet i de relationer som jag haft, skulle inte kunna träffa en tjej som inte är intresserad av sex/inte onanerar ibland, sedan är absolut inget krav av man gör det tillsammans , men visst är det en krydda i samlivet.....

  • Pussan

    Vi gör det ibland som en signal till den andre. Blir jag kåt så kan jag t ex gå ut ur rummet, komma tillbaka naken (eller i alla fall tillräckligt avklädd) och lägga mig i soffan och börja smeka mig. Han kan ibland ställa sig upp framför mig, ta fram kuken och börja runka så smått. Oavsett vem som börjar så blir det alltid knulla av inom någon minut

Svar på tråden Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?