• Anonym (Jon)

    Männen, söka lust nån annanstans under graviditet?

    Som känt så kan kvinnor tappa sin sexlust under sin graviditet...mannen vill vara ett stöd för henne men sexuell frustration gör en inte till något vidare bra stöd till slut. Kort och gott.

    Skulle du kunna ha en älskarinna under din frus graviditet?

    Är det extra tabu p.g.a graviditet?

  • Svar på tråden Männen, söka lust nån annanstans under graviditet?
  • LittleLiv

    Jag var älskarinna till en man som hade en gravid fru hemma. Hade jag vetat om det hade han fått leta reda på någon annan, det är helt mot mina principer. Jag vet hur utsatt man är som gravid, och skulle aldrig medvetet göra något sånt mot en gravid kvinna.

    Tänk på att kvinnans lust varierar under graviditeten. Nu kanske hon inte har lust, om två veckor vill hon knulla varenda dag. Det vet du aldrig.

    Stå ut istället. Var en god och förstående man, och dra ditt strå till stacken: hon förstör sin kropp och riskerar sitt liv och sin hälsa för barnets skull. Vad behöver du göra. Stå ut med lite hormoner?

  • Anonym (va?)
    LittleLiv skrev 2020-03-30 14:04:39 följande:

    Jag var älskarinna till en man som hade en gravid fru hemma. Hade jag vetat om det hade han fått leta reda på någon annan, det är helt mot mina principer. Jag vet hur utsatt man är som gravid, och skulle aldrig medvetet göra något sånt mot en gravid kvinna.

    Tänk på att kvinnans lust varierar under graviditeten. Nu kanske hon inte har lust, om två veckor vill hon knulla varenda dag. Det vet du aldrig.

    Stå ut istället. Var en god och förstående man, och dra ditt strå till stacken: hon förstör sin kropp och riskerar sitt liv och sin hälsa för barnets skull. Vad behöver du göra. Stå ut med lite hormoner?


    Men om hon inte hade varit gravid så hade det varit ok?
  • Solli
    Anonym (Jon) skrev 2020-03-30 13:52:27 följande:

    Som känt så kan kvinnor tappa sin sexlust under sin graviditet...mannen vill vara ett stöd för henne men sexuell frustration gör en inte till något vidare bra stöd till slut. Kort och gott.

    Skulle du kunna ha en älskarinna under din frus graviditet?


    Nej!
  • Akira Öken
    Anonym (Jon) skrev 2020-03-30 13:52:27 följande:

    Som känt så kan kvinnor tappa sin sexlust under sin graviditet...mannen vill vara ett stöd för henne men sexuell frustration gör en inte till något vidare bra stöd till slut. Kort och gott.

    Skulle du kunna ha en älskarinna under din frus graviditet?

    Är det extra tabu p.g.a graviditet?


    På vilket sätt skulle sexuell frustration vara ett hinder för mannen att vara ett stöd för sin gravida fru?

    Otrohet i monogama relationer är väl alltid tabu?
  • Anonym (Man48)

    Nej , då får man runka och göra andra saker

    Respekt

    Och vänta några månader så ska du få se....min fru var kåt som en brunstig ?tjur? i flera månader innan förlossningen ....

  • Anonym (va?)
    Anonym (Jon) skrev 2020-03-30 13:52:27 följande:

    Som känt så kan kvinnor tappa sin sexlust under sin graviditet...mannen vill vara ett stöd för henne men sexuell frustration gör en inte till något vidare bra stöd till slut. Kort och gott.

    Skulle du kunna ha en älskarinna under din frus graviditet?

    Är det extra tabu p.g.a graviditet?


    Jo så är det ju, att sexet inte är det bästa under småbarnsperioden både under graviditeten och efter. Men grejen är såhär Jon. Är du inte man nog att kunna stå ut med att vara kåt under tiden som din tjej är gravid med DITT barn så borde du inte ha skaffat barn öht för då har du inte hunnit bli en man än utan är fortfarande en omogen liten pojke.

    Tänk på att även efter graviditeten så kommer hon kanske inte vara så sugen pga ömheten efter förlossningen (fundera över hur din röv skulle kännas efter att ha skitit ut en 4 kilosklump och om du skulle vara så sugen på att ha en dolme där efter det) , amning, trötthet av att vara uppe halva natten. Men en relativt kort period av taskig sex är ju egentligen inte så jävla akut om man tänker leva tillsammans i många år.
  • LittleLiv
    Anonym (va?) skrev 2020-03-30 23:13:00 följande:

    Men om hon inte hade varit gravid så hade det varit ok?


    Nja, är hon hemma med en spädas är det inte okej, men är barnen äldre är hon inte lika utsatt längre och då kan jag tänka mig att låna hennes man...
  • Anonym (.)

    Jag hade kunnat haft en älskarinna under min frus två graviditeter, om hon accepterat lösningen. Eftersom jag känner henne väl, så frågade jag aldrog ens, jag visste svaret...

    Nej, det är inte ok att vara otrogen. Ännu mindre ok när kvinnan är gravid.

  • Anonym (familjefar)

    När min fru var gravid med vårt första hade hon stor sexlust. Vi låg på som vanligt, om inte mer. Men den andra var värre, då mådde hon dåligt och ville bara sova.

    Då köpte jag sex några gånger för att stå ut, och det har jag fortsatt med lite efter graviditeten också. Nu är lillgrabben snart ett år, och sexlivet börjar blir bättre, så då går sexköpen ner också. 

    Men kan rekommendera det som en nödlösning när det inte funkar hemma. Behöver inte vara samlag varje gång, ibland är en massage med happy ending allt som behövs. 

  • Anonym (...)
    Anonym (familjefar) skrev 2020-03-31 06:01:52 följande:

    När min fru var gravid med vårt första hade hon stor sexlust. Vi låg på som vanligt, om inte mer. Men den andra var värre, då mådde hon dåligt och ville bara sova.

    Då köpte jag sex några gånger för att stå ut, och det har jag fortsatt med lite efter graviditeten också. Nu är lillgrabben snart ett år, och sexlivet börjar blir bättre, så då går sexköpen ner också. 

    Men kan rekommendera det som en nödlösning när det inte funkar hemma. Behöver inte vara samlag varje gång, ibland är en massage med happy ending allt som behövs. 


    Så himla skönt att män kan köpa sex när den uppsvällda frun inte fixar det Solig Var det pengar från hushållskassan? 
Svar på tråden Männen, söka lust nån annanstans under graviditet?