• Anonym (Funde­rsam)
    Thu 26 Mar 2020 10:02
    3898 visningar
    63 svar
    63
    3898

    Manipulera en man

    Jag undrar över om någon har lyckats manipulera en man till att vara otrogen?
    Alltså, siktat in sig på honom och bearbetat tills ni har lyckats sedan bara "vevat in vinsten". Hur har du gjort? Vad hade du som mål? Att ha lite roligt eller hade du känslor för honom? Varför valde du just honom?

  • Svar på tråden Manipulera en man
  • Anonym (Vartä­rvärld­enpåvä­g)
    Thu 26 Mar 2020 10:05
    #1
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-26 10:02:18 följande:

    Jag undrar över om någon har lyckats manipulera en man till att vara otrogen?
    Alltså, siktat in sig på honom och bearbetat tills ni har lyckats sedan bara "vevat in vinsten". Hur har du gjort? Vad hade du som mål? Att ha lite roligt eller hade du känslor för honom? Varför valde du just honom?


    Osympatiskt värre... Suck...
  • Anonym (Mrs x)
    Thu 26 Mar 2020 10:08
    #2

    Att lyckas med något sådant så krävs det att han i grunden faktiskt vacklar i frågan och nånstans kan tänka tanken. Det är bara då man kan så ett frö. I övrigt krävs det att kvinnan är rätt person, att faktiskt vara den han ändå attraheras av och ha en intressant personlighet som väcker intresset. Att kunna vara partnermaterial liksom.

    Been there, done that.

  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 10:17
    #3
    Anonym (Mrs x) skrev 2020-03-26 10:08:03 följande:

    Att lyckas med något sådant så krävs det att han i grunden faktiskt vacklar i frågan och nånstans kan tänka tanken. Det är bara då man kan så ett frö. I övrigt krävs det att kvinnan är rätt person, att faktiskt vara den han ändå attraheras av och ha en intressant personlighet som väcker intresset. Att kunna vara partnermaterial liksom.

    Been there, done that.


    Har du varit den som manipulerat eller blivit manipulerad?
  • Anonym (Mrs x)
    Thu 26 Mar 2020 10:26
    #4
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-26 10:17:58 följande:

    Har du varit den som manipulerat eller blivit manipulerad?


    Som kvinna har jag varit den som manipulerade. Jag blev älskarinna.
  • Anonym (Jelly­)
    Thu 26 Mar 2020 10:31
    #5

    Har alltid haft lätt för att få killar. Att få en kille på fall är verkligen ingen utmaning liksom!
    När jag var yngre kunde jag flirta med upptagna killar som verkade väldigt stabila och som pratade väldigt väl om sin fru och familj. De som verkade ouppnåeliga och som jag ALDRIG trodde skulle falla och välja att vara otrogna!
    Mitt syfte var nog egentligen inte att ligga eller så, mer att jag ville testa dem!

    Kan säga att de föll för betet, varje gång! Stoppade själv ibland innan det blev sex, men inte alltid! 

  • Dr Börje
    Thu 26 Mar 2020 10:49
    #6

    Jag skulle nog kanske vara ett enkelt byte för flirtar. Men inget mer. Jag kan nog tänka mig att jag skulle känna mig smickrad och överraskad samt även tycka att det vore kittlande och spännande med den uppmärksamheten. Men jag skulle aldrig gå så långt som till sex av någon form. Oavsett hur snygg du/hon är.

    Så viktigt är inte sex

  • Thu 26 Mar 2020 10:51
    #7
    Anonym (Jelly) skrev 2020-03-26 10:31:29 följande:

    Har alltid haft lätt för att få killar. Att få en kille på fall är verkligen ingen utmaning liksom!
    När jag var yngre kunde jag flirta med upptagna killar som verkade väldigt stabila och som pratade väldigt väl om sin fru och familj. De som verkade ouppnåeliga och som jag ALDRIG trodde skulle falla och välja att vara otrogna!
    Mitt syfte var nog egentligen inte att ligga eller så, mer att jag ville testa dem!

    Kan säga att de föll för betet, varje gång! Stoppade själv ibland innan det blev sex, men inte alltid! 


    Vad menar du med "föll för betet"?
    De ville ju knulla dig.
  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 11:45
    #8
    Anonym (Mrs x) skrev 2020-03-26 10:26:05 följande:
    Som kvinna har jag varit den som manipulerade. Jag blev älskarinna.
    Tyckte du att det var ok att medvetet manipulera en upptagen man?
    Hade du inget dåligt samvete för vad du gjrode?
  • Anonym (Inte svårt)
    Thu 26 Mar 2020 11:52
    #9

    Det är inte svårt att få en man att vara otrogen, det är bara att man klär av sig naken så blir han kåt och vill ha sex.

  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 11:53
    #10
    Anonym (Inte svårt) skrev 2020-03-26 11:52:58 följande:

    Det är inte svårt att få en man att vara otrogen, det är bara att man klär av sig naken så blir han kåt och vill ha sex.


    Låter som att du har testat....
Svar på tråden Manipulera en man