• Anonym (Fråga­ndes)
    Mon 30 Mar 2020 17:23
    1940 visningar
    48 svar
    48
    1940

    Är det våldtäkt? De bor ihop. Killen vill typ aldrig ligga, tjejen vill alltid. Nu har de sex. Tjejen ber om närhet under sexet, "kom närmre" varpå killen trycker ner hennes huvud hårt. Hon säger "sluta", han fortsätter tills hon stänger benen.

    se omröstning, vad tycks

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det våldtäkt? De bor ihop. Killen vill typ aldrig ligga, tjejen vill alltid. Nu har de sex. Tjejen ber om närhet under sexet, "kom närmre" varpå killen trycker ner hennes huvud hårt. Hon säger "sluta", han fortsätter tills hon stänger benen.
  • Anonym (.)
    Mon 30 Mar 2020 17:25
    #1
    -1 +1

    Ja, aldrig ok att fortsätta efter att nån säger sluta.

  • Anonym (?)
    Mon 30 Mar 2020 17:28
    #2

    Vad föranleder frågan?

  • Anonym (Orgas­mglapp­)
    Mon 30 Mar 2020 17:39
    #3
    -2 +2

    Enligt kvinnor så är män skyldiga de sex på deras vilkor, kvinnliga orgasmglappet.

    Då borde kvinnornas vara skyldiga för mäns njutning också.

    Det kanske är enda sättet för honom att få orgasm.

  • DanneD
    Mon 30 Mar 2020 17:45
    #4
    -1 +2

    JA, det är våldtäkt.

    Ska man ha "hårt sex" ska båda vara med på det, vilket tjejen inte verkar vara i det här fallet.

    Inget fel på "hårt sex", men båda ska vara med på det, tjejen är ju rätt underlägsen i detta sex.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (Fråga­ndes) Trådstartaren
    Mon 30 Mar 2020 17:46
    #5
    Anonym (Orgasmglapp) skrev 2020-03-30 17:39:13 följande:

    Enligt kvinnor så är män skyldiga de sex på deras vilkor, kvinnliga orgasmglappet.

    Då borde kvinnornas vara skyldiga för mäns njutning också.

    Det kanske är enda sättet för honom att få orgasm.


    Dessa två är tillsammans och har haft sex många gånger förut. Din gissning är fel.
  • Anonym (Orgas­mglapp­)
    Mon 30 Mar 2020 17:53
    #6
    Anonym (Frågandes) skrev 2020-03-30 17:46:22 följande:

    Dessa två är tillsammans och har haft sex många gånger förut. Din gissning är fel.


    Oki. Jag skrev bara vad många kvinnorna tycker och antog att då var de skyldiga männen på mäns vilkor också angående sex.
  • Anonym (Fråga­ndes) Trådstartaren
    Mon 30 Mar 2020 17:53
    #7
    Anonym (?) skrev 2020-03-30 17:28:41 följande:

    Vad föranleder frågan?


    Egen upplevelse, ganska nyligen. Vet inte hur jag ska se på det men vet hur jag kände. Och även vad han efteråt i ett "svagt ögonblick" verkade tycka själv, om sin handling. 
  • Anonym (Fråga­ndes) Trådstartaren
    Mon 30 Mar 2020 17:55
    #10
    Anonym (Orgasmglapp) skrev 2020-03-30 17:53:09 följande:
    Oki. Jag skrev bara vad många kvinnorna tycker och antog att då var de skyldiga männen på mäns vilkor också angående sex.
    Kvinnor tycker sig ha rätt att våldta sina män menar du? Det var en tråkig bild du fått av kvinnor. Och enligt statistik,  fel. 
  • Anonym (Orgas­mglapp­)
    Mon 30 Mar 2020 18:16
    #9
    +1
    Anonym (Frågandes) skrev 2020-03-30 17:55:11 följande:

    Kvinnor tycker sig ha rätt att våldta sina män menar du? Det var en tråkig bild du fått av kvinnor. Och enligt statistik,  fel. 


    Inte våldta

    Ha sex på sina vilkor för annars är mannen egoist eller det är fel på jämställdheten.
  • Anonym (eh)
    Mon 30 Mar 2020 18:25
    #10
    +2

    Jag fattar nog inte riktigt, de har samtyckande sex och under sexet trycker killen ned tjejens huvud? Alltså att trycka ned någons huvud är väl svinigt men jag förstår inte hur det blir våldtäkt att trycka ned någons huvud direkt. 

Svar på tråden Är det våldtäkt? De bor ihop. Killen vill typ aldrig ligga, tjejen vill alltid. Nu har de sex. Tjejen ber om närhet under sexet, "kom närmre" varpå killen trycker ner hennes huvud hårt. Hon säger "sluta", han fortsätter tills hon stänger benen.