• Anonym (trött­nat)
    Mon 30 Mar 2020 20:33
    1946 visningar
    14 svar
    14
    1946

    Sambo tjatar om analsex varje dag

    Hej,

    Jag är 32 år och min sambo några år äldre, vi har ett barn ihop med.

    Vi har bra sexliv i övrigt....
    Min sambo tjatar alltså varje dag om analsex, jag tycker detta är väldigt jobbigt och irriterande...vi har haft det förr då och då... inget jag tycker är så skönt... men han är helt galen i det... Han kan smyga sig bakom mig när  jag står i köket och viska mmm analsex...med dig ikväll....  han kan säga detta när vi är ute också.
    Jag bara känner hur irritationen växer inom mig! 
    Vi är två vuxna människor, men han verkar ändå inte ge sig trots att jag sagt till att han får sluta hålla på..att jag ändå inte vill...som om han inte ger sig...och så säger han att han vet att jag gillar det fast jag säger nej...
    Han vill inte inse utan försöker varje dag ändå, som om jag kanske skulle ändra mig....
    Nej, så är det inte... jag är så nöjd med det andra!
    Vilket han också är nöjd med, men han ska ändå få med analsexet, någon dag och någon kväll ska det bli av....tycker han tydligen....

    Fler med samma problem?!

  • Svar på tråden Sambo tjatar om analsex varje dag
  • Anonym (Ttt)
    Mon 30 Mar 2020 20:43
    #1
    +1

    Usch så avtändande.

    Säg ifrån ordentligt till honom, bli riktigt tydlig med att hans beteende är motbjudande och att han måste sluta att pressa dig.

    Är det nånting han verkligen ogillar, fråga honom hur det känns om du tjatar och tjatar om det.

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 30 Mar 2020 21:46
    #2
    +4

    Köp en sån där strap-on och smyg upp bakom honom och viska "mmmm, analsex ikväll älskling?". Det kanske får igen käften på honom.

  • Anonym (Ila)
    Mon 30 Mar 2020 21:46
    #3

    Ja. Samma här. Han tjatar hela tiden och förstör stämningen helt. En romantisk stund slutar i sura miner från bådas sida.

    Jag säger att vill jag jag ha analsex så säger jag till, men det tar han inte. För då blir det ju inte av. Och han vet ju att jag gillar det egentligen (vilket jag inte gör).

    Mitt enda tips är att ryta ifrån och tillåta sig bli förbannad, se honom i ögonen och säga att du inte gillar det och det kommer inte bli något av det framöver. Punkt.

    Jag har aldrig gillat det. Gjort det för hand skull, skulle jag aldrig ha gjort med facit i hand.

  • Anonym (doom)
    Mon 30 Mar 2020 21:49
    #4
    +1

    Då hade jag troligen avslutat relationen, om någon är så helt fixerad vid en grej som man inte själv gillar och som dessutom kan göra skada.

    Bättre att han hittar någon som gillar samma sak.

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 30 Mar 2020 21:52
    #5
    +1

    Varför håller karlar på så där förresten? VAD är det som är sååå intressant med analsex?? Det finns tjejer som påstår att de gillar det, jag fattar inte hur iaf! Det gör ont (och nej det handlar inte om att bara slappna av och använda glidmedel eller att det inte gör ont "om killen vet vad han gör") och är inte helt riskfritt heller ur hälsosynpunkt. Dessutom fattar inte alla att man absolut inte ska gå från analt till vaginalt sex eftersom man kan få allvarliga infektioner pga skild bakteriekultur. Plus, hur kul är det att köra in snoppen i ett hål där det kommer ut avföring annars..? Äckligt på ren svenska.

    Vad är det med denna sjuka fixering??

  • smölan
    Mon 30 Mar 2020 22:25
    #6
    +1

    Vet du vad.

    Jag skulle köpt en dildo till honom, o köra upp den i hans arsle och se om han gillar det själv.

    Gillar han det, då kan ju han ta den i röven istället. Gillar han det inte, då kan han backa undan o hålla käften i fortsättningen.

    Han om nån har ju ändå en g-punkt i arslet, så är det någon som bör gilla det så är det han.

    Jag skulle ha sagt det till honom, att ni ska testa en gång på honom. Så får han se vad han själv tycker. Bara säga att om han gillar det, så congrats då kan han ta den där själv så får han sitt analsex. Gillar han det inte, då får han acceptera att du inte heller gillar det o lägga ner det alt. Att han får fortsätta själv att ta den i röven o se hur jävla roligt det är att behöva göra något eller höra tjat om något han inte gillar.

  • Mon 30 Mar 2020 22:33
    #7
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-30 21:46:17 följande:

    Köp en sån där strap-on och smyg upp bakom honom och viska "mmmm, analsex ikväll älskling?". Det kanske får igen käften på honom.


    Hahaha
  • Anonym (Skönt­)
    Mon 30 Mar 2020 22:56
    #8
    -1
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-30 21:52:20 följande:

    Varför håller karlar på så där förresten? VAD är det som är sååå intressant med analsex?? Det finns tjejer som påstår att de gillar det, jag fattar inte hur iaf! Det gör ont (och nej det handlar inte om att bara slappna av och använda glidmedel eller att det inte gör ont "om killen vet vad han gör") och är inte helt riskfritt heller ur hälsosynpunkt. Dessutom fattar inte alla att man absolut inte ska gå från analt till vaginalt sex eftersom man kan få allvarliga infektioner pga skild bakteriekultur. Plus, hur kul är det att köra in snoppen i ett hål där det kommer ut avföring annars..? Äckligt på ren svenska.

    Vad är det med denna sjuka fixering??


    Det finns många kvinnor som tycker det är skönt ja, jag är en av dem. Gör man rätt och tycker om det gör det inte ont. Självklart byter man inte hål åt det hållet utan tvätt.

    Till TS, det är respektlöst att tjata på dig om du inte gillar det. Säg ifrån ordentligt!
  • Mon 30 Mar 2020 23:09
    #9
    +1

    Alltså va fan..

    Ska man inte visa respekt för sin partner?

    O tjat har väl aldrig fungerat vad jag tycker

  • Anonym (well)
    Mon 30 Mar 2020 23:30
    #10
    -1
    Anonym (Skönt) skrev 2020-03-30 22:56:43 följande:
    Det finns många kvinnor som tycker det är skönt ja, jag är en av dem. Gör man rätt och tycker om det gör det inte ont. Självklart byter man inte hål åt det hållet utan tvätt.

    Till TS, det är respektlöst att tjata på dig om du inte gillar det. Säg ifrån ordentligt!
    Jag är också en av de kvinnor som gillar det, javisst finns vi! Jag och min partner har det varje gång vi har sex, och jag är rengjord så att det inte ska vara några "såna" problem. Jag får orgasmer av analsex.

    Men man måste absolut göra rätt annars blir det väldigt obehagligt. Det handlar om ifall ringmuskeln är avslappnad eller inte - om inte så måste man vara jätteförsiktig och töja. En man som inte vet vad han gör och bara trycker in den gör sig själv en otjänst om han nånsin vill ha analsex igen. Att få något snabbt intryckt i analen gör riktigt ont, det är en smärta som nästan inte går att beskriva, en instinktiv panik.

    Med detta sagt: TS, din man beter sig väldigt illa när han håller på och tjatar om detta. Det måste vara väldigt avtändande, själv skulle jag tycka att det solkade ner hela sexlivet om min partner varje dag tjatade om något jag sagt ifrån att jag absolut inte vill göra. Dessutom skulle jag bli väldigt ledsen att han inte lyssnade på mig och respekterade det jag sagt.

    För min partner är analsex en nödvändig del av sexlivet, men det var han tydlig med från början. Stor skillnad mot att plötsligt börja tjata om något den andre inte vill vara med om!!
  • Anonym (trött­nat) Trådstartaren
    Tue 31 Mar 2020 20:46
    #11
    Anonym (Skönt) skrev 2020-03-30 22:56:43 följande:
    Det finns många kvinnor som tycker det är skönt ja, jag är en av dem. Gör man rätt och tycker om det gör det inte ont. Självklart byter man inte hål åt det hållet utan tvätt.

    Till TS, det är respektlöst att tjata på dig om du inte gillar det. Säg ifrån ordentligt!
    Jag har sagt till ordentligt, men det hjälper inte, han fortsätter och fortsätter att viska om det...vi kan vara i affären och han smyger bakom mig mm din rumpa hemma sedan... Ja, vilken tur att ni finns som gillar det, vad mycket min sambo går miste om där ute....han kanske hade blivit lyckligare med en som ville varje dag, så slipper han tjata med!
  • Anonym (!!!)
    Tue 31 Mar 2020 20:57
    #12

    Det är helt ointressant om TS's sambo vill eller inte vill bli penetrerad av det ena eller andra analt, lika lite som det inte spelar roll att det finns kvinnor som gillar analsex. Vad har det med saken att göra?!

      TS vill inte och det är inte Ok någonstans av hennes sambo att hålla på sådär.

  • Anonym (well)
    Tue 31 Mar 2020 21:42
    #13
    Anonym (!!!) skrev 2020-03-31 20:57:49 följande:

    Det är helt ointressant om TS's sambo vill eller inte vill bli penetrerad av det ena eller andra analt, lika lite som det inte spelar roll att det finns kvinnor som gillar analsex. Vad har det med saken att göra?!

      TS vill inte och det är inte Ok någonstans av hennes sambo att hålla på sådär.


    Nej, det är inte okej, givetvis.

    Och att det finns kvinnor som gillar analsex är OT, men vi får alltid försvara oss mot argumentet "finns ingen kvinna som kan gilla det" så det gör att man blir lite på defensiven. 

    Lite relevant är det ändå i det här sammanhanget, eftersom TS hade ställt upp några gånger och inte gillat det. Kanske skulle hon aldrig gilla det någonsin, hur det än genomfördes, det vet vi inte, men jag är ganska säker på att väldigt många män inte har en aning om hur man gör. Istället gör de fel och skadar sin partner på ett sätt som närmast liknar ett övergrepp - för det ÄR så att det är riktigt obehagligt om mannen inte är försiktig. Då är det inget han ska hålla på med faktiskt.

    Så jag kan tänka mig att TS' kille rent statistiskt inte vet hur man gör (kan ju vara helt ute och cyklar här, det vet jag). Hade han haft vett i huvudet hade han slutat behandla henne så respektlöst med sitt sliskiga tjat och istället tagit upp saken på allvar och försökt prata om att han vill prova en gång till men väldigt väldigt försiktigt, eller något sådant. 

    Men ett sånt samtal borde han nog vänta ett år eller två med, för just nu är hela saken infekterad och ärligt talat ska han enbart hålla käften för närvarande. Det är vad jag tycker.
  • Anonym (Eva)
    Tue 31 Mar 2020 22:00
    #14
    Anonym (tröttnat) skrev 2020-03-31 20:46:51 följande:
    Jag har sagt till ordentligt, men det hjälper inte, han fortsätter och fortsätter att viska om det...vi kan vara i affären och han smyger bakom mig mm din rumpa hemma sedan... Ja, vilken tur att ni finns som gillar det, vad mycket min sambo går miste om där ute....han kanske hade blivit lyckligare med en som ville varje dag, så slipper han tjata med!
    Jag hade nog inte kunnat hålla mig och hade utbrustit högt och tydligt så alla i affären hör: "Kan du sluta tjata om analsex?" 
Svar på tråden Sambo tjatar om analsex varje dag