• Anonym (Anony­m)
    Mon 30 Mar 2020 22:08
    1669 visningar
    75 svar
    75
    1669

    Intresserad av ful kille?

    Jag måste erkänna att jag fastnat lite för en karl som jag egentligen skulle klassificera i kategorin ?härlig person men skulle ej ligga med?. Nu börjar jag nästan överväga att bara skita i normer/fördomar och pröva flörta lite för att det känns som att fysisk attraktion kan uppstå i efterhand? Har kommit fram till att vi i övrigt är väldigt lika som personer, har samma värderingar och mål, vilket jag är smått tagen av då jag aldrig träffat en sådan här soulmate. Han verkar dock vara ganska oerfaren i sovrummet, vilket kanske gör mig lite orolig :/

    Jag kan ju absolut inte vara den enda som tänker så här. Ska man bara låta det bära eller brista? Kan ju också vara så att han inte alls känner lika för mig, trots att jag nog tror det finns en chans..

  • Svar på tråden Intresserad av ful kille?
  • Anonym (Cilla­)
    Mon 30 Mar 2020 22:26
    #1

    Go for it!!!

  • Anonym (sdf)
    Mon 30 Mar 2020 22:34
    #2

    Sådan händer. Jag har råkat ut för motsvarande, en fantastisk tjej som såg ut sådär - fast jag tyckte hon var söt och gullig.

  • Gameof­throne­s
    Mon 30 Mar 2020 22:58
    #3

    Asså min drömfantasi man det är Rollo i Vikings,

    Rolig fantasi.

    En man som jag skulle tycka om Michael Mcintyre kan bli snygg i mina ögon för han har humor.

    Humor är väldigt viktigt för mig.

    Jag har en fantastisk make lång, gröna ögon, sexigt skägg gift med såklart. Fick humor plus en fin utsikt till utseende =)

  • Anonym (S)
    Mon 30 Mar 2020 23:21
    #4

    Det är ju så mycket mer än fysiskt utseende som avgör om någon är attraktiv... (Åtminstone för tjejer, genereölt sett.) Vi tänder ofta på humor, värderingar, intellektuell stimulans etc. Varför ska du tvivla på ditt eget intresse för att [du tror att] han inte betraktas som fysiskt attraktiv? Kör, bara kör!!

  • Mon 30 Mar 2020 23:30
    #5

    Bara hoppas att han inte tycker detsamma om dig?

    Annars funkar det säkert ett tag.

  • Anonym (Välj själv)
    Tue 31 Mar 2020 00:11
    #6

    En härlig intelligent man med humor och hjärta. En som står stabilt i stormen, som lyssnar och försöker förstå och som gör vad han kan för oss. En sådan man är den bästa, enligt mig.

    Hur han ser ut sedan... det har ingen betydelse.

    Bra i sängen handlar ofta om förmåga att känna in. Funkar lättare om mannen är lyhörd än om han är snygg -tycker jag.

  • Anonym (Lovli­e)
    Tue 31 Mar 2020 00:22
    #7

    Jag gifte mig med honom. Skaffade barn. Folk blir provocerade av att jag valde en så ful man. I början av vårt förhållande skulle han få stryk av random snubbe på krogen som tyckte min pojkvän var för ful för mig.

    Idag har jag alldeles en man som är fantastisk på alla sätt, förutom att han inte attraherar mig. Och det saknar jag. Jag saknar att ha sex med en snygg man som tilltalar mig visuellt...

  • Gameof­throne­s
    Tue 31 Mar 2020 06:24
    #8
    Anonym (Lovlie) skrev 2020-03-31 00:22:09 följande:

    Jag gifte mig med honom. Skaffade barn. Folk blir provocerade av att jag valde en så ful man. I början av vårt förhållande skulle han få stryk av random snubbe på krogen som tyckte min pojkvän var för ful för mig.

    Idag har jag alldeles en man som är fantastisk på alla sätt, förutom att han inte attraherar mig. Och det saknar jag. Jag saknar att ha sex med en snygg man som tilltalar mig visuellt...


    Härligt och vara gift, få barn =)

    Jag förstår hur du tänker med snygg man, inte attraherad-men då är min fråga är han bra i sängen (din man)

    Jag har en attraktiv man.

    -man har ju sexdröm med snygga skådisar, ändå. Jag tror att det är fullkomligt normalt oavsett snygg, attraktiv man eller en ful man?!?
  • Anonym (Lovli­e)
    Tue 31 Mar 2020 06:45
    #9

    Så kanske det är? Jag stör mig inte så mycket, men han var ganska oerfaren i sängen och det sitter i fortfarande. Han är bra men inte fantastisk...

  • Gameof­throne­s
    Tue 31 Mar 2020 07:43
    #10
    Anonym (Lovlie) skrev 2020-03-31 06:45:01 följande:

    Så kanske det är? Jag stör mig inte så mycket, men han var ganska oerfaren i sängen och det sitter i fortfarande. Han är bra men inte fantastisk...


    Förstår dig också man har barn, gift, kanske inte har kommunikation? Många har så idag, det är vanligt mer än vad man tror. - du är inte ensam.

    Min make har en lång erfarenhet med sexet och jag har upptäckt mkt på vägen och det kanske han borde göra , din make? Det handlar väl om att lära av varandra. Det ska kännas naturligt att göra det ,  tänker jag. 

    Vad vill du att han ska göra? (en tanke till dig som du inte ska svara på ,utan bara du kanske får det , det du vill ha. =). )
Svar på tråden Intresserad av ful kille?