• Anonym (Moss)

    Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?

    Jag är nybliven singel och inte jättevan att dejta eftersom jag bara haft två kvinnor i mitt liv innan mitt ex. Bägge har varit förhållsnden och med bägge har sexlivet varit dåligt pga av att jag har så pass välutrustad. Nu har jag blivit singel ocj börjat dejta. Av två olika kvinnor jar jag fått höra att jag borde sagt att jag är så stor i början redan. Men jag har gjort det med andra och det har inte slltid fallit väl ut heller. Hur ska man göra ? Det känns som att oavsett vad så blir det fel. Den man berättar för tycker man är för intim och de man inte säger nåt till verkar tycka att en förvarning hade varit bra. . Mitt ex tycker jag borde förvarna och jag lutar åt att det är rätt både för min del och för eventuella tjejers. Men hur vill tjejer ha det förvarning eller inte. Tänk då att killen ärr väldigt väldigt stor. Kanske tom större än den sk världsrekordhållaren.

  • Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?
  • Anonym (Rätt tillfälle)

    Jag tror det är bäst att berätta det. Men det viktigaste är kanske att välja rätt tillfälle att berätta det på.

  • Anonym (.)

    Om du har extremt stor penis lär det bli problem för väldigt många tjejer. Jag tror du ska söka efter tjejer på BC, någon som söker väldigt stor kuk, för att försöka hitta nån av dem som också kan vara flickvänsmaterial.

    Tror det blir svårt att droppa att du har en enorm penis vid rätt tillfälle. Känns som det antingen blir för tidigt eller för sent...

  • Anonym (Moss)
    Anonym (Rätt tillfälle) skrev 2020-04-01 00:06:44 följande:

    Jag tror det är bäst att berätta det. Men det viktigaste är kanske att välja rätt tillfälle att berätta det på.


    Sant. Tycker oftast att det e just svårt att hitta tillfälle.

    När är rätt tillfälle då?
  • Anonym (Moss)
    Anonym (.) skrev 2020-04-01 00:21:41 följande:

    Om du har extremt stor penis lär det bli problem för väldigt många tjejer. Jag tror du ska söka efter tjejer på BC, någon som söker väldigt stor kuk, för att försöka hitta nån av dem som också kan vara flickvänsmaterial.

    Tror det blir svårt att droppa att du har en enorm penis vid rätt tillfälle. Känns som det antingen blir för tidigt eller för sent...


    Jo sant det finns INGET bra tillfälle att dra upp nåt sånt.

    Jag har träffat flera som säger att de älskar stora men de levererar inte.

    En tjej som ja pratat mycket med sa att hon älskade stora och hon var sjukt fixerad men när vi väl skulle ligga så blev det nothng
  • Anonym (...)

    Slidan är väldigt flexibel om man tar det lugnt och försiktigt så det löser ni säkert. Blir väl lite skum stämning om du börjar hinta om storleken på baguetten. En nyfiken fråga har du stora fötter?

  • Anonym (Prova)

    Men det kan bli vissa problem.
    Jag har relativt stor så det beror nog även på vaginans storlek.

  • Anonym (Gladiator)
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-01 00:33:01 följande:
    Sant. Tycker oftast att det e just svårt att hitta tillfälle.

    När är rätt tillfälle då?
    Det finns aldrig något "rätt tillfälle". Gör som jag, vik den dubbelt så märker dom inget. Eller så väljer du en 4 barns morsa, dom är fint uttöjda.
  • Anonym (Mamma till 3)
    Anonym (Gladiator) skrev 2020-04-01 08:30:52 följande:

    Det finns aldrig något "rätt tillfälle". Gör som jag, vik den dubbelt så märker dom inget. Eller så väljer du en 4 barns morsa, dom är fint uttöjda.


    Vilket skitsnack "skrattar".

    Jag klarade nog större innan Jag fick barn.

    Det är nog väldigt individuellt, idag fixar jag 10x10 ca.

    Allt bredare går jag sönder av.

    Som svar på Ts fråga så hade jag nog nämnt det om det kom på tal.

    Annars märker väl kvinnan det om ni klämmer på varann.
  • Anonym (Wattie)

    Kolla på BC eller DS med kvinnor som gillar fisting, borde funka. Lycka till.

Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?