• Önskarbebis2020

    Någon mer som alltid får huvudvärk ett par dagar innan ägglossningen??

    Ja som rubriken frågar... är det någon mer som får huvudvärk ett par dagar innan ägglossningen? Har fattat det på senare tid, och det slår aldrig fel.

    Är på cykeldag 11 och chansar på ÄL inom 3-4 dagar, vaknade såklart upp med huvudvärk som sitter som ett berg.

  • Svar på tråden Någon mer som alltid får huvudvärk ett par dagar innan ägglossningen??
  • TheWhistle

    I hear you. Sitter just nu - i skruvande stund - med världens spänningshuvudvärk. Och mycket riktigt ÄL på g...

  • bananmilkshake

    Ibland. Jag har märkt att mina pms-symptom blir värre för varje år. Det nya nu är att jag kan känna mig riktigt sjuk dagarna mellan ÄL och mens. Jättevarm, varm i näsan som när man ska bli sjuk, sjuksmak i munnen, osv. Jättekul i dessa tider, verkligen... 

  • acge

    Samma här! Jag får dock som migränliknande huvudvärk, har det just nu som sitter och bultar hejvilt bakom vä öga. Först nu efter att jag börjat föra ordentlig symtomdagbok kopplat till min menscykeln som jag inser att det troligtvis är hormonellt kopplad huvudvärk. 

Svar på tråden Någon mer som alltid får huvudvärk ett par dagar innan ägglossningen??